Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-21, 23:49   #181
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg anbefaler skohorn i tre, siden vi er inne på skohorn.
Kjøpt på Ikea eller Clas Ohlson.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 08:18   #182
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg anbefaler dette skohornet fra Clas Ohlson. Jeg ser at til og med damer som veier 140 kg tydeligvis kan bruke skohornet uten at det bøyes.

Prismessig er IKEA og Clas Ohlson ganske så like. Lengdemessig slår IKEA med sine 80 cm Clas Ohlson ned i støvlene, men jeg tror at Clas Ohlsons skohorn er tykkere.

Dette skohornet bøyes lett, vet ikke hvor mange vi har hatt, de byttes ut jevnlig.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 08:26   #183
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Det er imponerende bruk av skohorn når dere klarer bøye det sånn, My.

De vi har hatt fra Clas O bøyer lett, mulig de har kommet med et kraftigere de også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 08:58   #184
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg anbefaler dette skohornet fra Clas Ohlson. Jeg ser at til og med damer som veier 140 kg tydeligvis kan bruke skohornet uten at det bøyes.

Prismessig er IKEA og Clas Ohlson ganske så like. Lengdemessig slår IKEA med sine 80 cm Clas Ohlson ned i støvlene, men jeg tror at Clas Ohlsons skohorn er tykkere.

Det har ingenting med vekt å gjøre. Våre skohorn bøyes av en skranglete fjortis på ca 60 kg, som bruker det til å ta på seg fotballsko.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 09:08   #185
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Dette skohornet bøyes lett, vet ikke hvor mange vi har hatt, de byttes ut jevnlig.

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

De vi har hatt fra Clas O bøyer lett, mulig de har kommet med et kraftigere de også.

Hvordan er det mulig at man har så forskjellige erfaringer? Vi er avhengige av skohorn hos oss, og vi har faktisk hvert vårt. Det eneste skohornet som har vart mer enn en måned eller to, er disse fra Clas Ohlson.

Kan de ha blitt mer stødig i løpet av de siste årene?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 09:09   #186
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det har ingenting med vekt å gjøre. Våre skohorn bøyes av en skranglete fjortis på ca 60 kg, som bruker det til å ta på seg fotballsko.

Fotballsko er i en egen kategori. Hos oss brukes skohorn for å ta AV seg fotballsko.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 09:13   #187
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Fotballsko er i en egen kategori. Hos oss brukes skohorn for å ta AV seg fotballsko.

Ja, det er mulig det brukes til å ta dem av også, jeg vet ikke helt hvordan det foregår, jeg vet bare at det plutselig er bøyd. Uansett. Jeg har gitt opp.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-10-21 kl 09:22.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 09:18   #188
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Vi har skohorn i flere år av gangen vi. Før hadde vi et i plast som vi hadde i mange år før den enden med oppheng på brakk av. Nå har vi et i bambus fra rusta som jeg tror er et par år siden jeg kjøpte.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 12:24   #189
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Vi har et langt et i metall fra Ikea. Virker solid.

Jeg anbefaler TooGoodToGo. I forrige uke reddet jeg en forundringspose hos Extra. Fikk et stort brød, fløtegratinerte poteter, potetsalat 500 g fersk laks, 12 egg og en skolebolle for 39 kr.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 12:28   #190
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Vi har et langt et i metall fra Ikea. Virker solid.

Jeg anbefaler TooGoodToGo. I forrige uke reddet jeg en forundringspose hos Extra. Fikk et stort brød, fløtegratinerte poteter, potetsalat 500 g fersk laks, 12 egg og en skolebolle for 39 kr.

Ja, det er det lange, solide i metall fra Ikea jeg har limt inn bilde av over her.

Signerer ang TGTG, har gitt meg mang en god lunsj fra hotell i nærheten av jobb, som har solgt forundringsposer med rester fra frokostbuffeten for en billig penge.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 12:49   #191
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Vårt blir vel strengt tatt ikke brukt så ofte. Jeg er for utålmodig for sånt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 15:56   #192
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hvordan er det mulig at man har så forskjellige erfaringer? Vi er avhengige av skohorn hos oss, og vi har faktisk hvert vårt. Det eneste skohornet som har vart mer enn en måned eller to, er disse fra Clas Ohlson.

Kan de ha blitt mer stødig i løpet av de siste årene?

Det er en god stund siden jeg kjøpte der. Jeg ga dem opp, for de knakk. Hvis de har kommet med bedre variant så kan jeg gi dem er forsøk. Foreløpig holder det kraftige fra ikea.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 18:48   #193
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Kan anbefale filmen Flukt som går på kino nå.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 27-10-21 kl 07:39.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-21, 18:48   #194
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Mitt IKEA-skohorn ser ut som My sitt. Brukes ikke til fotballsko, og av to normale 16-åringer.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-21, 06:24   #195
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kan anbefale filmen Flukt som går på kino.

Siden det er deg, så leste jeg selvsagt "Kan anbefale filmen Frukt som går på kino".

(Ja, det er litt tidlig ennå, har ikke kommet veldig langt ned i kaffen.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-21, 07:39   #196
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.162
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 21:41   #197
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg er på et hotellrom der de har denne skoskjeen. Den lengst jeg har vært borti og praktisk med den greia man kan sette foten oppå. Men litt annen prisklasse enn ikea da https://www.clec.no/product/clec-skoknekt/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-21, 22:50   #198
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg er på et hotellrom der de har denne skoskjeen. Den lengst jeg har vært borti og praktisk med den greia man kan sette foten oppå. Men litt annen prisklasse enn ikea da https://www.clec.no/product/clec-skoknekt/

Jeg utfordrer My, de skal nok få has på den også

Er forresten dette grunnen til at billigmerkene kommer med lenger og kraftigere skohorn? De pleier jo kopiere andre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-21, 10:51   #199
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Kjøpte Dermalogica clear start skum og krem til datteren som er kommet i kvisealderen etter anbefaling her inne, og hun er kjempefornøyd. Huden ble helt myk og uten nupper etter bare ei uke.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-21, 19:25   #200
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Frosne ustekte skillingsboller.

Kan kanskje ikke helt måle seg med hjemmebakst fra grunnen, men de var veldig gode og det var veldig lettvint. Fin ting å ha på lur i fryseren.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no