Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor ofte klipper du håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte klipper du håret?
Kort hår - klipper etter maks 3 måneder 16 12,40%
Kort hår - klipper hver 3-6 måned 5 3,88%
Kort hår - klipper hver 7-12 måned 1 0,78%
Kort hår - klipper etter mer enn 12 måneder 0 0%
Mellomlangt hår - klipper etter maks 3 måneder 17 13,18%
Mellomlangt hår - klipper hver 3-6 måned 23 17,83%
Mellomlangt hår - klipper hver 8-12 måned 14 10,85%
Mellomlangt hår - klipper etter mer enn 12 måneder 5 3,88%
Langt hår klipper etter maks 3 måneder 1 0,78%
Langt hår - klipper hver 3-6 måned 14 10,85%
Langt hår - klipper hver 7-12 måned 22 17,05%
Langt hår - klipper etter mer enn 12 måneder 9 6,98%
Har ikke hår/annet 2 1,55%
Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-21, 18:42   #41
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Tre-fire ganger i året. Har ganske langt hår nå, et stykke nedenfor skuldrene.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 19:40   #42
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Jeg stemte maks 3 måneder, men det er for mye for sveisen min, så når jeg er flink til å huske på det går jeg hver 6. uke. Er jeg ikke flink går det lenger tid, for frisøren min er så populær at det er vanskelig å finne timer, men maks 2 måneder da. Han er både superflink og hyggelig, så jeg har tviholdt på ham nå i over sju år. Har kort hår. Gjør sjelden noe annet med håret enn klipp, men former og farger bryn også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 21:12   #43
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Klipper og farger/striper håret hver 3. mnd. Bestiller alltid ny time når jeg er der, frisøren min har eviglange ventelister. Veldig grei ordning! Kjenner frisøren min og hun skjønner meg, så funker veldig bra.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 23:08   #44
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Sist jeg var hos frisør var i juni 2004. Da giftet jeg meg

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 06:46   #45
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Max 8 uker mellom bør det være. Jeg har tykt hår som vokser som gress og kort frisyre. I tillegg farger og striper jeg, så det går en liten formue årlig i håret mitt…


Og: Fast frisør. Har ikke skiftet på årevis.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 21:59   #46
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Har gått fra bleket kort hår til naturlig hår som går til rett under ørene, så trenger ikke å gå like ofte som før. Men det er aldri mer enn 3 måneder mellom.

Har hatt samme frisør i 15 år, så hun kan håret mitt.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 23:03   #47
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Jeg går hver 3-4 måned ca, hos verdens beste frisør
Hun er den eneste jeg har følt meg kjempefin hos hver eneste bidige gang så henne tviholder jeg på! Også er hun skikkelig hyggelig
Hun er veldig populær så jeg passer på å booke nye time før jeg går derfra.

Siden jeg ikke farger håret lengre har jeg råd til å gå hver tredje måned også, for tusenlappene flagrer jo i høyt tempo hvis man skal farge i tillegg!! #gråtthår

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-21, 01:07   #48
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.499
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Jeg klipper det stort sett en gang i året, noen år skjer det at jeg klipper det 2 ganger.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no