Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Omega 3 kosttilskudd

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 02:48   #1
hiapia
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 1
hiapia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Omega 3 kosttilskudd

Hei
Lurer på om det er mange som også har barn og kjøper omega 3 kosttilskudd, hva er den bestemåten å kjøpe på, abonnere og få det i posten eller kjøpe i butikk? Tenkte også litt angående pris.
Takker for alle svar

hiapia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 07:37   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Omega 3 kosttilkskudd

Vi har pleid å bruke Omega-3 - Kjøpt på helsekost - uten at jeg sier det er best. Utfordringa for meg har vært at gutta ikke liker hva som helst - og tuttifruttismak - som ofte er smaken på Omega-3 liker de ikke.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 08:12   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Omega 3 kosttilkskudd

Jeg bruker Møllers tran uten sure oppstøt. Kjøper'n på Rema.
Ungene får Animal Parade sin DHA og den har jeg nettopp funnet besparelsen av å kjøpe på nett.

  Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 11:38   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Omega 3 kosttilkskudd

Vi kjøper fra fri flyt på nett, har abonnement. Vi er så slurvete at ett abonnement holder til to barn. Vi har solbærsmak og den har kunstig søtning, men nå har de lansert appelsingeleputer. Ikke kapsler altså. Godt fornøyd, har sjekket innholdet mot noen jeg så på apoteket og det var bra. Inholdet i de nye geleputene er uten kunstig søtning og hadde høyere innhold avet eller annet bra jeg ikke husker nå hehe. _dagens reklame_

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 12:35   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Omega 3 kosttilkskudd

Vi kjøper den pappesken med isbjørn på, har den på omtrent alle matbutikker. Koster rundt kr 90. Det er 60 tygge-kapsler,og ungene tar den velvillig.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no