Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du parfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Parfyme
Ja, stort sett 41 26,62%
Innimellom 34 22,08%
Stort sett aldri 71 46,10%
Annet 8 5,19%
Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-21, 14:38   #61
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Bruker parfyme veldig sjelden, men shampo og bodylotion lukter litt.
Selv reagerer jeg ganske mye på skyllemiddel.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 15:20   #62
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Bruker parfyme. Men ikke om jeg skal ut og reise med fly eller ellers skal sitte tett sammen med folk. Bruker ikke skyllemidler eller andre produkter med sterk lukt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 17:54   #63
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Er det innafor å si fra til folk om at man plages av lukta?

Jeg greier ikke å si fra. Har gjort det kun en gang og det var til en veldig nær venninne. Hun trodde også at hun hadde brukt bare en dæsj, men jeg fikk ekstrem hodepine og følte jeg gikk å smattet på såpe hele dagen. På dag to tok jeg mot til meg. Det var greit å si i fra da, fordi hun nettopp byttet parfyme til en jeg reagerte betydelig mer på enn den hun brukte tidligere.

Jeg skulle så inderlig ønske at folk kunne ha droppet parfyme på arbeid, der må jeg være. Hva folk gjør når de skal på byen, restaurant, teater etc det kan jeg ikke si så mye på, da kan jeg bare gå hvis jeg reagerer for mye. Det kan jeg ikke på jobb (hvor vi sitter i åpent landskap)

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 18:00   #64
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Er det innafor å si fra til folk om at man plages av lukta?

Fristende, men jeg har ikke gjort det. Men har bedt leder om hjemmekontor resten av dagen to ganger. Ingen problem med å bli trodd med sugerørspust og piping i lungene. Så får det være opp til noen over meg tenker jeg. Og mer generell oppfordring, kleint nok det også når alle vet hvem.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 20:36   #65
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker parfyme nå, men tidligere brukte jeg kun ved spesielle anledninger. Jeg jobbet med barn og unge tidligere og brukte aldri på jobb nemlig. Nå jobber jeg på kontor og mest hjemme alene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 01-11-21 kl 20:57.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-21, 07:08   #66
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Toget om morgenen kan være en liten prøvelse. Spesielt irriterende når jeg sitter der først og så kommer det en stinkbombe eller to. All parfyme er for mye. Selv en liten dæsj med mild parfyme.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-21, 12:06   #67
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker parfyme stort sett hver dag.
Jeg har ikke lyst til å slutte med det, men det kan jo virke som om det er veldig mange som plages av det når man leser her.
På jobb og hjemme hos meg er alle glad i parfyme, så der er det ikke noe problem.
Men jeg får gruble litt på det i andre sammenhenger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-21, 13:56   #68
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Fristende, men jeg har ikke gjort det. Men har bedt leder om hjemmekontor resten av dagen to ganger. Ingen problem med å bli trodd med sugerørspust og piping i lungene. Så får det være opp til noen over meg tenker jeg. Og mer generell oppfordring, kleint nok det også når alle vet hvem.

Jeg tenker det er helt innafor. . Kollegaen min sender ut e-post med det samme noen glemmer seg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-21, 14:35   #69
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg tenker det er helt innafor. . Kollegaen min sender ut e-post med det samme noen glemmer seg.

Ja, jeg tenker hvis noen hadde hatt ekstremallergi mot f.eks nøtter, og fått problemer dersom noen spiste nøtter i kontorlandskapet, så ville det ikke vært et tema engang, om det var ok å si fra og be om at folk tok hensyn til det. Det ville vært en selvfølge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-21, 15:26   #70
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Vi har flere allergier hos oss. Jeg er allergisk mot hunder, og før var det helt akseptert at folk hadde med seg hund på jobb som gikk og valset i gangene. Det måtte jeg si fra om, og det var jo ikke noe gøy siden alle syntes det var såååå kos, og jeg var helt ny, men jeg blir like dårlig av det som andre blir av f.eks. parfyme. Det er egentlig ille nok at de er på jobb med hundehår på klærne i noen tilfeller, men det demper jeg med allergimedisin året rundt. Noen er allergiske mot orkideer og en del andre blomster, så det har vi ikke. Hvis folk bare hinter på rommet om allergiene sine, vet man jo ikke om det heller - det er jo mange flere ting enn parfyme folk kan reagere på, så det beste er å si fra.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no