Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor ofte klipper du håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor ofte klipper du håret?
Kort hår - klipper etter maks 3 måneder 16 12,40%
Kort hår - klipper hver 3-6 måned 5 3,88%
Kort hår - klipper hver 7-12 måned 1 0,78%
Kort hår - klipper etter mer enn 12 måneder 0 0%
Mellomlangt hår - klipper etter maks 3 måneder 17 13,18%
Mellomlangt hår - klipper hver 3-6 måned 23 17,83%
Mellomlangt hår - klipper hver 8-12 måned 14 10,85%
Mellomlangt hår - klipper etter mer enn 12 måneder 5 3,88%
Langt hår klipper etter maks 3 måneder 1 0,78%
Langt hår - klipper hver 3-6 måned 14 10,85%
Langt hår - klipper hver 7-12 måned 22 17,05%
Langt hår - klipper etter mer enn 12 måneder 9 6,98%
Har ikke hår/annet 2 1,55%
Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-21, 11:16   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Altfor sjelden. Kan fort gå et år eller mer mellom hver gang jeg går til frisøren. Stusser det litt selv da. Har langt hår med fall, så det gjør ingenting om det ikke blir rett for det synes ikke uansett.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 11:17   #22
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Går til frisør fire ganger i året, lysfarger hver gang og klipper nesten hver gang. Har mellomlangt hår.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 11:21   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Veksler mellom litt nedenfor haka og litt nedenfor skuldrene. Klipper vanligvis litt etter ca 2,5-3 måneder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 11:33   #24
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.545
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Klipper meg selv kanskje to ganger i året.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 11:43   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Så sjelden som mulig egentlig, men samtidig hater jeg virkelig å ha for langt hår. Klippet det i en slags bob i midten av august 2019 og klippet det igjen for en uke siden ca. At det gikk så lang tid har ingenting med korona å gjøre. Nå er det litt lenger enn til skuldrene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 11:44   #26
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Hver 6-7 uke, mellomlangt hår.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 11:47   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Før hadde jeg kjempelangt hår og var nesten aldri hos frisøren - det kunne gå år imellom.

Nå har jeg klippet meg kort og har masse lyse striper (jeg farger noen av stripene rosa selv), så jeg går til frisøren ca hver annen måned.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 12:09   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Jeg har halvlangt hår (går forbi skuldrene). Jeg fikk et innfall forrige uke hvor jeg MÅTTE til frisøren, jeg husker ikke sist jeg klippet meg, men tror det var våren/sommeren 2020. Det var når frisørene fikk åpnet igjen etter 1. nedstengning.

Jeg har veldig "enkelt" hår, farger ikke, klipper ikke, føner ikke. Lar det lufttørke og opp i en topp ila formiddagen. Styles til fest, og det er ikke akkurat noe jeg har drevet mye med siste året.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 12:10   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.492
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Langt hår, går til frisøren sånn ca en gang i året.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 12:42   #30
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Har mellomlangt hår. Klipper meg vanligvis hver 4. måned, men nå er det ett år siden sist. #ammetåke

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 13:31   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har halvlangt hår (går forbi skuldrene). Jeg fikk et innfall forrige uke hvor jeg MÅTTE til frisøren, jeg husker ikke sist jeg klippet meg, men tror det var våren/sommeren 2020. Det var når frisørene fikk åpnet igjen etter 1. nedstengning.

Jeg har veldig "enkelt" hår, farger ikke, klipper ikke, føner ikke. Lar det lufttørke og opp i en topp ila formiddagen. Styles til fest, og det er ikke akkurat noe jeg har drevet mye med siste året.

Her er jeg og. Glemmer å børste håret til og med. :slask: Men inspirert av denne tråden har jeg både børstet og klippet håret.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 14:17   #32
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Har langt hår, stusser det selv ca annethvert år. Kan ikke huske sist jeg var hos frisøren.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 14:44   #33
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Har ikke stemt, maks tre mnd er altfor lenge. Kort hår, klipper meg hver 6. uke.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 14:47   #34
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Kort hår og ca hver 4 mnd.

Bruker alltid beskyttelse hjelm på hode pga krampeanfall så hvordan håret ser ut betyr ingenting egentlig

Men når det begynner å måtte ta «tid» på å tørke etter at jeg har røsket litt i det med hånkle så klippes det.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 14:50   #35
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Langt hår, men går nøyaktig 2 ganger i året, en gang på høsten og en gang på våren. Jeg klipper tuppene men det viktigste jeg gjør er å farge det hos frisøren. Lager striper og farger. Lyst om våren, mørkere om høsten.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 16:23   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Langt hår. Klipper meg ca. hver 18. måned. Hater å gå til frisøren.

Noe sånn. Jeg vil vel si at håret mitt er mellomlangt sånn ca - men går sjelden til frisøren. Tidligere gikk jeg kanskje 2 ganger i året for å stripe, men nå har jeg jo bestemt meg for å kutte ut slikt, og da blir det nok sånn ca hver 18.mnd. (evt får noen jeg kjenner til å stusse) - Jeg har fall, så evt skjevheter vises ikke.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 17:04   #37
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Langt hår, 3 ganger i året. Håret mitt trenger å stusses og det kan ikke bli færre enn 3 ganger.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 17:10   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Husker ikke sist, mye mer enn et år siden. Langt hår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 18:25   #39
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Hver 6. uke. Farge og klipp. Min luksus! Elsker å gå til frisøren og skal være veeeldig skvisa økonomisk før jeg gir slipp på dette. Sparer heller inn på klær og det meste av andre ting.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 18:38   #40
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte klipper du håret?

Jeg svarte "Mellomlangt hår - klipper hver 3-6 måned", frekvensen stemmer, lengden stemmer snart. Jeg har ikke farget håret siden et bryllup jeg var i i 2013 og lider litt av frisørkommunikasjonssvikt, takk for ordet Tjorven.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no