Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

En treretters meny som roper nittitallet

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-17, 13:04   #81
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Selv tror jeg at jeg levde på tilkjørt pizza store deler av 90-tallet. Jeg har minner om et tårn av pizzaesker på hybelkjøkkenet. Når vi hadde dårlig råd, ble det en periode med nudler.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 13:05   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

I enkelte landsdeler hadde vi bare bakeri fram til 2000-tallet. Ikke rart vi synes 80-tallsmat var hipt på 90-tallet.

Jeg husker jeg var i Drammen sommeren 2000 og det eneste man kunne få var en cappucino fra automat. Jeg husker jeg tenkte det var helt uaktuelt å flytte dit før de fikk ordentlig kaffe på plass, i allefall. Det kom etterhvert, og nå har de til og med laktosefri melk! Har ikke flytta allikevel, da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 13:10   #83
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

I enkelte landsdeler hadde vi bare bakeri fram til 2000-tallet. Ikke rart vi synes 80-tallsmat var hipt på 90-tallet.

Vi hadde tross alt en selvbetjent kafé inne på Samvirkelaget da. Der gamle gubber kjøpte seg wienerstang og kaffe, røykte rullings og snakket om alle som gikk ut og inn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 13:11   #84
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vi hadde tross alt en selvbetjent kafé inne på Samvirkelaget da. Der gamle gubber kjøpte seg wienerstang og kaffe, røykte rullings og snakket om alle som gikk ut og inn.

Jah! Det hadde vi!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 13:14   #85
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg husker jeg var i Drammen sommeren 2000 og det eneste man kunne få var en cappucino fra automat. Jeg husker jeg tenkte det var helt uaktuelt å flytte dit før de fikk ordentlig kaffe på plass, i allefall. Det kom etterhvert, og nå har de til og med laktosefri melk! Har ikke flytta allikevel, da.

De pusset opp det lokale bakeriet for noen år siden, bytta navn, begynte å selge grovbrød med avokado og hadde fancy kaffe. De gikk konk etter to år. Nå sitter alle på den kafeen som ligner mest på det gamle bakeriet, der selger de pasta med pesto og soltørkede tomater, kaffe fra kanne og wienerbrød. Plassen går så det suser og alle ser happysnappy ut.

Jeg savner grovbrødet.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 13:17   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

De pusset opp det lokale bakeriet for noen år siden, bytta navn, begynte å selge grovbrød med avokado og hadde fancy kaffe. De gikk konk etter to år. Nå sitter alle på den kafeen som ligner mest på det gamle bakeriet, der selger de pasta med pesto og soltørkede tomater, kaffe fra kanne og wienerbrød. Plassen går så det suser og alle ser happysnappy ut.

Jeg savner grovbrødet.

De kunne kanskje hatt en mellomting? Kannekaffe og jålekaffe? Wienerstang og grovbrød med avocado?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 13:29   #87
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

I enkelte landsdeler hadde vi bare bakeri fram til 2000-tallet. Ikke rart vi synes 80-tallsmat var hipt på 90-tallet.

Ikke sant? Jeg spiser mye av denne maten den dag i dag!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 14:10   #88
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Selv tror jeg at jeg levde på tilkjørt pizza store deler av 90-tallet. Jeg har minner om et tårn av pizzaesker på hybelkjøkkenet. Når vi hadde dårlig råd, ble det en periode med nudler.

Jeg skjønner at jeg er bonsk altå.
Jeg flyttet ut i 1991 og har lagd mat siden men hørte ikke om nudler før i 2005, jeg. Ihvertfall smakte jeg det ikke før da.
Spiste heller ikke noe særlig pizza.
Det gikk i kokt spagetti med ketshup.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 14:26   #89
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Min tidlige voksenmeny besto av mye pasta med salt, ost, mais, tomat og tunfisk. Og den ostepastasausen fra Toro. Nudler var greia på ungdomsskolen, husker jeg. På åttitallet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 14:32   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Den er sikkert dritirriterende for alle som bor i distriktet og synes oslofolk er nedlatende, men jeg flirer godt av den nye Dagblad-stripen om den utflyttede hipsteren. Særlig denne kjente jeg meg igjen i da jeg var i permisjon med minsten (2007) og var på besøk hjemme i bygda.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 14:52   #91
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Jeg flytta ut i 97, og levde på pasta og pesto, nudler med ost og beans on toast. :England: Jeg husker at en kanne bønner kosta 4 pence.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:02   #92
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Altså, jeg personlig, levde stor sett på svart kaffe og makaroni med ketchup på 90-tallet. Ved overgangen til 2000-tallet varierte jeg med te og Mr. Lee-nudler. Og øl på studentpuben. Men jeg antar at det ikke kan inngå i en treretters.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:04   #93
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det første jeg smakte av slikt var forresten Hooch (?).

Det snakkes enda om da pappa skulle kjøpe hooch og winecooler til nyttårsaften det året jeg var 18. (1998). Han skulle ha "hoook" og "vinecol". Utrolig nok greide de på polet å desiffre hva han sa.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:05   #94
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det første jeg smakte av slikt var forresten Hooch (?).

Nohas ark. <3 Der har jeg hengt mye i starten på Oslo-tiden min.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:06   #95
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Nå har jeg drukket kaffe med noen av kokkevennene mine, og vi har mimret.
-Urter ble mye mer tilgjengelig og det var urter overalt og i alt. Basilikum og sitronmelisse spesielt. man så knapt en dessert uten sitronmelisse til pynt
-Frisk champinjong var også lett å få tak i, og vi sluttet helt å bruke den gummiaktige hermetiske varianten.
-Etter 70,-og 80-tallets halvfabrikata ble dette mer ut, og man konverterte til mer hjemmelagd. Å catre mat til private tilstelinger fikk også et stort oppsving. Gjerne med kokk.
-Mye skjedde på potetfronten, både når det gjaldt hvilke sorter potet man dyrket frem, og hvilke retter man lagde av den. Fløtegratinert er nevnt, men den mener vi tilhører 80-tallet. Nå var det potetkroketter, røsti og andre friterte varianter som var i vinden.
-Dressingen utviklet seg og ble voksen. Thousand Island og rosadressing fra 80-tallet ble byttet ut med dressinger inneholdende friske urter, og mayones med smakstilsetninger begynte å se dagens lys.
-Scampi ble allemannsmat og noe man lagde hjemme.
De tidligere ukurante stykningsdelene begynte sånn smått å bli populær, men dette tok ikke skikkelig av før begynnelsen av 2000-tallet mener vi, da prisen for lammeskanker gikk fra ca ingen penger til å nærme seg prisen på biff.
-De skikkelig trendy begynte å spise grove, smaksrike pølser, gjerne hjemmelagd.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:06   #96
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg husker jeg var i Drammen sommeren 2000 og det eneste man kunne få var en cappucino fra automat. Jeg husker jeg tenkte det var helt uaktuelt å flytte dit før de fikk ordentlig kaffe på plass, i allefall. Det kom etterhvert, og nå har de til og med laktosefri melk! Har ikke flytta allikevel, da.

Haha, jeg brukte å si at å bo et sted der jeg ikke kan få en skikkelig latte, er uaktuelt.

De har delvis kommet etter her også nå. Delvis.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:11   #97
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg flytta ut i 97, og levde på pasta og pesto, nudler med ost og beans on toast. :England: Jeg husker at en kanne bønner kosta 4 pence.


Jeg flyttet også hjemmefra og til England i 97. Alle studievennene mine levde på beans eller spaghetti hoops on toast, frossenpizza eller Pot Noodles.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:19   #98
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Jeg kjenner at jeg ble litt sånn i denne tråden.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:36   #99
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Jeg var også student i 91 til 96, så jeg er ikke representativ. Her gikk det i torogryter med hvitløksbrød og lørdagskylling med spenstig navn. Taco kom for fullt også i vårt hjem.

Jeg var for øvrig dritdårlig til å lage mat, og veldig kresen på alt av skalldyr og sjømat, så det forklarer også mye.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-17, 15:42   #100
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En treretters meny som roper nittitallet

Jeg etablerte meg i Oslo i 1995, så mitt inntrykk av 90-tallet sammenfaller også med Oslo, GrünerløkkaPLUTSELIGHIPT, oppstart av å gå på restaurant i det hele tatt, begynne å lære å lage mat selv, og i det hele taget.

Begynnelsen av 90-tallet er kun studentkost.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no