Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-17, 19:27   #181
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Arkivminister

Er du vill??? Det første jeg husker om henne var som byråd i Oslo hvor hun påsto at arkivloven IKKE definerte e-poster som dokumenter TIL TROSS FOR at staben gjentatte ganger hadde fortalt henne at det var tvert om. Vi kan ende opp med kun muntlige overleveringer med henne i Kulturdepartementet. Satt på spissen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 19:33   #182
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Listhaug er en superpopulist med brungrumsete meninger og meningsfeller. Hun spiller på nasjonalfølelse, fordommer og frykt og burde aldri hatt så mye som lilletåa innenfor regjeringskontorene. Helt ufattelig at folk gikk for fire nye år med dette.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 19:44   #183
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg er fornøyd med valget, men er samtidig skremt over hvor mange som faktisk har stemt på Senterpartiet.

Sandra Borch er inne på tinget.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 20:20   #184
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg er fornøyd med valget, men er samtidig skremt over hvor mange som faktisk har stemt på Senterpartiet. Virkelig.
! SPs leder har i grunn bare snakket om knatter og knauser og beitedyr og "der folk bor".

Jeg derimot synes det er fullt forståelig selv om jeg aldri har vurdert å stemme på dem selv. Jeg bor selv nå på en knatt eller knaus som du kaller det og skjønner godt engasjementet for lokalt helsevesen/sykehus, politi, kommunesammenslåinger (selv om jeg også mener at en del kommuner godt kan slå seg sammen), landbruk og generelt fremtiden til plassen der de bor.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 20:35   #185
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Listhaug er en superpopulist med brungrumsete meninger og meningsfeller. Hun spiller på nasjonalfølelse, fordommer og frykt og burde aldri hatt så mye som lilletåa innenfor regjeringskontorene. Helt ufattelig at folk gikk for fire nye år med dette.

Ja, det er heeelt ufattelig og schiklig dumt at folk stemmer på det partiet de er mest enig i politikken til i stedet for å gå bananas og stemme i helt motsatt retning bare fordi det tilfeldigvis har vært en tulling fra et annet parti i regjeringen denne perioden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 21:04   #186
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, det er heeelt ufattelig og schiklig dumt at folk stemmer på det partiet de er mest enig i politikken til i stedet for å gå bananas og stemme i helt motsatt retning bare fordi det tilfeldigvis har vært en tulling fra et annet parti i regjeringen denne perioden.

Tror du vi som vekslet ut venstre denne ganger er komplette idioter?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 21:07   #187
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Listhaug er en superpopulist med brungrumsete meninger og meningsfeller. Hun spiller på nasjonalfølelse, fordommer og frykt og burde aldri hatt så mye som lilletåa innenfor regjeringskontorene. Helt ufattelig at folk gikk for fire nye år med dette.

Så enig.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 21:19   #188
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Tror du vi som vekslet ut venstre denne ganger er komplette idioter?

Ikke komplett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:28   #189
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Altså, de putter heller Listhaug tilbake på stortinget enn å gjøre henne til en usynlig statsråd. Det beste vi kan håpe på er vel at de gjør det, og "sparer" henne til å kjøre henne ut i full synlighet som innvandringsminister igjen neste gang det nærmer seg valg. Hun er flink på en eneste ting, og det er å være supertydelig og veldig synlig med et lettsolgt og populistisk budskap der hun beveger seg på kanten, men aldri bikker helt over i totalt reinspikka rasisme (som Tybring-Gjedde). Det er mer underliggende, implisitt og vagt, og vanskelig å arrestere henne helt på, samtidig som det er nok til at alle de reinspikka rasistene syns de taler hennes sak. Hun er knallgod på det. Det et den eneste rollen hun er skikkelig brukendes til, og det er det de kommer til å sette henne til.

KrF har kjørt frem at innvandringsminister og integreringsminister skal være to ulike roller, det kan hende de vil kjøre hardt på det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:30   #190
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Nettopp, Polyanna, akkurat det er hun knallgod på. Jeg er sikker på at hun kunne gjort en akkurat like god jobb i et annet populistisk parti, og av og til lurer jeg på om Listhaug er mest interessert i politikken eller i spillet.

Hvis FRP skal ha innvandringsministeren, bør man absolutt skille de to rollene. Jeg har ingen tro på at en annen FRP-minister vil være særlig interessert i å jobbe for integrering. Det viktigste for dem er å svartmale innvandring, og de får ikke tid til å begge deler.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:39   #191
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Sandra Borch er inne på tinget.

Jeg vet - og hun er vel å regne som et friskt pust i partiet.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:45   #192
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg derimot synes det er fullt forståelig selv om jeg aldri har vurdert å stemme på dem selv. Jeg bor selv nå på en knatt eller knaus som du kaller det og skjønner godt engasjementet for lokalt helsevesen/sykehus, politi, kommunesammenslåinger (selv om jeg også mener at en del kommuner godt kan slå seg sammen), landbruk og generelt fremtiden til plassen der de bor.

Jeg skjønner også det, men er allikevel ganske sikker på at politikken SP fører ikke er veien å gå inn i fremtiden. Min første rødprikk på knatt og knaus, men jeg tror faktisk at by og land - retorikken er mer splittede enn samlende.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 22:53   #193
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Men altså, sentrum-periferi er jo altså da høyst aktuell selv om jeg mener at SP i for stor grad selv bidrar til mer splittelse. Det gjør også de som latterliggjør steder der folk vokser opp, jobber, har en meningsfull fritid og trives ved å kalle det "knatter og knaus".

(ps rødprikken kom ikke fra meg altså).

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 23:14   #194
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Men altså, sentrum-periferi er jo altså da høyst aktuell selv om jeg mener at SP i for stor grad selv bidrar til mer splittelse. Det gjør også de som latterliggjør steder der folk vokser opp, jobber, har en meningsfull fritid og trives ved å kalle det "knatter og knaus".

(ps rødprikken kom ikke fra meg altså).

Selvsagt er det en aktuell problemstilling, og vi ønsker jo at det skal bo folk andre steder enn i byene. Knatt og knaus var selvfølgelig satt på spissen (det bor vel ingen på en knatt), men at TSV stort sett har snakket om norsk kultur og vårt vakre langstrakte land UTEN å inkludere byene er vel ikke helt tatt ut av lufta. Jeg vet lite eller ingenting om hvordan SP skal løfte Norge inn i fremtiden, om hvordan de skal skape arbeidsplasser i næringslivet som ikke dreier seg om landbruk og tjenester der folk bor, og jeg er ikke sikker på om SP faktisk selv tror på et reelt alternativ til EØS for de av oss som er avhengige av gode avtaler med handelspartnere utenfor Norge. Det er også et snev av proteksjonisme i det hele, med tanke på at svært mange kommer hit fra Europa for å jobbe. Knatt og knaus var sikkert flåsete, og jeg beklager at det kunne oppfattes som en latterliggjøring av folks bosted. Det var bare en utblåsning etter ukesvis med det samme mantraet. Jeg synes enkelte parti er i overkant snevre i sin politikk, SP er et av dem.

Jeg tar rødprikken med fatning, det er lov å si fra

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 23:38   #195
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Jeg er skikkelig misfornøyd med valget, men jeg er ikke overrasket over at det ble som det ble. Det eneste som er bra er at jeg ikke har gitt min stemme til noen av de som blir sittende, jeg har gjort mitt for å bli kvitt de.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 23:39   #196
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Driver man fremdeles med rødprikking på FP, altså? :avsporer:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 14:30   #197
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Har noen vært her i 11 år og fått sin første rødprikk?
Så nå at jeg også hadde fått en rødprikk i denne tråden, lenge siden sist. Mest sannsynlig av en frustrert SV-dame.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 14:32   #198
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Rødprikk på knatt og knaus! Sikker på at det ikke var deg, Agenten?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 14:33   #199
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har noen vært her i 11 år og fått sin første rødprikk?

Neida, det tok ikke lang tid. Jeg har 10-årsjubileum snart, men fikk første rødprikk for flere år siden.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 14:57   #200
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har noen vært her i 11 år og fått sin første rødprikk?
Så nå at jeg også hadde fått en rødprikk i denne tråden, lenge siden sist. Mest sannsynlig av en frustrert SV-dame.



Men en grønn (oh the irony) rett etterpå veide opp

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no