Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor kjøpe kokebok hvor en kan skrive ned egne oppskrifter?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 12:57   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Hvor kjøpe kokebok hvor en kan skrive ned egne oppskrifter?

Har googlet og lett i bokhandlere, men finner liksom ikke den optimale boken til å notere ned oppskrifter.
Vet noen hvor jeg kan få kjøpt dette? Evt hvordan sorterer og oppbevarer dere oppskrifter?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:03   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe kokebok hvor en kan skrive ned egne oppskrifter?

Det hadde en veldig søt en på designtorget, men personlig syns jeg ringpermsystem er det beste. Da kan man sortere dem i kategorier, ha plastmapper og slikt. Men det er ikke like lekkert som den andre, altså. Jeg finner ikke bilder av den, men den hadde litt sånn femti-sekstitalls retrodesign, med morsomme husmorbilder. Den er svensk, jeg skal se om jeg finner den igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:26   #3
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøpe kokebok hvor en kan skrive ned egne oppskrifter?

Eg bruker notatbøker med stiv perm, og har forskjellige bøker for dessert, middag og kaker/ baking. Dersom eg finner oppskrift i t.d. eit blad, klipper eg gjerna ut bilete og limer inn. Siden eg har dei ståande på hylla saman med dei andre kokebøkene mine, vil eg ha noko anna enn ringperm. Men leiter framleis etter den optimale boka....

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:28   #4
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe kokebok hvor en kan skrive ned egne oppskrifter?

Abbonerer.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:24   #5
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe kokebok hvor en kan skrive ned egne oppskrifter?

Bestemor har en slik

Mamma har en slik og da måtte nesten jeg også ha en slik når jeg fant den på søstrene grene i byen.

Der skriver/limer jeg inn oppskrifter fra ukeblad o.l. (tynne ark)

Utenom det har jeg 4 ringpermer.
1 til glutenfri/melkefrie kaker, brød, kjeks, dessert o.l som jeg finner på internett og kopiere
1 til SCD tillatt mat
1 til gluten/melk/egg/soya/sukker/stivelse/e stoff fri middager
1 til lavkarbo mat

I de permene sortere jeg ikke så mye. Jeg sortere SCD bassert på trinnene som dietten har (dietten er lagt i 5 trinn..).

SCD er kort forklart en diett uten sammensatte karbohydrater for dem som har autisme, vanskelig cøliaki, inflamatoriske tarm sykdommer o.l.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no