Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Deres beste oppskrift på julekaker?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 11:46   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Måtte du virkelig dra opp denne tråden?

Ja, så nå er det bare å starte med julebaksten.
Neida, jeg holder på å stelle i stand til 9-årsdag og da kom jeg på disse hjertene og tenkte at de kanskje kunne være midt i blinken.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-21, 18:44   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Jeg har bakt Berlinerkranser før, men hvorfor fortsette med det når kopien ser akkurat lik ut, er lettere å lage, og smaker like godt?
Oppskrift fra 7 x 7 slag (Tove Diesen)

Pepitakranser, ca 50 kaker

200 g hvetemel
190 g margarin eller smør
50 g sukker
1 eggeplomme
Pynt:
Eggehvite og perlesukker

Begynn med å skille egget. Rør litt i eggehviten og sett den til side.
Smuldre smøret i melet og bland med sukker og eggeplomme til en smidig deig. Dekk over deigen og sett den i kjøleskapet minst 1 time. Den kan også stå lenger, som til neste dag.
Trill ut lillefingertynne lengder og del de i 9 cm lange lengder, legg de sammen som Berlinerkranser og dypp først i eggehvite og så i perlesukker.
Stekes midt i ovnen ved 200 grader i cirka 10 minutter. Pass på så de ikke blir brune, men lys gyldne.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 10:51   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Farmors mandeltopper.

2 eggehviter
180 g melis (piskes)
250 g malte mandler

Lag topper på et brett.

Stek på 180 grader til de er gyldne.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:01   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Sarah B. kakene mine ser ikke akkurat slik ut som på bildet nei...

Dessuten bør se små bunnene stekes i minst 10 min, de ble så flytende.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:04   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Sarah B. kakene mine ser ikke akkurat slik ut som på bildet nei...

Dessuten bør se små bunnene stekes i minst 10 min, de ble så flytende.


Næmen!
Hva du driver med da?
Dårlige egg?

Jeg skal bake SB på onsdag

Man KAN jo bruke ferdig kransekakemasse og..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:06   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.


Næmen!
Hva du driver med da?
Dårlige egg?

Niks, de var helt ferske.

Siden du slesker deg slik, så skulle jeg veldig gjerne likt å se bilder av dine.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:09   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Niks, de var helt ferske.

Siden du slesker deg slik, så skulle jeg veldig gjerne likt å se bilder av dine.

Disse er de fra ifjor. Ikke HEELT fornøyd med de..så satser på et enda bedre resultat i år Men de var dødsgode da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:14   #8
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Men i helsiken for noen bunner da!! Mine ble jo ikke 5 mm en gang.
Var jeg for hardhendt med eggehviten kanskje?

Frans Josefs konfektkake, eller orgasme-kaken som jeg kaller den for, er meget lik i smaken.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:31   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.163
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Man KAN jo bruke ferdig kransekakemasse og..

Jeg lagde av ferdig kransekakemasse i fjor, etter oppskriften på krem.no, og de ble kjempegode i alle fall. Med sjokoladekrem av bare mørk sjokolade og fløte. Sånn så de ut mens jeg drev og glaserte:



(Jeg satte dem i fryseren over natten etter å ha hatt på sjokoladekrem, da gikk det veldig lett å dyppe dem i smeltet sjokolade etterpå, og sjokoladen stivnet nesten med én gang.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 21-11-16 kl 00:44.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 09:43   #10
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Jeg vil bare tipse om julegodt.

Kjøp ferdig marspan, eller hjemmelagd marsipan, trill ut små kuler. Og legg en mokkabønne på toppen.

Issjokolade

2 plater kokesjokolade, mørk eller lys
150 gr Tine smør eller 150 gr delfiafett.

Jeg synes de blir best med Tine smør.

Hell oppi små konfektformer og sett dem kjølig.


I år skal jeg prøve å lage Sarah Bernhardt kaker. Det ser gode ut.

Flott tråd. Jeg kommer til å bruke flere oppskrifter herfra når jeg skal bake.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 10:25   #11
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Det søte liv har by the way mye godt.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 10:31   #12
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Iskakene er knallgode synes jeg. Og nøttebunnkakene. Farlig side.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:16   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Fikk en litt annen oppskrift av en venninne idag, smakte henens ifjor, og de var nyydelige.

Hennes bunn:
200 g mandler (1/2parten skåldes )
200 g melis
3 eggehviter.

Settes ut med teskje. Stekes på 200 grader i 8-10 min.

Smørkrem:
100g meierismør
1,5 dl melis
1 eggeplomme
2 ss kakao

Glasur:
100 g kokesjokolade
1 stor ts kokosfett




Bunnene mine hevet seg fint ja Mer en stor nok.
Spørs om du ble no eggkluss ?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:18   #14
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bunnene mine hevet seg fint ja Mer en stor nok.
Spørs om du ble no eggkluss ?

Nå husker jeg at jeg fikk litt eggeplomme oppi eggehviten. Det var ikke mye, men sikkert det som gjorde utslaget.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 08:54   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nå husker jeg at jeg fikk litt eggeplomme oppi eggehviten. Det var ikke mye, men sikkert det som gjorde utslaget.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 09:51   #16
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

SB kakene har jeg lyst å teste ut i år. Ble imponert over Skilpadda sine. Hvor får en kjøpt ferdig kransekakemasse?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 10:05   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.163
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

SB kakene har jeg lyst å teste ut i år. Ble imponert over Skilpadda sine. Hvor får en kjøpt ferdig kransekakemasse?

Det har de stort sett på alle vanlige kolonialbutikker (bortsett fra at det har vært utsolgt i "mine" butikker den siste uken), det pleier å ligge i samme hylle som marsipan og kakepynt. Den kommer formet som en pølse som man bare kan skjære i passe tykke skiver og steke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:22   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Farlig!! Så hele deigen skal altså stekes hel og utkjevlet, som en pizzabunn uten fyll og SÅ skjæres i biter når den er ferdig? Jeg må lage disse snarest.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:35   #19
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Farlig!! Så hele deigen skal altså stekes hel og utkjevlet, som en pizzabunn uten fyll og SÅ skjæres i biter når den er ferdig? Jeg må lage disse snarest.

Snakker du om colakakene mine?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 09:47   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres beste oppskrift på julekaker?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Snakker du om colakakene mine?

Ja. Glemte å sitere. Men da jeg leste oppskriften litt bedre forstod jeg det sånn at det skulle være to deigremser og ikke en hel "plate"? Men uansett hvordan man gjør det så smaker de jo det samme. Må prøves til helgen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no