Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-09, 22:30   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Har glimtvis sett Sannhetens øyeblikk på TVNorge, og sitter igjen med en flau smak i munnen. Riktignok har deltakerne frivillig gått med på å delta, men det kan da umulig være bra for familie og venner og få høre sannheten på alt? Visse ting trenger man ikke si.

Hva synes dere om programmet?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 22:53   #2
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Jeg har fordommer mot mennesker som deltar i slike program. :innrømmer:

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 23:19   #3
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Tja, jeg hadde aldri stillt opp i noe slikt, fordi jeg mener at det er ikke alt familie og venner trenger å vite om meg.
Men sånn rent underholdningsmessig så er det ganske morsomt å se på.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 02:50   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Jeg blir faktisk pinlig berørt og rømmer ut på datarommet når Mannen ser på det.
Jg kunne aldri vært med selv!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 07:33   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Jeg synes det er et idiotisk konsept, og idiotisk å faktisk melde seg på. Og jeg kommer ikke til å se på.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 07:38   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Jeg vet ikke hva det er engang jeg. Er det noe ala Tilgi meg som gikk på en eller annen kanal?

Isåfall er det en type program man ser én episode av - gjerne med en pute foran ansiktet i skrekkfilmmodus fordi det er så flaut men samtidig så rart at man får en sosialantropologisk pervers interesse av å se hva det er.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 08:07   #7
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Jeg har sett litt hist og her mens jeg har ventet på andre programmer el. Jeg sitter igjen med en flau smak i munnen, og lurer på hvilke mennesker som er blåste nok til å melde seg på.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 08:12   #8
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Jeg skjønner ikke hvem som melder seg på slikt? Hva er prisen, en halv millioner kroner? Det er ikke mye penger for å risikere å ødelegge ekteskap, familie, vennskap, framtidig jobbmuligheter osv.

Men enkelte er jo ute etter sine 15 minutters berømmelse og tar hva som helst.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 19:45   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vet ikke hva det er engang jeg. Er det noe ala Tilgi meg som gikk på en eller annen kanal?

Deltageren skal svare ærlig på spørsmål og er koblet til løgndetektor. Spørsmålene går selvfølgelig på alt man vanligvis ikke forteller til folk.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 19:49   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Å herregud...
Noe så utrolig teit.
Jeg er vanligvis sånn som synes den første sesongen av BigBrother var kjempeinteressant. Men dette blir for dumt.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 19:51   #11
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Et særdeles pinlig program som jeg ikke gidder å se på.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 20:01   #12
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Jeg bare blar videre fordi jeg blir flau og føler ubehag på deltagernes vegne. Jeg søkte litt på nett før jeg laget denne tråden, og der stod det at hver deltager måtte svare på 50 pinlige spørsmål med løgndetektor, før programmet. Ut fra disse spørsmålene ble det plukket ca 25 spørsmål som deltakeren må svare på i programmet, og resultatet på løgndetektoren sammenlignes med resultatet fra testen under de 50 spørsmålene.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 20:06   #13
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Neitakk. Det blir for pinlig for meg.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:11   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Jeg har sett et halvt program, men jeg synes det var helt tåpelig og har ikke sansen for konseptet selv om de som er med gjør det frivillig.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:18   #15
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Aldri sett, og det jeg uforvarende har kommet til å lese om konseptet, a la "Gudrun tilsto utroskap for åpen skjerm", gav ikke akkurat mersmak.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:19   #16
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

at man får en sosialantropologisk pervers interesse av å se hva det er.

Alternativt bare "pervers".

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 21:21   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk,- hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg har fordommer mot mennesker som deltar i slike program. :innrømmer:

Jeg er litt her jeg også kjenner jeg...
Noen trenger å beskyttes litt mot seg selv.

  Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 00:49   #18
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Jeg har voldsomme fordommer mot mennesker som blir med på slikt, og jeg er ikke det minste flau for å innrømme det. Ja, enkelte skulle i aller høyeste grad beskyttes mot seg selv.

Har sett ti minutter av dette, og blir så flau på deltagernes vegne at det gjør vondt i rødmemuskelen min.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 00:51   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Jeg tenker at jeg ikke klarer å se for meg hvor høy premiesummen skulle vært før jeg ble med på noe sånt.

Og fordommene florerer, selvfølgelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 23:04   #20
Noras mamma
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 297
Noras mamma er litt kul
Standard

Sv: Sannhetens øyeblikk - hva synes du?

Jeg kunne aldri ha blitt med på noe sånt.

__________________
Prinsessen født juni 08
Noras mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no