Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Utrolig dårlig service på Tele2

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 17:42   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Sint!

Utrolig dårlig service på Tele2

Jeg har mobil abonnement hos Tele2. Sim-kortet mitt har tydeligvis blitt utslitt for den har lenge nå slått seg av og på og lever sitt eget liv.

Ringte kundeservice her om dagen og vi ble enige om at de skulle sende meg nytt kort. Hun jeg snakket med sa jeg kunne hente det i en av deres forhandlere da ville jeg få det med en gang. Jeg sa at det var ikke så farlig og at de kunne sende det i posten.
Så viser det seg nå da at når de gjør det på den måten så stenger de da mitt gamle sim-kort som jeg fortsatt bruker FØR jeg har mottatt det nye. Det går bare ikke an. Og jeg er så forbanna.

Sa rett ut til mannen på kundeservice at de kan jo ikke gjøre det? Skal jeg da gå flere dager uten mobil? Utrolig dårlig service.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 17:58   #2
Capri
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 79
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utrolig dårlig service på Tele2

Til meg sa det at jeg bare skulle dra til en forhandler for tele2 f.eks lefdal,elkjøp etc. Og få nytt sim-kort og betale for det. Og så få det refundert fra de. Som sagt så gjort, og de satte inn pengene med en gang. De sa også at det kunne sende meg ett nytt og at det gamle da ville bli stengt med en gang, men det ønsket jeg ikke. Derfor anbefalte de meg å dra til forhandler. Dumt om de ikke informerte deg om at det ble stengt da.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:51   #3
Emil's mamma
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 19
Emil's mamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utrolig dårlig service på Tele2

Du har tydeligvis kommet til en på kundeservice som ikke var helt oppegående. Jeg har opplevd akkurat det samme som Capri skriver. Er veldig fornøyd med kunderservicen til Tele2!

Emil's mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:57   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utrolig dårlig service på Tele2

Jeg må også si meg veldig fornøyd med Tele2s kundeservice.
Jeg er en av dem som sikkert ringer dem oftest fordi jeg må sperre telefonen min, fordi den har falt i do, fordi simkortet på merkelig vis ligger i skålen med syltetøy og slike vanlige saker.

Du var nok bare uheldig tror jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no