Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan vasker du håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Slik vasker JEG håret, ja:
Vasker én gang med sjampo – ferdig! 60 23,72%
Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling. 126 49,80%
Vasker to ganger med sjampo, så balsam, så skylling. 52 20,55%
Vasker én gang med sjampo. Bruker balsam/hårkur som ikke skal skylles ut. 3 1,19%
Vasker to ganger med sjampo. Bruker balsam/hårkur som ikke skal skylles ut. 1 0,40%
Annet, jeg bare MÅ presisere i tråden under! 10 3,95%
Flasspåll!!! 1 0,40%
Deltakere: 253. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 20:33   #21
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Jeg har 4 cm langt hår, så det er vask med shampo, skyll og ferdig.
Ellers kan jeg bare signere Aminta sitt innlegg ser jeg.

  Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:46   #22
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Shampo-ferdig. Av og til shampo-balsam-ferdig. Det hender jeg føler behov for dobbelvask, men ikke så ofte, siden jeg vasker håret relativt oft.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:47   #23
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Jeg vasker en gang med shampo, skyller, og en gang til med shampo og skyller godt. Balsam kan jeg bare ikke bruke på mitt utrolig glatte hår, da blir det helt umulig å ordne.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:51   #24
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Nå er det en runde med shampo, skylling og ferdig med hårvasken.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:00   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Til vanlig er det shampoo, balsam, ferdig. Det hender at jeg må shampoonere 2 ganger, men da trengs det bare bittelitt den andre gangen (og det er nok mest psykisk). Innimellom tar jeg en hårkur som virker mens jeg gjør forefallende arbeid, den tar jeg mellom shampoo og balsam.

Jeg kunne for øvrig sikkert stått i dusjen en halvtime hvis det hadde vært sosialt, tidsmessig og miljømessig akseptabelt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:00   #26
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

En gang med shampo + balsam eller hårkur som skylles ut.
Hvis jeg mot normalt har hatt stylingprodukter i håret, kan det tenkes at jeg tar 2 runder med shampo.
Jeg har glatt, fint, relativt kort hår.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:14   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Jeg gjør ikke likt hver gang. Skummer det etter én sjamponering vasker jeg det bare en gang. Skummer det ikke, tar jeg i en runde til. Noen ganger bruker jeg balsam, andre ganger bruker jeg en tube fra KMS som ikke skal skylles ut. Det er en slags kur, som trekker inn i hårstrået fremfor å legge seg på utsiden og lukke igjen, slik som balsam gjør.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:17   #28
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Man burde vaske håret to ganger med shampo får å få bort alt av produkter, støv og skitt. Selv gjør jeg det innimellom, men ikke hver gang. Det gidder jeg ikke. Bruker balsam etter vask.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:21   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Shampo, skyll. Ca hver 10. dag kurer jeg håret.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:22   #30
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

En gang med shampo, så balsam. Så vasker jeg kroppen og renser ansiktet før jeg skyller ut balsamen.

Akkurat sånn gjør jeg det også.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:24   #31
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

En eller to ganger med sjampo, så balsam. Vasker resten av kroppen før balsamen skylles ut.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:24   #32
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.


Eg kjedar meg faktisk dersom eg dusjar lenger enn 2-3 minutt.



Jeg har prøvd å skulle nyte lage gode dusjer, men det går bare ikke. Ikke varme bad heller.

Ellers så vasker jeg håret to ganger, og gir det en omgang med balsam. Om noen var interessert i det hele tatt.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:28   #33
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker det med shampoo og så balsam. Stort sett ihvertfall, det hender jeg hopper over balsamen.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:30   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Shampo en gang, skyller ut med kaldt vann.
Om det er ekstra møkkete, så hender det blir to runder med shampo.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:33   #35
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:33   #36
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Sjampo - skyll - ferdig.

Kort hår er praktisk.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:36   #37
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker to ganger med sjampo, så balsam, så skylling.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:36   #38
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Jeg vasker håret mitt to ganger med shampo og 1 med balsam. I tillegg kurer jeg håret en gang i uka. Det verste med å ha langt hår, er ikke vasking av håret, men at det tar så fryktelig lang tid før det tørker (føner helst ikke)

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:01   #39
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker en gang med shampoo og noen ganger bruker jeg balsam i mitt korte hår.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:02   #40
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

2 ganger shampo, så balsam så ferdig.

Lange dusjer er deilig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no