Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

NRK sin julekalender i år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 14:58   #1
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

NRK sin julekalender i år

Jul på Månetoppen.

Jeg var innom siden på facebook der de ønsker Jul i Skomakergata, men NRK sa de skulle vise Jul på Månetoppen. Hva synes dere?

Vet det er tidlig med jul i juni, men kjekt å vite hva vi kan glede oss til. Ikke sant, Iset

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:00   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.795
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Jeg skulle ønske de snart ville sende Amalies jul..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:34   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Var det ikke nettopp en tråd om at det var Jul i Blåfjell som var årets julekalender? Eller tuller jeg helt nå?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:36   #4
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Her sto det. http://foreldreportalen.no/forum/sho...t=julekalender

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:54   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Den tråden er fra 2008, Morella.

Det er Månetopp i år såvidt jeg skjønner ja. Den er fin den, det blir koselig.

  Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:59   #6
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år


Jeg liker "Jul i svingen" så godt, men jeg skjønner jo at de ikke kan sende den hvert år... Kanskje noe nytt hadde vært på sin plass?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:49   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Jeg er sjeleglad så lenge de ikke sender "Jul i Skomakergata".

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:52   #8
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Kan gjerne droppe Skomakergata for min del. Eg var for stor når den gjekk første gang trur eg. Fulgte derfor ikkje særlig med, og har ikkje noko forhold til det. Eg syns Jul i Svingen er langt, langt betre. Månetoppen veit eg ikkje heilt kva går i.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:53   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.396
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Månetoppen, er ikke der rødnisser møter blånisser, tro?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:59   #10
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Jeg (og eldstemor) syns det er toppers! Gleder meg til jul!

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:01   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Månetoppen, er ikke der rødnisser møter blånisser, tro?

  Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:05   #12
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Blånisseklær har me, så her blir da rødnisseklær i adventskalenderen 1. desember. Viss eg husker å strikka dei då.........

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:14   #13
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den tråden er fra 2008, Morella.

Det er Månetopp i år såvidt jeg skjønner ja. Den er fin den, det blir koselig.

Det hadde jo ikke jeg fått med meg.
Takk for opplysningen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:17   #14
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er sjeleglad så lenge de ikke sender "Jul i Skomakergata".

Ja, godt at den serien ikke skal sendes igjen...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 21:32   #15
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.795
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Enig!

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ja, godt at den serien ikke skal sendes igjen...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 21:33   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er sjeleglad så lenge de ikke sender "Jul i Skomakergata".

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ja, godt at den serien ikke skal sendes igjen...

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Enig!

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:30   #17
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Jeg hadde så mange gode minner om Jul i Skomakergata og gledet meg til å se den igjen da NRK sendte den for noen år siden. Men det ble bare flaut å se på.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:57   #18
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg hadde så mange gode minner om Jul i Skomakergata og gledet meg til å se den igjen da NRK sendte den for noen år siden. Men det ble bare flaut å se på.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:00   #19
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Hurra! Da skal vi bruke hele adventa på å se Jul på Månetoppen, også skal vi besøke Blånisselandet i romjula, det blir nok stas, kan jeg tenke meg

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 08:43   #20
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: NRK sin julekalender i år

Jeg syns "Jul i Skomakergata" er kjempekoselig, men skjønner at det ikke fenger barna på samme måte i dag, som da vi var barn.

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no