Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-10, 11:42   #10
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Er det noen som har kjørt opp i Trondheim for ikke så lenge siden da? Lurer på hvordan rutene er her.

Jeg kjørte opp i Trondheim for fem år siden (og bestod på første forsøk). Må innrømme at jeg ikke husker så veldig mye av ruta, men den var ikke spesielt vanskelig, tror vi var en tur oppom Jonsvannet osv. Holdt på å drite meg ut i rundkjøringen inn til biltilsynet igjen helt til slutt, holdt litt for høy fart og måtte bremse litt hardere enn sensor satte pris på da det kom en bil i rundkjøringen. (Sensor mumlet i barten noe om «typisk uerfarne» og «så innmari unødvendig» og sånn , men jeg tror ikke jeg fikk noe trekk.)

Noe av det siste jeg gjorde meg kjørelærereren før oppkjøring var å kjøre en av oppkjøringsrundene, hvor han kommenterte typiske ting som ble sett etter på oppkjøringen. Inkludert parkeringen til slutt på biltilsynet, hvor de gjerne vil at du rygger bilen på plass - så det øvde vi også på.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no