Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-12, 10:22   #21
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Ang. rot så har jeg innsett at jeg ikke får gjort noe med det så lenge mannen er som han er. Det kokte ned til at jeg måtte ta et valg; enten godta det og leve med det, eller flytte fra han (uaktuelt) eller være grinete, gretten og misfornøyd. Lenge var jeg det siste. Jeg orker ikke å være den eneste som rydder, det ender med at jeg må gå og smårydde hele tiden fordi (det føles som om) alle rundt meg roter til alle døgnets tider. Det får heller være litt kaos her. ("Litt" ).

Jeg tenker at om 15 år, når barna er flyttet ut, blir det mindre å organisere i heimen. DA er det håp.. om at i hvertfall gangen kan være delvis framkommelig. Nå er det litt sånn at jeg skyfler unna det verste slik at vi har fri rømningsvei dersom brannvarsleren skulle gå om natten.

Jeg har det ryddig på kateteret mitt på jobb og nyter å se rene flater der.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 10:26   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Men HVORDAN gjorde du det? Blir innmari nysgjerrig av slike utsagn. Du har vel ikke før og etter bilder?

Nei, det var lite med bilder før altså. Men det var voldsomt rotete her, gjerne umulig å lage mat fordi kjøkkenbenken var full av oppvask, papirer og generelt rot. Ene stolen i stuen var konstant full av klær, leker og andre ting som ikke skulle være der. Alle bokhyller og andre flater var fulle av ting, jeg skjønner ikke hva engang, for det er borte nå. Det var fullstendig kaos, følte jeg.

For min del var veldig mye gjort når jeg sluttet med overflaterydding og faktisk hadde det ryddig også der ingen ser. Ting fikk sin faste plass, og nå er det bare de tingene som skal være der, som er der. Alt annet må få en annen plass. Dessuten rydder jeg hele tiden. Det er ikke lov å gå fra ting der det ikke hører hjemme.

Gulvet her er fremdeles kaos av og til, jeg er ikke av typen som gidder å rydde opp podens leker flere ganger om dagen. De får ligge til vi rydder sammen før han legger seg.

Også MÅ jeg rett og slett bare tenke at det skal være så ryddig her at svigermor kan komme når som helst. Jeg har heller ingen "støv på hjernen"-personlighet, men jeg er nødt å late som jeg har det. Lar jeg det bli litt rotete, sklir det fort ut, og det skal ikke mye til før det føles uoverkommelig for meg. Så jeg legger meg aldri før kjøkkenbenken, spisebordet og salongbordet er tomme for ting.

For min del hjelper det å vite at jeg har det veldig mye bedre nå som det er ryddig her. Jeg blir stresset og sur av rot. Også hjalp det veldig å kaste ut mannen da; ingen tomme snusbokser over alt, ingen kaffekopper som får stå i dagevis fordi vi har stillingskrig, ingen som går og legger seg på sofaen uten å ha ryddet av bordet etter middag osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 10:41   #23
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Hjemme med sykt barn jeg også. Fremdeles.
Lille E tok mandler og polypper for en uke siden og natt til i går fikk hun en kjempeblødning og legen fant en liten infeksjon. Da er det strengt roligregime, medisiner, saftis og kjælighet på pinne som gjelder. Og en mamma som springer med spyttebøtte og mer is.

Jeg skal farge håret, spille WF og vaske klær og legge planer for hvordan jeg skal bruke opp noen av skattepengene vi får igjen. Da tenker jeg dagen er gått


Jeg er god på orden, men det er ingen kjapp løsning.
Rydde og sortere, putte i esker og bokser, kaste og gi bort.
Når det er i boks rydder vi hus på 160 kvm + kjeller på 20 minutter(da er det visningsklart).
Men det tok litt tid å komme dit ...
Jeg har ikke støv på hjernen og har ikke alltid "ører" på de mange putene vi har, men trives med at det er rent og ryddig rundt meg og liker å bare kunne sette kaffen på bordet når det til stadighet ramler inn store og små mennesker her.

Hagen blir veldig fin med fine hagebøker, i hvert fall når bøkene nytes fra deckstolen sammen med en god kaffe. Vi har over et mål tomt.

Sosiale engasjement blir det ungene velger.

PMS er visst noe som bare kommer som et smell og blir borte på samme måte, etter noen vulkanutbrudd har jeg hørt.

Søskenkrangling er nærmest ikke-eksisterende her i huset og har derfor ingen råd.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:11   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.603
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Jeg kvapp til av melding på mobilen 10.30, antok det var mannen som sa vi var blitt overbydd og at han hadde øket til...

Men det var "bare" mamma som ville si at hun tenker på oss, og at det er en spennende dag.

Jeg har følgelig fortsatt ikke noen oppdatering etter mannens bud klokken 8.30. Klokka er over 11, det er under en time til klokka er tolv. Jeg må da vel snart høre noe dersom vi er overbydd?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:16   #25
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Åååå, jeg venter med deg Malama!


God bedring til alle de syke barn forresten. Min ligger strekk ut i senga, med Nintendo DS som tidsfordriv. Han har så vondt i nakken stakkar. Jeg blir jo litt bekymret for hjernehinnebetennelse, men han virker ikke SÅ dårlig? Jeg får se det an et par timer til...

Jeg har forresten fått bestilt de legetimene jeg snakket om + satt robotstøvsugeren til å fjerne litt støv i stue og kjøkken. Deilig!

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:18   #26
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Mitt beste tips er denne:

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Den hageboken så veldig fristende ut! Faren er at jeg blir sittende å lese i stedet for å grave i mold. Men det får våge seg

Min venninne neon har denne, men som den hagesjusken hun er har hun bare orket å lese boken. Hun har ikke bare en lat hage. Den er rett og slett bevisstløs.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:20   #27
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

, men som den hagesjusken hun er har hun bare orket å lese boken. Hun har ikke bare en lat hage. Den er rett og slett bevisstløs.

her er jeg og

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:21   #28
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Jeg har ikke grønne fingre og selv om det er veldig fint med bugnende hager så tenker jeg at det aldri kommer til å skje her. Min plan er derfor som følger: Ha noen planter som ordner seg selv (som peoner), prøve å klippe plenen før den ser ut som en åker, ha blomster i krukker på verandaen jeg kan bytte ut etterhvert som de dør (for det gjør de)

Jeg er litt som deg angående rot. Det sklir liksom ut uansett, men klarer ikke helt å innse at det bare er sånn heller. Det blir nok en evig kamp.

Jeg støtter flere organisasjoner, men kaster inn en nytt forslag til deg: Norsk Folkehjelp. De har mange spennende prosjekter. Blant annet rydding av miner for tryggere skolevei o.l. Det er også en organisasjon man kan velge å være aktiv i om man vil.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:29   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.603
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Ok, praktisk prosjekt her for å få tiden til å gå, betale bunken med regninger som dukket opp når jeg ryddet stuebordet i går.

Greit, jeg har bare en igjen, men da innser jeg at jeg mangler en. For jeg vet gutungen åpnet to bokpakker i går, og jeg har bare den ene regninga. Så ser jeg gjennom de jeg har betalt, og finner at den andre ligger der. Greit, men da tror jeg at jeg mangler en annen, for jeg trodde JEG også hadde fått en bokpakke fra en klubb jeg mente jeg skulle vært utmeldt fra, og hadde merket regninga med at jeg må huske å sørge for å melde meg ut, men den meldinga sto på ei regning fra MANNENS bokklubb. (Ja, her i huset er vi med i... Vel, Knerten i tre, Mikro i en, mannen i en, og jeg altså i to, selv om jeg mente det skulle være bare en. Blir det noen flyttekasser med bøker av slikt? Ikke utenkelig at vi bør kutte noe med på dette fremover, dersom dette huskjøpet går i boks øker vi våre månedlige huslånsutgifter markant...)

Der kom en sms, magen knyter seg. Neida, det var bare melding om en buzzadorpakke som er kommet, klar for henting på rimi. Rimi er upraktisk plassert. Buzzadorpakken er barnemat. Jeg skal hente den. Jada. Je er bare litt lite interessert akkurat i dag. (Dessuten oppdaget jeg i ettertid at det er 8 mnd glass, min datter er 13 mnd og spiser derfor ettårsglass hun... Og de ungene jeg kjenner sånn på barselsgruppa og sånn, er også 13 mnd, og altså heller ikke sånn supergira på åttemnd-glass. Men hey, min niese er... nei, hun er 6 mnd, hun rekker ikke bli moden for disse glassene før kampanjen er over. Hmmf, jeg må finne NOEN som jeg kan få til å prøve dem...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:32   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.360
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Min venninne neon har denne, men som den hagesjusken hun er har hun bare orket å lese boken.

Da får man, som jeg, et litt mindre lat menneske (et lat menneske, heter det det? Latt? Latent? ) til å skumme gjennom boken, for så å servere et kort sammendrag av aktuelle temaer. Min mann er litt mindre lat enn meg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:37   #31
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men hey, min niese er... nei, hun er 6 mnd, hun rekker ikke bli moden for disse glassene før kampanjen er over. Hmmf, jeg må finne NOEN som jeg kan få til å prøve dem...)

Sønnen min har spist 15 mnd-glass siden han var 6 mnd, så jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke en på 6 mnd skal kunne spise 8 mnd-glass? Det er jo mos og klin alt sammen, ekstremt lite klumper før 15 mnd-glassene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:41   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.603
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Det er myyyye klumper i enkelte av ettårsglassene altså. Kjøttboller på størrelse med klinkekuler, ikke av den minste sorten! Hele erter og maiskorn er små i forhold til disse.

Men ja, åttemndglassene er ganske most, så jeg skal nok tilby at min lille niese kan smake på et av dem i alle fall. Hun er straks et halvt år, og har spist fast føde i små posjoner siden hun var fire mnd, så hun spiser vel noe middag nå.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:42   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.603
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Men 15 mnd glass fra seks mnd alder er vel ikke helt å anbefale? Det er jo salt i dem fra ettårsglassene, og det skal jo ikke de under året ha?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:45   #34
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Ja, jeg mente 12 mnd-glassene.

Ungen har fått 3-4 glass totalt i hele sitt liv, jeg tror han overlever den mikroskopiske saltmengden han har fått i seg via den, spesielt siden all annen mat her i huset lages uten salt. Grunnen til at vi brukte 15 mnd-glassene var nettopp den at det var klumper. Han har aldri fått most mat.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 11:55   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.603
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Ahh, 3-4 glass i livet ja, da overlever han nok. Mine unger fostres opp på glass til de er sånn litt over året de. Mine forsøk på hjemmelaget har vært avvis med brekninger fra første dag.

Så de fostres opp på glass. men får smakebiter av (usaltet) voksenmat ved siden av da altså, som de får sitte å plukke i, rote med, etterhvert øve med gaffel på. Jada, de får den delen av det også, men de får glass daglig. Og da hadde det fort blitt litt mye salt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:10   #36
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Ja, og det er derfor jeg mener en på 6 mnd. fint kan smake et glass til 8 mnd.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:18   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.603
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Vi fikk huset!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:20   #38
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Gratulerer!!!!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:26   #39
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Gratulerer!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 12:33   #40
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemme med sykt barn - løse verdensproblemer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi fikk huset!

Gratulerer!!

Sitter på legekontoret og venter, etter å ha vært hos en venninne en times tid. Blir alltid så nervøs og urolig når jeg skal til legen.

-men stolen er kjørt på fyllinga og det er ene og alene denne trådens fortjeneste!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no