Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-12, 16:41   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Justin Bieber i Norge

Jeg blir snart GAL!! Jeg har en Frøken i hus som bare eeeelsker Justin azza, for han er så innmari schekk! Og nå ser jeg at han mest trolig skal ha konsert i Oslo i morgen, spm er NÅR?? Jeg kjenner at jeg ikke orker å dra ned dit kl 14 i morgen for å stå flere timer å henge. Hvilket Frøkna hevder vi MÅ for å komme laaaangt frem, men jeg tror vi da evt må overnatte på Operataket for å komme helt forran - hvilket utgår med høye kneløft.
Jeg ser nå at det er mellom 16 - 18.. Åhhh - orker man å gå igjennom dette? Flere som skal nedover med hylejenter?


http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10053743
http://oslopuls.aftenposten.no/musikk/article737534.ece

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 16:45   #2
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Vesla er og gaaaaaal etter Justin.
Konserten i morgen er hva jeg har fått med meg en intimkonsert der man gjennom WOW kan vinne billett.

Hvis du finner ut noe annet så si i fra for da må jeg slenge meg rundt her.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 16:48   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Det står i Operaområdet og utenfor Østbanehallen.
Det snakkes ikke om noe annet enn 1D og Justin omdagen, og jeg vet ikke om jeg orker
å løpe byen rundt for å finne ut hvor denne fyren spiller. Og jeg vet ikke om jeg tør å slippe henne ut i Oslo alene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 16:51   #4
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Lese linken først ja...

Vesla lytter på Justin i bilen, hjemme, ser på han på iPad og har filmen, som vi har sett noen tusen ganger føles det som.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 16:54   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 16:59   #6
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Aftenposten skriver Torget foran Østbanehallen.

Vi drar inn! Tenker på hvor skuffet jeg hadde vært hvis mammaen min ikke hadde tatt meg med. En sjanse på millionen på å få se han så da må vi jo prøve. Ikke sant?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:01   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Aftenposten skriver Torget foran Østbanehallen.

Vi drar inn! Tenker på hvor skuffet jeg hadde vært hvis mammaen min ikke hadde tatt meg med. En sjanse på millionen på å få se han så da må vi jo prøve. Ikke sant?

Off... det står i Opera-området på Dagbladet og VG, Aftenposten skriver Østbaneområdet. Aftenposten er kanskje en mer troverdig kilde?
Jeg kjenner jeg er "litt" forsynt med fjortis-idoler. *Hva har jeg gjordt galt mht musikksmaken til mitt barn??* Hun likte jo MIN musikk før hun ble 11!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:05   #8
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Fløyel, sjekk prikk!

Vesla tok etter niesen min og nå er det bare Justin for alle penga!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:08   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Her snakker vi hardcore fjortis... Her ser dere avkommet i demonstrasjonstog igjennom Oslos gater for å få One Direction til Norge... Og i helgen var hun på arrangement på Sentrum Scene for å få disse kjekkasene til Oslo. Og idag har det vært ett j.... gnål om å bli kjørt til Gardermoen MIDT i arbeidstiden for KANSKJE å få se en pitteliten microskopisk bit av Bieber. Vi er SELVFØLGELIG hardhjertede foreldre som ikke GIDDER å kjøre henne. Gled dere folkens - det kommer slike tider for alle.

*fjernet bilde*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 04-06-12 kl 09:06.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:15   #10
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

Herlig Fløyel! Ja det kommer en tid for alle.
Snakket akkurat med niesa mi, og hun er helt i hundre. Skal dra inn til Oslo tidlig, tidlig med kamera og helt utstyrt i lilla. Justin sin elsklingsfarge.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:38   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg har hørt om Justin i flere uker nå, dog av elever og ikke egne avkom.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:43   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge



Jentungen skal visstnok til byen i morgen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 21:17   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Akkurat nå er jeg så lykkelig for å ha en guttunge, og at han ikke kunne brydd seg mindre.

Jeg syns jeg hører det: "serriøst, ass - vi bo'kke så langt unna Oslo. Alle vennene mine skal dit - det er urettferdig! Serriøst!"

Ah, alt jeg slipper!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 21:18   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge.

minner meg om meg selv som fjortis og når backstreet boys var de store...

åhhh la henne få lov da.. :ber: jeg husker hvor mye det betydde.... og jeg husker hvor KUL venninnen min sin mor var som banet vei for oss og sto mange timer i kø med oss...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 21:23   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

JADA!! Vi skal dra!! Mannen tar foreldremøtet og Mini må sitte på med noen andre foreldre hjem fra fotballkampen. Jeg har alliert meg med en venninne, slik at også jeg kan ha det hyggelig i morgen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 21:41   #16
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Jeg kjenner jeg nok en gang er glad for å ha gutt.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 21:48   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Når jeg ser hvilke tilstander som utspiller seg utenfor Royal Christiania i dette øyeblikk så er jeg fader ikke sikker på om jeg ønsker å utsette meg/Frøkna for dette..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 21:52   #18
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

her er det tragedie siden vi bor 7 timer unna Oslo og minste ikke kan dra avgårde.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 22:04   #19
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Mine bryr seg ikke om Bieber. Eller som seksåringen sa i vinter, da jeg nynnet til en sang av han på radioen:
Slutt! Jeg suuuger Justin Bieber!

Plukker opp litt uttrykk hist og her, og prøver å bruke de, uten at det blir helt rett.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 22:13   #20
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Ah! Min far kjøpte NKOTB- billett til meg da jeg var fjortis, og det var samme følelse som om noen i dag skulle sagt at "her har du lønnet permisjon i ett år, med billett, kost og losji overalt i verden".

Min mor tok meg ut fra skolen, fikk pes fra rektor, fløy fra Stavanger til Oslo, hang utenfor spektrum i kalde november, ventet på meg flere timer og det er jeg evig takknemlig for. Det var helt fantastisk for en fjortis.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no