Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Designe USB-penn, trenger inspill!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 18:35   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Jeg har en som jeg kan ha rundt armen, omtrent som et armbånd. Helt genialt, da klarer jeg ikke å rote den bort på vei fra kontoret til klasserommene.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 21:04   #42
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Denne:

Sitat:

Choose your own personal combination number and keep your data safe! The USB Security Drive is a USB FlashDrive with combination lock that secures your FlashDrive from being used and data accessed. This item comes in black or white. http://www.fluidbranding.com/item/US...ive-46200.html

__________________________________________________ ____

Eller denne som man kan ha i kredittkortmappa eller lommeboka:

Sitat:

Ultra-thin and with only 3 mm the "Flash Card" is likely to be carried together with the receiver's credit cards, driver's license and ID card: some of the most valuable items a person can possess. Both sides of this huge surface with size of a credit card can be printed by high-resolution color print and capture even the most complex logos and images. http://www.memotrek.com/products/cus...lash-card.html

__________________________________________________ ____

Som armbånd.
__________________________________________________ ____


For forelesere (med laserpeker)
__________________________________________________ ____

Denne var egentlig litt kul, siden den er så kamuflert:


USB Stick "Flash Yard"

__________________________________________________ ____

Er denne til håndleddet?

http://www.fluidbranding.com/item/US...ive-62599.html

__________________________________________________ ____

For de litt barnslige:

Sitat:

The USB People flashdrive range is an alternative to promoting yourself or your company. Each one can be designed and branded to meet your requirements, with a number of different variations and your own brand printed on the front of the figure.

Available as a plain figure in black, white, silver, red, blue, Yellow or
Red.

You can also pick from a variety of sports figures, professional figures, or you can create your own unique bespoke design.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:04   #43
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

I hjerte form. Fant den på www.morobutikken.no. En på jobben har en sånn, søt da.

Denne likte jeg veldig godt, og jeg er veldig lite opptatt av bling, smykker osv. Den er lett å lage slagord om skolen til, og selv om det er mannfolk som mottar den, så har de som regel et kvinnfolk de kan gi det til. Pleier ikke alle ingeniørlinjer å ha en egen strategiplan for å rekruttere kvinner? Legg inn denne der.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:50   #44
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Lag en enkel sak med plass for mynt til handlekurven i den ene enden, og usb stick på andre. Bilde av høyskolen på. Og om mulig mulighet til å henge den på nøkkelknippet.

Menn (tror jeg) liker ting som kan brukes til noe. Og som er lett å ta vare på. Eller så må du gå for hjertestilen og satse på at de har en dame eller datter å gi den til.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:51   #45
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Gummier den og bruk noe 010011010011 eller noe som dekor. Lag en hette som ikke kan falle av.
Lag et vedheng ala mobilsmykke på den..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 12:52   #46
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Jeg ville hatt denne jeg:

:handywoman:

  Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 12:56   #47
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Gjerne ein nøkkelring på, slik at den er enkel å feste på sekk, nøkkelknippe, nøkkelkort el.l.

Jeg leste litt fort og trodde du foreslo at den skulle være enkel å feste på sekkepipe.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 19:53   #48
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Designe USB-penn, trenger inspill!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg ville hatt denne jeg:

:handywoman:

Åh! The ultimate tool!

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
data, lette sabel, mening, syns, undersøkelse, usb


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no