Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har vært i Torrevieja?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 21:28   #1
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har vært i Torrevieja?

Vi skal tilbringe noen uker i Torrevieja i sommer og luerer derfor på om noen av dere har vært der og har noen tips til hva vi kan gjøre. Jeg har vært der en gang før, men det begynner å bli noen år siden så jeg regner med at mye har skjedd.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:29   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Jeg har vært der. I 1992.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:35   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Dere kan kjøre nordover til en dyrepark og et vannland. Midt i byen er et turistkontor med mye info. Det skjer sikkert mer i sesongen, vi var der i mars.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:39   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Pass opp for strandpromenaden, der har selgerne i turistfellebodene lært å si "jævla billig!"

Vi har vært der én dag, så særlig mye mer har jeg ikke å bidra med.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:42   #5
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har vært der. I 1992.

Kanskje ikke så mye hjelp i deg da

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:49   #6
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Dere kan kjøre nordover til en dyrepark og et vannland. Midt i byen er et turistkontor med mye info. Det skjer sikkert mer i sesongen, vi var der i mars.

Lurer på om vi ikke var i den dyreparken, en litt trist sliten park med daffe dyr

Kommer til å ta oss en tur på turistkontoret, men jeg liker å ha litt info i forkant.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:49   #7
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Pass opp for strandpromenaden, der har selgerne i turistfellebodene lært å si "jævla billig!"

Vi har vært der én dag, så særlig mye mer har jeg ikke å bidra med.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:51   #8
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Lurer på om vi ikke var i den dyreparken, en litt trist sliten park med daffe dyr

Kommer til å ta oss en tur på turistkontoret, men jeg liker å ha litt info i forkant.


Ja det er ikke akkurat Kristiansand! Men når vi var der i mars hold de på å bygge noe vanngreier. Om det var til haier eller delfiner husker jeg ikke.

Mån får håndmate de med peanøtter da. Det var en opplevelse!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:52   #9
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Lurer på om vi ikke var i den dyreparken, en litt trist sliten park med daffe dyr

Kommer til å ta oss en tur på turistkontoret, men jeg liker å ha litt info i forkant.

Du tenker sikkert på dyreparken i Elche. Det er kommet en ny dyrepark nå i nærheten av Benidorm, Terra Natura. Der er det også en annen stor fornøyelsespark, Terra Mitica. Har bare vært i dyreparken, og den er flott. Deilig badeland også.

Ellers er jeg mest kjent i traktene rundt Alicante.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:53   #10
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Ja det er ikke akkurat Kristiansand! Men når vi var der i mars hold de på å bygge noe vanngreier. Om det var til haier eller delfiner husker jeg ikke.

Mån får håndmate de med peanøtter da. Det var en opplevelse!

Ja håndmating er jo noe de fleste barn liker, kanskje vi skal ta oss en tur.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:54   #11
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Du tenker sikkert på dyreparken i Elche. Det er kommet en ny dyrepark nå i nærheten av Benidorm, Terra Natura. Der er det også en annen stor fornøyelsespark, Terra Mitica. Har bare vært i dyreparken, og den er flott. Deilig badeland også.

Ellers er jeg mest kjent i traktene rundt Alicante.

Vet du hvor langt det er fra Torrevieja til alicante? Mener at det ikke var så langt.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:55   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Vet du hvor langt det er fra Torrevieja til alicante? Mener at det ikke var så langt.

40 minutter sånn cirka. Grei kjøring.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 21:57   #13
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

40 minutter sånn cirka. Grei kjøring.

Takk!

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 22:11   #14
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Jeg har vært der. Jeg var 20 år, husker fint lite. Minnes et tivoli midt i byen og ei tatoosjappe som het Blue Monkey.
Så jeg er vel også til liten hjelp.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 09:49   #15
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har vært der. Jeg var 20 år, husker fint lite. Minnes et tivoli midt i byen og ei tatoosjappe som het Blue Monkey.
Så jeg er vel også til liten hjelp.

Hehehe.....

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 11:20   #16
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Har ikke vært der siden 2001. Men kanskje kan du finne tips her. http://spaniaposten.no/spania/utflukter/reisetips
http://www.casa50.net/services.htm
Skal dere leie bil så er det noen koselige byer/landsbyer å besøke i retning Alicante og forbi.
Vi oppholder oss i ferien et sted som ligger mellom Alicante og St Pola hvor mamma har hus.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 11:50   #17
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Har ikke vært der siden 2001. Men kanskje kan du finne tips her. http://spaniaposten.no/spania/utflukter/reisetips
http://www.casa50.net/services.htm
Skal dere leie bil så er det noen koselige byer/landsbyer å besøke i retning Alicante og forbi.
Vi oppholder oss i ferien et sted som ligger mellom Alicante og St Pola hvor mamma har hus.

Vi også!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 11:58   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Vi også!

Og vi!

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 19:10   #19
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Har ikke vært der siden 2001. Men kanskje kan du finne tips her. http://spaniaposten.no/spania/utflukter/reisetips
http://www.casa50.net/services.htm
Skal dere leie bil så er det noen koselige byer/landsbyer å besøke i retning Alicante og forbi.
Vi oppholder oss i ferien et sted som ligger mellom Alicante og St Pola hvor mamma har hus.

Takk, der var det noen fine tips ja. Vi har med bil så vi kommer til å ta oss noen turer.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 20:23   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i Torrevieja?

Eldste datter dro forrige torsdag og kom hjem nå på tirsdag.
Hun er snart 23 år, og det hun kan bidra med er at det er yrende liv på kveld/natterstid.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no