Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Mikrofiber

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 14:25   #1
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mikrofiber

Er det noen som har mikrofibersofa?
Hvordan er de å holde, like lettstelte som de påstår i annonsene? Eller blir de fort stygge? Og har fargen masse å si med tanke på slitasje og flekker?

Om du har en mikrofibersofa, ville du ha kjøpt det igjen?

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 14:28   #2
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikrofiber

:abonnerer:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 14:39   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikrofiber

Ei venninne av meg kjøpte slik sofa, og det er det dummeste hun noen gang har gjort. Hun vasker og vasker, men får den likevel ikke ren. (Og hun er en av mine venninner med støv på hjernen.)

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 14:42   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mikrofiber

Jeg har hatt det og var ikke veldig laget av flekker.
Det som var mest irriterende var at alt ble så statisk. Men du får kjøpt impregnering til de som er veldig lurt å ta på, og dette har visst også antistatisk effekt.
Ellers var jeg veldig fornøyd med sofaen, kjøpt på Skeidar.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 19:08   #5
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Mikrofiber

Jeg har og er egntlig fornøyd,nå er min bare 1,5 år gammel,så den er vel forholdsvis ny.Lett å holde ren ja.Men føler egntlig at alle typer smuler `lklistrer`seg fast,det irriterer meg litt.Må nesten støvsuge sofaen flere ganger i uken,dette slapp jeg med skinnsofaen.Men nå spiser ungen en del i stuen her Kunne nok funnet på å kjøpe det en gang til ja.Men min var en billig salong,så tviler på den kommer til å holde så veldig mange år,synes allerede den er litt slitt.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 19:13   #6
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mikrofiber

Svogeren min og samboeren hans kjøpte seg en lys beige microfibersofa, og har lovpriset den ever since. Lillegutten deres på rundt året har sølt sjokoladeis, gulrotpure, og diverse annet gørr i sofaen. Selv har de sølt cola mm., men sofaen er like fin enda. Må legge til at de er flinke til å tørke av med EN gang det søles. (De har gjort det enkelt og har en sprayflaske med vann, og et par tørre, rene kluter i en liten skoeske under sofaen. Ingen ser den, men den er max to meter unna om de skulle søle noe.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 19:16   #7
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mikrofiber

Svigers har nettopp kjøpt seg microfibersalong, og har hatt den for kort tid til at det er sølt i den. Men er enig med Trixie at vi blir veldig statiske. Knøtta (snart 3) elsker å klatre og hoppe i den, og det fjonete håret hennes står til alle kanter i tillegg til at hun får støt når hun tar i oss.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:21   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mikrofiber

Mamma kjøpte en til å ha på hytta for at det skulle være lettvint å holde rent, skinnsofaen vår er lettere å holde fri for flekker, synes jeg.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:54   #9
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mikrofiber

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Svogeren min og samboeren hans kjøpte seg en lys beige microfibersofa, og har lovpriset den ever since. Lillegutten deres på rundt året har sølt sjokoladeis, gulrotpure, og diverse annet gørr i sofaen. Selv har de sølt cola mm., men sofaen er like fin enda. Må legge til at de er flinke til å tørke av med EN gang det søles. (De har gjort det enkelt og har en sprayflaske med vann, og et par tørre, rene kluter i en liten skoeske under sofaen. Ingen ser den, men den er max to meter unna om de skulle søle noe.)

Det var jo smart

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no