Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Armbånd

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-21, 17:10   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Armbånd

Jeg trenger hjelp til å finnen ett armbånd.

Har ønsket meg armbånd lenge, men finner ikke akkurat deeeet jeg faller pladask for.

Har ett jeg arvet av mamma, i gull, men det henger seg ofte opp i masker på klærne mine og plagg på jobb.
Har ett i Bismarck etter mormor med masse sjarms, men det tør jeg ikke bruke…
Kanskje smelte det om til noe jeg kan bruke, men tør ikke helt.

Er det noen tips å høste her?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-21, 22:01   #2
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Armbånd

Jeg liker godt vridde kjeder/armbånd, det kalles noen ganger Singapore kjede/armbånd. Glitrer når man beveger seg, og henger seg ikke opp i alle ting. Kan fåes i mange tykkelser (og priser).

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-21, 23:06   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Armbånd

Likte dette. https://mestergull.no/produkt/armban...mband-19-cm-3/

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-21, 09:37   #4
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Armbånd

Har du sett på Illums? De har mye jeg liker i hvert fall

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-21, 10:16   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Armbånd

Karamell, takk det var veldig fint.

Appelsin, Sjekker ut Illums på vei til jobb Takk for tips.

Wix, sjekker ut tipse, takk.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-21, 23:22   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Armbånd

Takk for tipsene.
Jeg gikk noen runder og tittet og tenkte.
Det har endt med at en gullsmed jeg har blitt anbefalt har fått alt.
Dvs, hun skal sette de hele charmsene fra Bismarck armbåndet over på mamma sitt, smelte om de ødelagte charmsene og Bismarckarmbåndet til to/tre charms og sette de over på mamma sitt.

Spent på resultatet.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 02:20   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Armbånd

Høres fint ut! Jeg er veldig glad i fine armbånd, men syns også det er litt vanskelig å finne. Jeg har veldig små hender kombinert med smale håndledd, så mye ramler av/blir for stort.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no