Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen som liker å male bilder her da?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-08, 18:58   #1
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Stort smil

Noen som liker å male bilder her da?

Jeg syns det er gøy å male bilder. Men jeg påstår ikke at jeg er flink. Hadde vært fint å høre om det er andre som likker å male bilder. Evt om en har andre hobbyer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde.jpg (11,2 KB, 153 visninger)
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:25   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Kjempefine bilder!


..jeg eelsker å male!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 22:50   #3
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

cilen knalle fine bilder du har malt. Er det forskjellige teknikker du bruker? Så på albumet ditt for noen stilige bilder. Er du en etablert kunstner?

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:07   #4
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Kjempefine bilder

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:24   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Jeg maler litt, men bare fargeklæsj og slikt. nå er det forresten lenge siden jeg har tatt meg tid til å male noe sm helst, og jeg har ingenting på veggene i min nye leilighet, så jeg bør vel sette i gang snart.

Dette er de eneste bildene jeg har fotografert, så jeg har ikke så mye å vise fram. De er av de første bildene jeg malte, så de er ikke akkurat av topp kvalitet, men de funker for meg.



__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:25   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Fine bilder du har malt da. Alltid like imponert over folk som faktisk kan male noe som man ser hva er.
Er du selvlært, eller har du tatt kurs og slikt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 16:27   #7
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Kirsebær jeg syns du skal finne fram malerutstyret å begynne og mal igjen. Kjempefin bilder har du. Seriøst du bør virkelig begynne å male igjen.
Jeg tok fram malerutstyret etter et samlivsbrudd. Da hadde alt ligget gjemt i 13 år. Skjønner eksen likte ikke bildene mine så da slutta jeg bare å male. Begynte å male igjen for 1 års tid siden ca.
Jeg har 1 år på tegn, form og farge. Og 1 år reklameskole. Og masse andre unyttige studier/kurs he he

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 17:27   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Oi, så fine de var! Du er jo kjempeflink Maiken.

Kirsebær hadde også noen stilige.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 18:17   #9
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Kjempefine bilder! Så flinke dere er!

Har ikke tid nå, men når det blir mer av den igjen skal jeg også finne frem utstyret. Elsker å sitte med farger og drømme meg vekk. Total avkobling!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:52   #10
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Takk takk.
Jeg sitter og måper etter at jeg så bildene til cilen. Kjempe tøffe, stilige og ikke minst fine bilder. Håper virkelig at Kirsebær også finner frem utstyret.
Cille så koselig at du også maler. Håper vi får gleden av å se arbeidet ditt

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:54   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Jeg har faktisk akkurat bestemt meg for å male noen bilder til leiligheten vi leier her i Moskva, for veggene er jo helt tomme...

Blir abstrakt, og litt kinesisk-inspirert (pga. andre ting her i leiligheten).

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:56   #12
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Jeg maler. Abstrakt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:25   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg har faktisk akkurat bestemt meg for å male noen bilder til leiligheten vi leier her i Moskva, for veggene er jo helt tomme...

Blir abstrakt, og litt kinesisk-inspirert (pga. andre ting her i leiligheten).





Masse fin kinesisk kunst.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:41   #14
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

cilen utrolig stilige bilder er det du som har malt dette også?

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:26   #15
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

cilen utrolig stilige bilder er det du som har malt dette også?

Nei nei.. fant de på nett.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:27   #16
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Kjempefine, cilen, men tenker nok at det blir noe mer abstrakt her..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 11:29   #17
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?


Bordet til eksen. Vel til mitt eget forsvar så var boret ødelagt. Det er akkurat et år ca dette var et prøveprosjekt.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 11:58   #18
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Jeg digger det bildet! Det er myyye finere i virkeligheten!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 12:17   #19
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Jeg har malt, men sluttet med det på et eller annet tidspunkt. Skal ta det opp igjen en vakker dag. Har to år på formgivingsfag og noe kunstfagutdanning fra Mexico. Av en eller annen grunn mistet jeg interessen da jeg begynte å høre at jeg hadde talent og burde fortsette med tegning og maling. Dessverre har jeg ikke bilder av noe jeg har malt, en del av det har dessuten kommet bort i flytting. Jeg maler figurativt og har en bred og litt voldsom strek, er ikke en sånn som fikler med detaljer.
Flotte bilder dere viser fram her!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 12:41   #20
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som liker å male bilder her da?

Jeg maler og elsker det. Men er en periodemaler, som nå er inne i en god periode. Jeg maler masse egentlig, mest abstrakt tror jeg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no