Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinnekamp på Facebook?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 23:22   #21
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Litt på siden, men er det bare meg som faktisk får gjort mer på hjemmebane når jeg ikke kombinerer det med fulltidsjobb? Altså; det kan godt være godt nok ellers også, altså. Men tiden og overskuddet f.eks. delvis permisjon frigjør brukes jo til noe annet enn å tvinne tommeltotter.

Eller er det virkelig slik at andre som kombinerer jobb og hjemmetilværelse gjør akkurat det samme som de ville ha gjort dersom de kun var hjemme?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:23   #22
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hva skal man da skryte av på facebook? Jeg kjenner 5-6 damer som alltid skriver opp hver minste ting de gjør. 12.07: Har tørket av kjøkkenbenken! 13.09: Har ringt bestemor, så snill som jeg er. 15.02: Har hentet verdens beste og nydeligste barn 16.19: Verdens skjønneste ektemann kommer straks hjem til den deilige middagen vi skal ha i dag. lovelovelove.



Er det mulig...

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:24   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.636
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Litt på siden, men er det bare meg som faktisk får gjort mer på hjemmebane når jeg ikke kombinerer det med fulltidsjobb? Altså; det kan godt være godt nok ellers også, altså. Men tiden og overskuddet f.eks. delvis permisjon frigjør brukes jo til noe annet enn å tvinne tommeltotter.

Eller er det virkelig slik at andre som kombinerer jobb og hjemmetilværelse gjør akkurat det samme som de ville ha gjort dersom de kun var hjemme?

Jeg gjør mer på hjemmebane som delvis hjemmeværende enn ellers. Men så er barnet hjemmeværende også, så det ER mer å gjøre... Men ja, jeg gjør nok mer nå. Dog skryter jeg ikke av det hverken på FB (Der er jeg ikke) eller andre steder. For jeg er ikke akkurat noen superhusmor, så det er lite å skryte av. Og mannen gjør nok like mye...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:25   #24
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Litt på siden, men er det bare meg som faktisk får gjort mer på hjemmebane når jeg ikke kombinerer det med fulltidsjobb? Altså; det kan godt være godt nok ellers også, altså. Men tiden og overskuddet f.eks. delvis permisjon frigjør brukes jo til noe annet enn å tvinne tommeltotter.

Eller er det virkelig slik at andre som kombinerer jobb og hjemmetilværelse gjør akkurat det samme som de ville ha gjort dersom de kun var hjemme?

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg gjorde minimalt med ekstra husarbeid de månedene jeg hadde fri i fjor. Jeg trente, surra litt på kjøpesenteret og slappa av med laptopen, før jeg muligens rakk å ta ut og sette inn i oppvaskmaskinen før jeg hentet barna. Men skjønner at alle (forhåpentligvis) ikke er som meg der, jeg ble skikkelig sløv av å gå hjemme.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:27   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.827
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Litt på siden, men er det bare meg som faktisk får gjort mer på hjemmebane når jeg ikke kombinerer det med fulltidsjobb? Altså; det kan godt være godt nok ellers også, altså. Men tiden og overskuddet f.eks. delvis permisjon frigjør brukes jo til noe annet enn å tvinne tommeltotter.

Eller er det virkelig slik at andre som kombinerer jobb og hjemmetilværelse gjør akkurat det samme som de ville ha gjort dersom de kun var hjemme?

Jeg er mest effektiv under tidspress, da jeg hadde permisjon fikk jeg ikke unnagjort noen verdens ting. Riktignok var det første året til minsten det svarteste i mitt liv, det hadde nok også sitt å si.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:28   #26
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg synes slike statuser er skrekkelig teite, og det forundrer meg stadig at folk gidder å kopiere slikt patetisk fjas.

Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:31   #27
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Sett ♥ dette ♥ i ♥ statusen ♥ din ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ den ♥ fineste ♥ hesten ♥ i ♥ verden ♥ men ♥ du ♥ mangler ♥ en ♥ grill ♥ som ♥ er ♥ stor ♥ nok ♥ til ♥ å ♥ kunne ♥ steke ♥ den ♥



Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Eller nyforelskede svogre midt i tidenes verste 40-årskrise som kommer med meget dårlig kamuflerte sengehint til sin nye flamme, samt susser, nusser, puspus og hjerter i "herlig" blanding, og tydeligvis glemmer at både hans og hennes barn også er på tryneboka.

:grøss:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:32   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.110
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Litt på siden, men er det bare meg som faktisk får gjort mer på hjemmebane når jeg ikke kombinerer det med fulltidsjobb? Altså; det kan godt være godt nok ellers også, altså. Men tiden og overskuddet f.eks. delvis permisjon frigjør brukes jo til noe annet enn å tvinne tommeltotter.

Eller er det virkelig slik at andre som kombinerer jobb og hjemmetilværelse gjør akkurat det samme som de ville ha gjort dersom de kun var hjemme?

Jeg får ikke gjort en dritt når jeg går hjemme. Jeg utsetter alt, har verdens beste tid og har ingen deadline.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:38   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg får gjort bittelitt mer når jeg er hjemme, dvs planlegge og lage litt bedre mat, kanskje vasket litt mer klær. Resten er same same.

Og jeg synes sånne statuser/utsagn som i HI er fullstendig bortinatta. Hva tenker de om andre som gjør/er det samme og i tillegg har full jobb +, pendler, bor på landet uten bil og er alenemor (meg! meg! meg!) ?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:43   #30
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg har ei (barndoms) venninne i ytlandet med sin mann som studerer, og der oppdateres statusen døgnet rundt med "nå skal jeg dra og trene, nå har jeg trent, nå skal jeg på kafe`, nå skal jeg lage middag til min elskede, nå tar vi et glass vin på terassen" osv i samme stil. Greit nok, men kommer det: "nok en slitsom dag er over, godnatt alle!"
Å, hold kjeft!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:44   #31
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Litt på siden, men er det bare meg som faktisk får gjort mer på hjemmebane når jeg ikke kombinerer det med fulltidsjobb? Altså; det kan godt være godt nok ellers også, altså. Men tiden og overskuddet f.eks. delvis permisjon frigjør brukes jo til noe annet enn å tvinne tommeltotter.

Eller er det virkelig slik at andre som kombinerer jobb og hjemmetilværelse gjør akkurat det samme som de ville ha gjort dersom de kun var hjemme?

Jeg er hjemmeværende (og, student da), og gjør myyyye mindre nå enn da jeg jobbet fullt. Jeg tror rett og slett det ikke er situasjonsavhengig, men personavhengig. Jeg ga klar beskjed da vi havnet i den situasjonen at jeg ble hjemmeværende og han jobbet at jeg ikke kom til å være superhusmoren med alt på G, iom at husarbeid generelt sett ikke er min favorittaktivitet. Jeg kunne aldri sluttet jobben for å være hjemmeværende husmor.

Og hadde jeg postet en slik status på fjesboka hadde mannen sannsynligvis krepert av latter.

Men altså. Jeg er helt sikker på at det er folk som går hjemme og gjør veldig mye mer huslig enn folk som er i full jobb. Like sikker som jeg er på at det er folk i full jobb som gjør veldig mye mer huslig enn folk som går hjemme.

Jeg blir mest av alle som klarer å hisse seg opp over fjesbokoppdateringer. De beste er de som irriterer seg over folk som oppdaterer ofte. Ikke være på fjesboka, kanskje, om det er et irritasjonsmoment?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:45   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er heldigvis ikke hushjelp og vaskekone. Jeg er da gift.


Hushjelp? Vaskekone?
Jeg har en fantastisk mann.
Man deler da på sånt i disse likestillingstider.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:46   #33
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg har ei (barndoms) venninne i ytlandet med sin mann som studerer, og der oppdateres statusen døgnet rundt med "nå skal jeg dra og trene, nå har jeg trent, nå skal jeg på kafe`, nå skal jeg lage middag til min elskede, nå tar vi et glass vin på terassen" osv i samme stil. Greit nok, men kommer det: "nok en slitsom dag er over, godnatt alle!"
Å, hold kjeft!

Er vi venner på fjesboka?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:47   #34
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg er mest effektiv under tidspress, da jeg hadde permisjon fikk jeg ikke unnagjort noen verdens ting. Riktignok var det første året til minsten det svarteste i mitt liv, det hadde nok også sitt å si.

Det er nok litt sånn også.
Jeg hørte en gang noen si noe som at: "Skal du ha noe gjort, så spør en som har det travelt". Og det kan nok ha litt å si. Jeg får gjort mer totalt når jeg kjører kombivarianten, men jeg får jobbet grundigere når jeg fokuserer på færre områder. Altså mer hjemmebakst, bedre ernæring osv. Samtidig har jeg aldri "kun" vært hjemme. Jeg tok deltidsstudier, jobbet litt ekstra etc. Fordi det føltes som at en del av meg døde litt dersom jeg ikke hadde noe sånt også.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:48   #35
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Er vi venner på fjesboka?

Nei.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:48   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.110
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg har ei (barndoms) venninne i ytlandet med sin mann som studerer, og der oppdateres statusen døgnet rundt med "nå skal jeg dra og trene, nå har jeg trent, nå skal jeg på kafe`, nå skal jeg lage middag til min elskede, nå tar vi et glass vin på terassen" osv i samme stil. Greit nok, men kommer det: "nok en slitsom dag er over, godnatt alle!"
Å, hold kjeft!



Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg blir mest av alle som klarer å hisse seg opp over fjesbokoppdateringer. De beste er de som irriterer seg over folk som oppdaterer ofte. Ikke være på fjesboka, kanskje, om det er et irritasjonsment?

Jeg hisser meg ikke, jeg roller. Og lurer på hvorfor jeg har alle disse menneskene på vennelista mi.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:49   #37
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.827
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg har ei (barndoms) venninne i ytlandet med sin mann som studerer, og der oppdateres statusen døgnet rundt med "nå skal jeg dra og trene, nå har jeg trent, nå skal jeg på kafe`, nå skal jeg lage middag til min elskede, nå tar vi et glass vin på terassen" osv i samme stil. Greit nok, men kommer det: "nok en slitsom dag er over, godnatt alle!"
Å, hold kjeft!

Kjenner du svigerinnen min?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:50   #38
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.580
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg har måttet skjule statusoppdateringene til alle disse som har det så jævla koselig hele tiden. Det er koselig å stå opp, koselig å stable familien på bena og få dem til barnehage/skole/jobb, koselig å være på Nav, koselig å handle med alle de koselige barna på slep på den koselige nærbutikken, koselig å lage middag med de fortsatt like koselige barna hengende i buksebeina, koselig å vaske opp, koselig å få mannen hjem, koselig med barnetv, koselig med studier etter leggetid for barna, koselig med litt kosetid med mannen. Herregud.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:54   #39
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg får ikke gjort en dritt når jeg går hjemme. Jeg utsetter alt, har verdens beste tid og har ingen deadline.

Som om jeg skulle sagt det selv.....alt kan gjøres i morgen

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:58   #40
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nei.

Men altså, dere aner virkelig ikke hvor slitsomt det er med alle disse lunsjene, treningen, og viningen.



Opprinnelig lagt inn av 007, her.



Jeg hisser meg ikke, jeg roller. Og lurer på hvorfor jeg har alle disse menneskene på vennelista mi.

Det var ikke et slag i din generelle retning altså, jeg tenkte aller helst på hun som kom til meg og var ny på fjesboka, og så var såååå irritert over at siden hennes ble full av beskjeder om hva alle vennene hennes foretok seg. Og hennes like. De har liksom ikke helt tatt konseptet, tror jeg.

Å kjenne at det rykker i et saftig svar-fingen med jevne mellomrom er en fin bivirkning med FB. Og hvis man lurer på hvorfor man har disse folka på vennelista, så er det jo bare til å fyre flatt og glede seg til å bli sletta.

Jeg har skuffende få slike på lista, men får dele gledene med mannen noen ganger.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no