Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-22, 21:20   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Når det er finale i Champions league kommer det mye folk. Folk med billett skal inn på stadion, de som ikke har skal ikke. Sånt tar tid. Det tar man høyde for, og får folk på plass til kampstart. Dette er faktisk ikke nytt av i år. Hallo.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-22, 21:21   #62
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Kvinner en legger seg etter gifte menn!
Nei, ikke min mann. Ja, den gifte mannen kan selvsagt takke nei. Og ja, dette går begge veier, men i dette tilfelle er det en f*%te av en kjerring som faen meg ikke gav seg. Så for HELVETE: Kan man ikke gå for single når man er på jakt etter en partner?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 00:50   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hvis hun hadde fått tvert nei og avvisning så burde hun gitt seg, ja. Tipper den aktuelle mannen ikke virket så veldig uinteressert i kontakten med henne, basert på egen erfaring etter flere år som singel. Man oppdager ganske fort at menn man ikke trodde det om, også har en gjemt side som ikke er så hyggelig.


Sist redigert av -ea- : 29-05-22 kl 10:41.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 16:27   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg er altså så lei av å bli løyet til! Og det er så DÅRLIGE løgner! Kom igjen, finn på noe bedre! Forsinkede busser, tog og trikker funker bare som unnskyldning hvis de faktisk er forsinket. Nei, du har ikke plutselig fått beskjed om at du har eksamen i morgen. Nei, du fikk ikke telefon av fastlegen din på en søndag kveld som minnet deg på legetime i morgen.

Argh! Skal man først lyve bør det fadermeg være et snev underholdningsverdi, i det minste. "Jeg er hemmelig agent og må ut på oppdrag!" ellerno. "I could tell you but then I'd have to kill you!"

Eller så kan man prøve å bare være ærlig da. Slikt blir det plusspoeng av. Folk skulle bare visst hvor glad jeg blir når noen ringer meg og sier "øh, jeg skulle vært på jobb nå men det er jeg ikke fordi jeg glemte det og jeg er veldig lei meg for det, sorry".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 17:13   #65
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Og mens jeg først er i gang med å være sint og sur: Jeg har kontor midt i sentrum og det er ofte noen litt slitne mennesker i gatene utenfor, noen ganger er de slitnere enn andre og sovner i posisjoner de ikke bør sove i til beste for dem selv, og noen ganger er de åpenbart svært syke og kan ikke gjøre rede for seg, og FOLK GÅR FAENMEG BARE FORBI HELE TIDEN!

SÅ hælvetes vanskelig er det altså ikke å spørre om noen trenger hjelp eller om man skal ringe noen, når det ligger et medmenneske på asfalten foran deg uten sko på, liksom.

(Nå nettopp provosert av at jeg fant en ungjente på en benk som åpenbart ikke var i sin beste form, duppende av med telefon og ymse laglig til hogg i hendene, noen uheldige elementer sirklende rundt henne, og masse mennesker som bare kikket på henne og gikk rett forbi. Faen ass.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 20:26   #66
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og mens jeg først er i gang med å være sint og sur: Jeg har kontor midt i sentrum og det er ofte noen litt slitne mennesker i gatene utenfor, noen ganger er de slitnere enn andre og sovner i posisjoner de ikke bør sove i til beste for dem selv, og noen ganger er de åpenbart svært syke og kan ikke gjøre rede for seg, og FOLK GÅR FAENMEG BARE FORBI HELE TIDEN!

SÅ hælvetes vanskelig er det altså ikke å spørre om noen trenger hjelp eller om man skal ringe noen, når det ligger et medmenneske på asfalten foran deg uten sko på, liksom.

(Nå nettopp provosert av at jeg fant en ungjente på en benk som åpenbart ikke var i sin beste form, duppende av med telefon og ymse laglig til hogg i hendene, noen uheldige elementer sirklende rundt henne, og masse mennesker som bare kikket på henne og gikk rett forbi. Faen ass.)

Jeg har ligge i kramper.. noen går bare rett forbi..
under mine pnes (ikke epileptiske anfall) men som ser ut som epileptiske kramper så er jeg helt med psykisk (ikke alle er der) men jeg styrer ikke krampene i kroppen så derfor ser jeg jo at folk bare spasere rett forbi..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-22, 10:26   #67
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #4


Dersom du skal sitte og snakke i en time i et møte, finn deg et møterom for faen!!!!
Ikke sitt i landskapet!

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-22, 10:51   #68
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er altså så lei av å bli løyet til! Og det er så DÅRLIGE løgner! Kom igjen, finn på noe bedre! Forsinkede busser, tog og trikker funker bare som unnskyldning hvis de faktisk er forsinket. Nei, du har ikke plutselig fått beskjed om at du har eksamen i morgen. Nei, du fikk ikke telefon av fastlegen din på en søndag kveld som minnet deg på legetime i morgen.

Argh! Skal man først lyve bør det fadermeg være et snev underholdningsverdi, i det minste. "Jeg er hemmelig agent og må ut på oppdrag!" ellerno. "I could tell you but then I'd have to kill you!"

Eller så kan man prøve å bare være ærlig da. Slikt blir det plusspoeng av. Folk skulle bare visst hvor glad jeg blir når noen ringer meg og sier "øh, jeg skulle vært på jobb nå men det er jeg ikke fordi jeg glemte det og jeg er veldig lei meg for det, sorry".

Det høres ut som om du er lærer i vgs. *desillusjonert*

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-22, 13:07   #69
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Forbanna GARN ����

Om jeg teller feil, eller om oppskriften er feil vet jeg ikke men det stemmer ikke!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-22, 22:16   #70
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg blir så LYNINGS av mennesker som jobber med mennesker og bare ser systemer. Det finnes da nok av jobber med arbeid uten menneskekontakt, hvis individuelle hensyn blir for strevsomt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-22, 23:33   #71
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

At det ikke kan flytte inn noen litt yngre folk når noe her er til salgs.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 18:31   #72
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Faen faen faen!!
Podens arbeidsplass meldte oppbud i dag. Plutselig er han arbeidsledig kun noen uker før han skulle avlegge fagprøve. Helvete!!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 19:57   #73
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Men i helsikes da Floksa. Er det noen annen måte han kan få avlagt fagprøven på uten store forsinkelser? Eller egentlig lurer jeg på hva som skjer med poden nå.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 00:59   #74
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Idioter på konsert som skal snike seg foran midt i konserten. Helt foran, helst foran alle. Og som blir aggressive når de ikke får lov.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 01:00   #75
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Åh hekkan Floksa. Er det ingen måte å fikse det på? Det er jo ille på et nivå langt over både gruff og Såpekassetråden.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 07:48   #76
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Vi håper å få mer info i løpet av dagen. Jobben er borte, det får vi ikke gjort noe med, men hva det betyr for fagprøven tar det nok litt tid å finne ut av.
Dørene ble stengt klokka 11 i går. I dag skal de rydde. På mandag er det nav ( i teorien, i praksis har de fleste allerede fått flere jobbtilbud) Vi er fortsatt i sjokk.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 09:04   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Herregud Floksa, det er jo krise! Krysser fingrene for at det ordner seg med fagprøven i det minste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 12:15   #78
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vi håper å få mer info i løpet av dagen. Jobben er borte, det får vi ikke gjort noe med, men hva det betyr for fagprøven tar det nok litt tid å finne ut av.
Dørene ble stengt klokka 11 i går. I dag skal de rydde. På mandag er det nav ( i teorien, i praksis har de fleste allerede fått flere jobbtilbud) Vi er fortsatt i sjokk.

Hvilken bransje er det? Dette er jo ikke bra! Sønnen min hadde nettopp sin
fagprøve og til alles overraskelse (også Opplæringskontorets) var hele fagprøven teoretisk! Kan det være en løsning?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 15:20   #79
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvilken bransje er det? Dette er jo ikke bra! Sønnen min hadde nettopp sin
fagprøve og til alles overraskelse (også Opplæringskontorets) var hele fagprøven teoretisk! Kan det være en løsning?

A-K maskiner. Landbruks redskap.
Jeg vil tro han får avlegge prøven på et annet verksted. Men det er jo kjipt. Den går over 3 hele dager og er 100% praktisk. Så å måtte bytte verksted og kollegaer nå er egentlig helt krise. Men vi får ikke gjort noe med det. At bedriften er stengt og borte får vi jo ikke gjort noe med.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-22, 07:58   #80
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Det er lov å være glad også?
Skal prøve å krydre det med litt surhet

Podens arbeidsplass er kjøpt opp (for andre gang, første runden ble de kjøpt av et firma som stripper konkursbo og selger det i biter, altså ikke noen som ville drive videre) av et firma som vil drive videre.
Sannsynligvis tilbake på jobb i løpet av uka og får gjennomført fagprøven i kjente lokaler og med kjente folk rundt seg.
Men faen heller altså

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no