Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

En treretters meny som roper nittitallet

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-17, 15:46   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Som student gikk det mye i spaghetti, hakket spinat (fra frysedisken), smør og revet ost, når jeg lagde mat selv. Ellers ble det hva nå SITs kantine måtte tilby av dagens middag.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:47   #102
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Nå har jeg drukket kaffe med noen av kokkevennene mine, og vi har mimret.
-Urter ble mye mer tilgjengelig og det var urter overalt og i alt. Basilikum og sitronmelisse spesielt. man så knapt en dessert uten sitronmelisse til pynt
-Frisk champinjong var også lett å få tak i, og vi sluttet helt å bruke den gummiaktige hermetiske varianten.
-Etter 70,-og 80-tallets halvfabrikata ble dette mer ut, og man konverterte til mer hjemmelagd. Å catre mat til private tilstelinger fikk også et stort oppsving. Gjerne med kokk.
-Mye skjedde på potetfronten, både når det gjaldt hvilke sorter potet man dyrket frem, og hvilke retter man lagde av den. Fløtegratinert er nevnt, men den mener vi tilhører 80-tallet. Nå var det potetkroketter, røsti og andre friterte varianter som var i vinden.
-Dressingen utviklet seg og ble voksen. Thousand Island og rosadressing fra 80-tallet ble byttet ut med dressinger inneholdende friske urter, og mayones med smakstilsetninger begynte å se dagens lys.
-Scampi ble allemannsmat og noe man lagde hjemme.
De tidligere ukurante stykningsdelene begynte sånn smått å bli populær, men dette tok ikke skikkelig av før begynnelsen av 2000-tallet mener vi, da prisen for lammeskanker gikk fra ca ingen penger til å nærme seg prisen på biff.
-De skikkelig trendy begynte å spise grove, smaksrike pølser, gjerne hjemmelagd.

Og på landet ble dette hipt på 2000-tallet.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 16:34   #103
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Det var selvsagt en del overlapp 80-90.
Pesto på alt er noe jeg husker fra nittitallet. Fetaost ble vel også allemannseie i den tiden?
Gulrotkake og ostekake er jeg usikker på om jeg vil plassere på åtti eller nittitall, men populariteten økte på den tida. Kvæfjordkake skulle på alle kakebord.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 16:35   #104
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Pisang Ambon blandet med appelsinjuice var også en hit på tidlig nittitall. :kvalm:

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 16:49   #105
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, jeg husker godt at man ikke kunne spise mat med hvitløk hvis man skulle på jobb eller møte folk neste dag.

Det synes jeg i grunnen man burde fortsatt med.
Jeg er noe så eksotisk og sjeldent som en med kokkeutdannelse som aldri bruker hvitløk i min egen mat, og minst mulig i mat jeg lager for og til andre, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 17:02   #106
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Som student fra '97 er minnene litt ymse, men huskerjeg laget boeuf bourguignon ved et par anledninger vi skulle flotte oss skikkelig. Ble sikkert servert med Jacob's creek ved siden av.

Starten av nittitallet husker jeg som veldig åttitalls i matveien. Midten av nittitallet husker jeg som en uendelig rekke av pesto, soltørkede tomater, fetaost, tagliatelle (fersk?), blåmuggostsaus og pommes noisettes. Og mr. Lee nudler og pasta di parma. Det fortsatt vel inn i 00-tallet, akkopagnert av club sandwich og BLT sandwich sånn etterhvert?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og avocado delt i to, med litt rømme, sitron, krepsehaler og pepper oppi "hullet"!

Mamma lager fortsatt det, og jeg må tilstå at jeg fortsatt synes det er godt. Mulig det er en nostalgifaktor inne i bildet også.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 17:51   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Caesarsalat oppdaget i hvert fall jeg på 90-tallet, og tropisk aroma var fortsatt min favoritt i starten av tiåret (men er vel egentlig 70ish). Sånne oppkuttede grønnsaker og holiday-dip var den største hiten på jentekvelder.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 19:47   #108
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Mamma lager fortsatt det, og jeg må tilstå at jeg fortsatt synes det er godt. Mulig det er en nostalgifaktor inne i bildet også.

Det er jo mye av dette som er godt da. At maten har gått av moten betyr jo ikke at det som smakte godt før plutselig sluttet å smake godt. Selvsagt kan man ha blitt lei av noe av det, hvis man har spist veldig mye av det en periode, men mye av dette spiste man jo bare en sjelden gang, og da vil det vel ikke bare plutselig slutte med å være godt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 19:56   #109
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.895
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det er jo mye av dette som er godt da. At maten har gått av moten betyr jo ikke at det som smakte godt før plutselig sluttet å smake godt. Selvsagt kan man ha blitt lei av noe av det, hvis man har spist veldig mye av det en periode, men mye av dette spiste man jo bare en sjelden gang, og da vil det vel ikke bare plutselig slutte med å være godt.

Enig i dette. Det er jo veldig mye mat som har kommet til de siste tiårene som fremdeles er godt. Pizza, pasta, tex-mex, indisk ++++++ :slafs:

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:00   #110
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Jeg og sambo kjørte en «god gammeldags kjøttdeigpizza» i helga, med litt tykkere bunn. Var godt! Noen ganger er det litt kjekt med det gamle og enkle.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:04   #111
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Var vanskelig å huske syns jeg, mine foreldre serverte nok mye av det samme fra 80-tallet på 90-tallet men jeg husker godt at vi hadde TACO på tidlig 90-tall. Ellers var jeg student fra 1995-2000 og spiste deretter, mye på kantina eller pasta Parma og den stilen. Jeg pleide lage spaghetti bolognese innimellom og dele i 4 og fryse ned posjoner da.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:08   #112
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Når var det vi spiste struts til fint? Kan det være ultimo 90? Det var i hvert fall en periode hvor det ble startet strutsehold på norske gårder og vi kjøpte runde strutsebiffer i kjøttdisken hos Jens Evenes (eller het det allerede Meny?).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:09   #113
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Pesto ja. Den tok av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:12   #114
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Når var det vi spiste struts til fint? Kan det være ultimo 90? Det var i hvert fall en periode hvor det ble startet strutsehold på norske gårder og vi kjøpte runde strutsebiffer i kjøttdisken hos Jens Evenes (eller het det allerede Meny?).

Jah, se her, 1997: https://www.aperitif.no/artikler/lie...-struts/184831

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:31   #115
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Det var på nittitallet man fikk kjøpt slike gule tacosett med mexicansk dekor. Jeg hadde aldri det, men fikk sånne maiskolbegafler til gave en gang husker jeg. De var formet som nettopp maiskolber. Og en teskje som var formet som en chili, en ostekniv formet som en ost.

Jeg var student fra 94. Når jeg laget fancy middag stekte jeg svinebiffer og laget hjemmelaget saus med creme fraiche og soyasaus og hadde ordentlige poteter til. Tror det var kun da jeg spiste poteter og ikke ris/ pasta eller pommes noisettes.

Røstipotetene som kom i frysedisken husker jeg. Og Pasta di Parma. Den var kjempegod helt til jeg virkelig ikke kunne utstå den mer.


Vi må få vite hva du velger, Cuya!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:40   #116
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.895
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var på nittitallet man fikk kjøpt slike gule tacosett med mexicansk dekor. Jeg hadde aldri det, men fikk sånne maiskolbegafler til gave en gang husker jeg. De var formet som nettopp maiskolber. Og en teskje som var formet som en chili, en ostekniv formet som en ost.

Dette finnes faktisk enda i enkelte hjem har jeg hørt

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:42   #117
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Vi har sånne maiskolbeskåler/-gafler. Ungene elsker å bruke dem mens vi voksne ikke har brukt det på lenge.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:45   #118
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Mine har nok forvunnet ut via ulike flyttinger.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:45   #119
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Pasta di Parma har skylden for at jeg spiser veldig lite pasta nå.

Sånt gult tacosett så jeg på loppemarked. Jeg ønsket meg sånt på nittitallet, men fikk aldri. Jeg skulle gjerne servert taco i sånt nå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 20:47   #120
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

På nittitallet var forresten serviset mitt blått. Alle hadde samme, omtrent. Vervepremie fra Bokklubben nye bøker. Sto fint til de okergule eller burunderrøde veggene og de rutete gardinene. Og den høye, gulv- 5 (?)-armede lysestaken i smijern som hadde sløyfer i matchende rutet stoff. Vi snakker studentboligen her, ja. Foreldrene mine endret jo ikke sin stil.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no