Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hvor lenge ammet du?

Se resultatene: Hvor lenge ammet du?
Jeg ammet ikke 10 2,19%
0-1 måned 29 6,35%
2-3 måneder 40 8,75%
4-6 måneder 41 8,97%
7-9 måneder 80 17,51%
10-12 måneder 102 22,32%
13-17 måneder 124 27,13%
18-23 måneder 69 15,10%
24-30 måneder 33 7,22%
Mer enn 30 måneder 9 1,97%
Har ikke barn/ammer fortsatt 63 13,79%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 457. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 22:25   #101
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Jeg er i ferd med å avslutte ammingen av S for godt nå på grunn av ny graviditet. S er 27 mnd nå. Det er ikke så lett. Han har alltid elsket puppen og det er vemodig at en epoke er over.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:32   #102
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Førstemann fikk i 18 mnd. da ville han ikke ha mer
Andremann fikk i 22-23 mnd, skulle gjerne fått lenger ( allergiker) men ville ikke mer.
Minstemor fikk kun i 13 mnd, var aldri helt venn med puppen..

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 00:01   #103
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Med Lillemor opphørte amminga da hun var rundt fem måneder gammel. Da hadde hun i en periode ikke villet die på dagtid, kun hver time om natten. Så fra ca 4 mnd alder begynte vi å gi mer og mer MME (og grøt), og mindre og mindre morsmelk.
Jeg håper vi slipper samme trøbbel med Knerten.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 08:04   #104
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Mellom 12 og 15 mnd på alle 4

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 08:25   #105
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Mer enn 30 måneder

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 09:43   #106
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Førstemann ammet jeg i 7 måneder. Det var han som sluttet - ved å snu seg bort og illskrike hver gang han så puppen. Etter nesten to måneder med "puppetvang" var vi rimelig leie begge to.
Andremann har diet i 18 dager foreløpig, og jeg regner med å fortsette en god stund.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 09:48   #107
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Jeg får ikke til denne ammingen og det irriterer meg skikkelig.

Første ble ammet i 3 uker, nr 2 og 3 i 1 uke.
Alt bare stopper opp og jeg får ikke ut en shit. Betennelser og styr. Blør hele tiden også, så barna gulpet blod.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 10:50   #108
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Nr 1 i 5 mnd.
Nr 2 i 19 mnd.
Nr 3 i 10 mnd.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 23:41   #109
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Amma til snuppa var 14 mnd. Slutta fordi jeg skulle begynne på medisiner, men det kunne jeg utsatt. Angrer som en hund i dag på at jeg ikke amma lenger...

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 07:40   #110
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Hedda ammet jeg i 13 mnd og Tilde i 12 mnd.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 08:10   #111
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Idag kjenner jeg at jeg gruer meg kjempemye til amminga neste gang. Håper det går over.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 08:49   #112
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Ammet 3 md....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 10:58   #113
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Begge to ble ammet i 16 måneder.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:34   #114
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Sneipen selvavvennet ved vel 11 mnd (oi, mye v-er!). Snuppa på 5,5 mnd fullammes fortsatt. Jeg fortsetter gjerne litt lenger med henne hvis jeg kan lokke henne til en munnfull gjennom den første vinteren. Hun er dessuten åpenbart atopisk, hun også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:51   #115
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

1. Ca 1 år
2. 6-7 mnd
3. 2 år

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 21:57   #116
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Ein genistrek at ein kan krysse av for fleire! Nummer 1: blei amma i 15 månader, nr. 2 blei amma i mellom 24 og 30 månader, eg hugsar faktisk ikkje heilt når vi slutta, det var ein gong no i sommar trur eg. Eg sakna det veldig da eg slutta å amme første gongen, men har ikkje sakna det no andre gongen.

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:30   #117
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Ammet i nesten nøyaktig et år!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 21:04   #118
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Ammet eldste til han var 21 mnd.
Mellomste pumpet jeg melk til, fram til han var 13 mnd. Hadde stort fryselager, så han fikk melk fram til han var ca 18-20 mnd en gang...
Minstemor ammes fremdeles. Hun er 15 mnd

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 21:17   #119
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Et knapt år med alle tre.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 21:19   #120
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge ammet du?

Jeg ammet til hun var 6-7 måneder.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no