Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-23, 10:15   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Kriteriene er:

- Rød, orange, gul, rosa eller lilla (eller annen farge som synes godt så at jeg finner mobilen)
- Mulighet til å ha noen kort i
- Mulighet til induksjonslading
- Gjerne magnetlås
- Gjerne behagelig skinn/silicon etc, god å holde
- Ikke for stort/klumpete
- Grei kvalitet og se pen ut


Sist redigert av Pelen : 26-04-23 kl 12:57.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 13:37   #2
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Spørsmål nr 1 - hvilken telefon?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 13:51   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Iphone 12

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 16:47   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Jeg kjøpte på aliexpress nå. Beste deksel noen gang hatt men det mangler induksjonslading så den må ut av dekselet da.

Men mykt og herlig holde i, men sitter likevel i hånda og sklir ikke.
Plass til noen kort,lukkes med magnet, i skinn og ikke klumpete. Ganske tynt.

Kan låne en annen mobil og ta bilde med min men video lyver ikke her
https://a.aliexpress.com/_mtpaEJS

Rett og slett kjempe fornøyd (minus at den ikke har magnetisk lading), beste dekselet jeg har hatt.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-23, 18:03   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Apple silikon oransje med magnetisk kortholder som du napper av når du induksjonslader.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 17:02   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Apple silikon oransje med magnetisk kortholder som du napper av når du induksjonslader.

Snakker vi om denne?: https://www.apple.com/no/shop/produc...70cf9456c74a86


Hengt på denne? F.eks: https://www.apple.com/no/shop/produc...214%252B71796d

Evt i skinn: https://www.apple.com/no/shop/produc...58b%252B71796d

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 18:24   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Trenger ikke kortholder etter å ha investert i de to delene der…, da er det tomt på konto .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 19:54   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Hva med dette? Masse farger å velge mellom.
https://www.kjell.com/no/produkter/m...o-svart-p89578

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-23, 18:03   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et mobildeksel med følgende kriterier ...

Foreløpig løsning ble at jeg kjøpte en magnetisk kortholder fra Apple som jeg bruker på mitt røde skinndeksel fra Apple. Kortholderen kan jeg bruke videre i fremtiden. Mitt røde deksel har blitt stygt, det ser skittent ut på kantene, men jeg prøver ev med skinnrens (prøvd tidligere) og rød skokrem. Min mobil er noen år og med tiden så regner jeg med å få ny fra jobben så jeg gidder ikke å kjøpe nytt silikondeksel nå.

Så vurderer jeg å kjøpe et rimeligere rødt deksel med kortholder og deksel for glasset, men vi får se hvordan den jeg har ser ut etter litt behandling. Jeg savner deksel for glass innimellom og det er greit å ha noe som ser ok nok ut.

Takk for tips!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_6381.jpg (6,3 KB, 38 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no