Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Holdbar neglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 10:27   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.931
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Man bør være sikker på at man liker glitterneglelakk før man kjøper for mange tror jeg. Jeg har ingen fra Deborah Lippman, kun fra OPI, men antar at prinsippet er det samme. Det er et sant slit å få den av, tar evigheter og gjør at jeg sjelden gidder styre med glitter.

Knallfarger og sånt jeg har fra før har jeg på tåneglene Jeg er så pysete på hendene at, men nå fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve


Sist redigert av m^2 : 12-02-12 kl 10:35.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:23   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Lakker med flakes (=store glitterflak) er som asfaltklumper å få av, det er helt riktig. Vanlige glitterlakker er som sandpapir. Begge krever store porsjoner av både neglelakkfjerner, filler og tålmodighet. Shimmerlakker er ikke noe problem.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:37   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Glitter er ikke noe problem å få av. Legg en dott med neglelakkfjerner på fingeren noen sekunder, gni av all lakken, klor av de siste par flakene med glitter til slutt. :ikke så fin på're:

Den lilla var fantastisk fin, m^2

  Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 12:57   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg kjøper på eBay. Betaler 60,- inkl. porto.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 13:42   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Så rart, Kanina. Dior tørker på et blunk hos meg. Chanel derimot tar minst en time.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 13:44   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg har lurt på om det er kombinasjon av under/overlakk og lakken. Jeg har både under- og overlakk i Dior. Damen på parfymeriet hevdet hardnakket at det ikke skulle ha noe å si, dog.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 13:46   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg ville trodd det hadde mest med mengden lakk å gjøre. Jeg legger et lag underlakk og et lag av lakk, og venter så en god stund, gjerne en time. Deretter et lag til med lakk. Og så overlakk gjerne så sent som dagen etter, hvis jeg legger det om kvelden. Det beste er å legge på jobb. Å skrive på pc går jo fint med nylakkerte negler, og da har jeg mange timer til rådighet. Men det er litt kleint når folk kommer innom kontoret og det stinker lakk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 13:48   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Pepper Lemon: du beskriver et regime som er litt utenfor min rekkevidde, kjenner jeg. Dessuten: å sitte i åpent landskap utelukker nok anvendelsen av det ellers så gode tipset ditt.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 14:50   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Men det er litt kleint når folk kommer innom kontoret og det stinker lakk.

Og på et legekontor... even worse.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 13:49   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Jeg lakker også neglenene på kontoret. Heldigvis får jeg ikke så ofte umeldt besøk.

Ja, bortsett fra den gang direktøren plutselig banket på døren, og det 1) luktet mistenkelig neglelakk, og 2) jeg satt med Facebook oppe. (Nå er det faktisk en del av jobben min å jobbe med Facebook, men kombinasjonen av de to ser ikke bra ut likevel.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 13:53   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.


Ja, bortsett fra den gang direktøren plutselig banket på døren, og det 1) luktet mistenkelig neglelakk, og 2) jeg satt med Facebook oppe.

Åh, ikke bra.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 14:57   #12
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk



Jeg bruker sjeldent neglelakk, fordi de sitter så dårlig. Ser nå at jeg skal en tur på eBay og handle meg over-/underlakk. Kan Seche Vite brukes som begge eller må man ha en egen?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:19   #13
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.



Jeg bruker sjeldent neglelakk, fordi de sitter så dårlig. Ser nå at jeg skal en tur på eBay og handle meg over-/underlakk. Kan Seche Vite brukes som begge eller må man ha en egen?

Jeg synes den er elendig! Lakk som tidligere har sittet fint på i 4-5 dager faller av samme dag nå

Mine negler takler heller ikke underlakk. Da sitter ingenting. Så det er jeg sluttet å bruke.
Overlakk gir jeg nok også opp nå. Trodde jeg skulle bli veldig fornøyd når jeg kjøpte denne siden det ble skrytt sånn av den her inne, men den gang ei.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:23   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Husfruen, her.

Jeg synes den er elendig! Lakk som tidligere har sittet fint på i 4-5 dager faller av samme dag nå

Mine negler takler heller ikke underlakk. Da sitter ingenting. Så det er jeg sluttet å bruke.
Overlakk gir jeg nok også opp nå. Trodde jeg skulle bli veldig fornøyd når jeg kjøpte denne siden det ble skrytt sånn av den her inne, men den gang ei.

Er du nøye med å fjerne alt fett på neglene før du lakker? Du vet at du alltid skal bruke neglelakkfjerner før du lakker, ja? Selv om du ikke har lakk på neglene fra før. Og at du heller ikke skal vaske hendene med såpe før du lakker dem (etter at du har renset dem med neglelakkfjerner altså).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:26   #15
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er du nøye med å fjerne alt fett på neglene før du lakker? Du vet at du alltid skal bruke neglelakkfjerner før du lakker, ja? Selv om du ikke har lakk på neglene fra før. Og at du heller ikke skal vaske hendene med såpe før du lakker dem (etter at du har renset dem med neglelakkfjerner altså).

Jeg har alltid neglelakk på, så ja, jeg bruker neglelakkfjerner før jeg lekker ny lakk. Og nei, jeg vasker ikke hendene før jeg da legger på ny lakk.
Når jeg KUN legger neglelakk så sitter den fint i 4-5 dager. Men så snart jeg har overlakken på, så begynner den å flake seg av med en gang.
Bruker et strøk av begge.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 19:56   #16
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.240
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Til Palmen: Happy Valentines day! Fra Palmen:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:04   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Happy valentines, Palmen.
Lekker neglelakk. Er det den som er fløyelsblå?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:07   #18
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.240
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Den heter Blue Label (997) og er ganske så midnattsblå, helt mørkeblå. Dessuten digger jeg den brede penselen på Dior-lakkene, det gjør den veldig lett å legge pent.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:12   #19
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Den penselen er super.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 20:13   #20
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbar neglelakk

Fiiiiiin!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no