Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Gjett vekta på MammaHeksa!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-12, 08:24   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Jeg heier på deg og ser at dette er selvironisk.

Jeg er selv misfornøyd med mine 85 kg, og det påberoper jeg meg retten til å være. På samme måte som man har rett til å synes hva man vil om kroppen sin enten den er 50, 120 eller 200. Det er alltid noen som er større.

Heia! Jeg synes at vi som er store må kunne viste litt om det av og til. Jeg vitser om mange av mine egenskaper.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 08:28   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Sitat:

Jeg er selv misfornøyd med mine 85 kg, og det påberoper jeg meg retten til å være. På samme måte som man har rett til å synes hva man vil om kroppen sin enten den er 50, 120 eller 200.

mkj: Jeg tror ikke du tar poenget. Selvsagt skal man få mene og synes hva man vil om kroppen sin. Hvem skal stoppe deg der, liksom?

Det vi er uenige om er om det er en bra ting å på en måte latterliggjøre overvekt i det offentlige rom.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 08:36   #23
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

mkj: Jeg tror ikke du tar poenget. Selvsagt skal man få mene og synes hva man vil om kroppen sin. Hvem skal stoppe deg der, liksom?

Det vi er uenige om er om det er en bra ting å på en måte latterliggjøre overvekt i det offentlige rom.

Jo, jeg forstår hva du tenker og man må ta det til seg, men jeg føler meg ikke krenket, og jeg tror ikke det er ment krenkende heller. Men klart andre er sikkert mer sår på dette.

Hvis mammaheksa synes dette er en god ide for sin del så synes jeg det er OK, det er hennes private prosjekt og må ikke leses uten humorbriller.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 08:39   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Sorry, men jeg tror fortsatt ikke du skjønner greia. Og jeg får ikke forklart det annerledes nå, i hvertfall.
Jeg er ikke krenket, du er ikke krenket, mest sannsynlig er ingen her krenket.
Og selvsagt er det ikke ment krenkende.
Jeg tror ikke det er veldig mange som valser rundt på utkikk etter måter å krenke andre på, altså.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 09:10   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

For meg blir det på linje med bruken av ordet "neger". Noen mener det ikke krenkende, noen oppfatter det ikke krenkende, men spørsmålet er om ikke bruken av det likevel fremmer et negativt menneskesyn. Selv om det er på spøk.

Og jeg synes ikke dette prosjektet er mye privat, når det tross alt linkes til en Facebookside på åpent forum. Jeg synes også det er smakløst, men smaken er som baken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 09:21   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Jeg er helt på linje med Niobe, og skulle akkurat til å nevne det med "neger" selv. Jeg synes parallellen er tydelig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 09:26   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Godt Niobe-poeng.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 09:38   #28
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Jeg syns at det er litt trist at hun sammenligner seg med en gris, selv om hun kanskje er selvironisk og alt det der.


Men,jeg heier på deg MH.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 11:06   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Jeg har vanligvis ekstremt lange tær når det gjelder overvekt, men dette reagerte jeg faktisk ikke på i det hele tatt. Tonen det var skrevet i vitnet om en person med masse selvironi og et ønske om å presse seg selv til å lykkes denne gangen. Definitivt ikke min måte å gjøre det på, men jeg ser at det kan funke for andre.

Masse, masse lykke til!

Jeg rapporterer i slanketråden her på FP og har ekstremt god nytte av det for tiden. Jeg kaller meg selv verken feit eller gris, men er ganske klar på at jeg er kraftig overvektig. Det er så langt jeg velger å strekke meg i negativ omtale av egen kroppsvekt, men vi er jo alle forskjellige.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:06   #30
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hvis du gjør det i det private rom, angår det mest deg men ikke bare deg. Hvis du har overvektige barn eller venner/familie, kan du fort støte noen. Eller kanskje barna dine går på skolen eller i barnehagen og kaller noen en feit gris eller tjukkas. Ha ha. Kjempefestilg.

Når du legger det ut på FB og FP så når du fort mange tusen, og da er du raskt med på å forandre holdninger, hva som er greit å si osv.

Kirsebær skriver noe klokt her:

Å tippe vekt på en gris er gjenganger i vår lokalavis også. Jeg synes uansett ikke dette var morsomt.

Nu skal vi se;

1 - mine barn får oppdragelse, tro det eller ei. De ville aldri kalle noen gris, feit eller tjukkas. Ikke er de overvektige selv heller, forresten.

Vi har ikke et hjem der mor og far er fikserte på kropp. Jeg er tjukk og trenger virkelig å komme ned i en sunnere vekt, og det er ikke noe jeg legger skjul på overfor fjortisen vår. Vi har snakket om kropp i årevis med henne, men det er pga slankepress på skolen. Jeg tror på ærlighet og åpenhet - jeg vil hun skal vite forskjellen på en usunn overvekt og helt vanlige, sunne former. Jeg lærer henne at slanking er tull, men trening og masse god, sunn mat er lurt.

2 - Husets Herre er også en tjukkas. Han jobber også for å bli sunn igjen. Vi støtter hverandre, han blir på ingen måte mobbet i vårt hjem.

3 - jeg HÅPER jeg kan forandre holdninger! Jeg er drittlei av at kvinner ikke kan kødde med egen vekt uten at noen må si "å, dakar - hun har sikkert ingen selvtillit." Mannfolk vitser på denne måten hele tiden (se for eksempel til Atle Antonsen) uten at en drøss andre overvektige gidder å ta seg nær av det av den grunn. Jeg er ikke morsom fordi jeg er feit - jeg var morsom lenge før det. Jeg har kødda med kreftbehandlinga mi, svangerskapene mine og hjerneslagene mine, og det har funka aldeles knall for både meg om mine nærmeste.

Burde jeg kanskje slutte å tatovere meg, så ikke jeg støter noen som ikke liker tatoveringer?

Eller burde jeg slutte å fortelle morsomme historier om da jeg hadde kreft, fordi en av tre nordmenn rammes av kreft enten gjennom å få det selv eller kjenne noen som får det?

Burde jeg droppe utsagnet "jeg er feminist" fordi noen tolker dette til "jeg er med i Ottar og hater menn"?

Ikke faen.

Jeg har kommet meg gjennom så mye dritt takket være galgenhumor og ren trass. Om noen føler seg fornærmet over griseprosjektet mitt, kan jeg dessverre ikke hjelpe. Det fine med Facebook er at dere trenger ikke se annet enn det dere er interessert i å se der inne. Ah, det gjelder forresten i forum også.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:07   #31
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

..oooog en ting til; TUSEN TAKK til dere som tok humoren og ikke valgte å se på meg som en stakkarslig person.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:11   #32
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Det jeg vil anta enkelte er redd for, er at noen skal se dette, synes det er morsomt, og overføre dette snevert nok, i møte med andre overvektige. Spesielt barn/unge som kan ha færre antenner for nyanser og ironi. Litt bensin på bålet.

Hvorvidt man velger å bry seg eller ikke blir jo en annen sak. Det handler ikke om å være stakkarslig. Jeg kan godt se behovet for humor og motivasjon. Men i det offentlige rom opplever jeg at man faktisk får litt mer ansvar enn bare 'seg og sitt'.


Sist redigert av Dronningen : 04-10-12 kl 14:17.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:14   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

..oooog en ting til; TUSEN TAKK til dere som tok humoren og ikke valgte å se på meg som en stakkarslig person.

Bare så det er sagt - det at man ikke har sansen for/"tar" humoren i HI betyr ikke at man automatisk ser på deg som en stakkarslig person. På ingen måte.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:19   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Bare så det er sagt - det at man ikke har sansen for/"tar" humoren i HI betyr ikke at man automatisk ser på deg som en stakkarslig person. På ingen måte.

Nemlig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:44   #35
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Skal være med å heie på deg !

Så ikke trøbbelet med dette i det hele tatt. Høres ut som du har en god plan og støtte i heimen, det lover godt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:46   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Jeg er ubrukelig på gjetting - men tok iallefall humoren.
og klart

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:53   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Jeg skjønner alt, men ingen skjønner meg. Det er jo der problemet ligger. Humor schmumor.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:58   #38
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Nu skal vi se;

1 - mine barn får oppdragelse, tro det eller ei. De ville aldri kalle noen gris, feit eller tjukkas. Ikke er de overvektige selv heller, forresten.

Vi har ikke et hjem der mor og far er fikserte på kropp. Jeg er tjukk og trenger virkelig å komme ned i en sunnere vekt, og det er ikke noe jeg legger skjul på overfor fjortisen vår. Vi har snakket om kropp i årevis med henne, men det er pga slankepress på skolen. Jeg tror på ærlighet og åpenhet - jeg vil hun skal vite forskjellen på en usunn overvekt og helt vanlige, sunne former. Jeg lærer henne at slanking er tull, men trening og masse god, sunn mat er lurt.

2 - Husets Herre er også en tjukkas. Han jobber også for å bli sunn igjen. Vi støtter hverandre, han blir på ingen måte mobbet i vårt hjem.

3 - jeg HÅPER jeg kan forandre holdninger! Jeg er drittlei av at kvinner ikke kan kødde med egen vekt uten at noen må si "å, dakar - hun har sikkert ingen selvtillit." Mannfolk vitser på denne måten hele tiden (se for eksempel til Atle Antonsen) uten at en drøss andre overvektige gidder å ta seg nær av det av den grunn. Jeg er ikke morsom fordi jeg er feit - jeg var morsom lenge før det. Jeg har kødda med kreftbehandlinga mi, svangerskapene mine og hjerneslagene mine, og det har funka aldeles knall for både meg om mine nærmeste.

Burde jeg kanskje slutte å tatovere meg, så ikke jeg støter noen som ikke liker tatoveringer?

Eller burde jeg slutte å fortelle morsomme historier om da jeg hadde kreft, fordi en av tre nordmenn rammes av kreft enten gjennom å få det selv eller kjenne noen som får det?

Burde jeg droppe utsagnet "jeg er feminist" fordi noen tolker dette til "jeg er med i Ottar og hater menn"?

Ikke faen.

Jeg har kommet meg gjennom så mye dritt takket være galgenhumor og ren trass. Om noen føler seg fornærmet over griseprosjektet mitt, kan jeg dessverre ikke hjelpe. Det fine med Facebook er at dere trenger ikke se annet enn det dere er interessert i å se der inne. Ah, det gjelder forresten i forum også.

Synes du ikke du drar det litt langt i forhold til hva vi mener om deg? Vi har kommet med motforestillinger til påfunnet ditt, men ikke sagt noe om selvtilliten din, tatoveringene dine eller alt det andre du trekker fram.

Du har selv valgt å "reklamere" for FB-siden din på FP. Dette er et diskusjonsforum, og da er det ikke så rart at folk faktisk responderer - også negativt - på det du forteller om.

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

..oooog en ting til; TUSEN TAKK til dere som tok humoren og ikke valgte å se på meg som en stakkarslig person.

Og til dette kan jeg bare dulte på m^2s innlegg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 15:39   #39
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjett vekta på MammaHeksa!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skjønner alt, men ingen skjønner meg. Det er jo der problemet ligger. Humor schmumor.

Jeg skjønner deg veldig godt. Men det er vel ikke så mye hjelp i.

Eller må jeg bare si meg enig med noen og m^2.

Og selvsagt så fortsetter jeg å heie på deg i prosjektet ditt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no