Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-13, 15:37   #101
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg håper virkelig ikke det skal bli sånn at forsvarsadvokater skal stemples i all ettertid med mindre de bryter lover. Man kan synes hva man vil, men rettsprinsipper er viktige, og MYL har, såvidt jeg vet, ikke hatt en eneste grisete Skype-samtale eller samleie med barn.

Jeg synes at måten hun har forsøkt å dra et barn ned i søla ved å hevde at hun er manipulerende, lyver og ikike miinst har lagt opp til dette selv, er rikelig god anledning til at jeg ikke synes noe om metodene hennes.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:37   #102
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg er jo egentlig ikke overrasket og det er jo egentlig veldig vanskelig å bevise osv. Han er dømt , jeg er bare lei meg over at han tjener soningstid på å kverulere, tåkelegge og ikke gi seg. Min generelle rettsoppfatning blir svekket av at ny beviser som sms kontakten mm. ikke virker skjerpende og hans generelle adferd i forhold til jenta i media i ettertid heller ikke har fått negative konsekvendser for ham. Sett bort fra det er det nok en juridisk korekt avgjørelse, jeg håper hun blir tilkjent erstatning for begge forhold da det vil si at hun blir trodd 100% men at bevisetsstilling ikke tillater en full domfellelse i straffesaken.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:38   #103
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg er jo egentlig ikke overrasket og det er jo egentlig veldig vanskelig å bevise osv. Han er dømt , jeg er bare lei meg over at han trener soningstid på å kverulere, tåkelegge og ikke gi seg. Min generelle rettsoppfatning blir svekket av at ny beviser som sms kontakten mm. ikke virker skjerpende og hans generelle adferd i forhold til jenta i media i ettertid heller ikke har fått negative konsekvendser for ham. Sett bort fra det er det nok en juridisk korekt avgjørelse, jeg håper hun blir tilkjent erstatning for begge forhold da det vil si at hun blir trodd 100% men at bevisetsstilling ikke tillater en full domfellelse i straffesaken.

Ja, helt enig.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:38   #104
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg blir så lei meg og motløs av de latterlig lave dommene sexualforbrytere får, særlig når det kommer til barn. Vi kan offe og akke over denne dommen, som er en parodi i seg selv, men (uten sammenligning forøvrig) jeg ble fysisk uvel av å lese om en mann fra sør- trøndelag som voldtok sin 9 år gamle sønn i fylla og fikk ett år, 1ÅR, fengsel (åtte mnd. betinget). Fordi retten mener var så full at han handlet i villfarelse. WTF!!!!!!! Han burde hatt enda strengere straff , nettopp for å ha drukket seg så overstadig beruset mens han hadde ansvar for et barn. Verden er ødelagt!
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10116609

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:38   #105
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg håper virkelig ikke det skal bli sånn at forsvarsadvokater skal stemples i all ettertid med mindre de bryter lover. Man kan synes hva man vil, men rettsprinsipper er viktige, og MYL har, såvidt jeg vet, ikke hatt en eneste grisete Skype-samtale eller samleie med barn.

Jeg syns hun har ført saken på en helt vill måte i media og kommer for alltid til å forbinde henne med denne saken og alle utspillene hennes i forbindelse med det. Det tror jeg gjelder ganske mange med meg. Det går helt klart på følelser og ikke på kunnskap om profesjonen, så du er fullt velkommen til å mene at jeg føler feil.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:39   #106
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Han kan vel så strengere straff pga dette har foregått over flere år og måten han har hatt omgang med henne --> skjerpende omstendigheter?

Han er dømt som overgriper og vil alltid ha dette i papirene sine.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:39   #107
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Men altså, i følelsene mine må hun lynsjes sammen med ham.

Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:40   #108
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

I følge MYL så ble han dømt i post 2 for en langt mindre alvorlig handling
Er rystet og sjokkert over at hun kan bagatellisere at han tross allt er dømt for et overgrep mot en mindreårig.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:41   #109
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nå sier MYL at han må få strafferabatt på grunn av mediedekningen av saken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:41   #110
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg syns hun har ført saken på en helt vill måte i media og kommer for alltid til å forbinde henne med denne saken og alle utspillene hennes i forbindelse med det. Det tror jeg gjelder ganske mange med meg. Det går helt klart på følelser og ikke på kunnskap om profesjonen, så du er fullt velkommen til å mene at jeg føler feil.

Nei, jeg sa ikke du føler feil. Ikke legg ord i munnen på meg.

Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:42   #111
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

I følge MYL så ble han dømt i post 2 for en langt mindre alvorlig handling
Er rystet og sjokkert over at hun kan bagatellisere at han tross allt er dømt for et overgrep mot en mindreårig.

Sånn er det jo juridisk.

Sa hun nettopp at han er dømt for pkt 2 som et plaster på såret for jenta??? Er ikke det en ganske drøy ting å si om norsk rett?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:42   #112
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg er skuffet, men ikke sjokkert...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:42   #113
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nå sier MYL at han må få strafferabatt på grunn av mediedekningen av saken.

Som han selv har lagt opp til.

Det er bare ikke mulig. Jeg holder på at Mette Yvonne Larsen er stemplet langt inn i evigheten for slett moral og dårlig etisk gangsyn. Profesjon eller ikke. Det går bare ikke an.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:42   #114
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nå sier MYL at han må få strafferabatt på grunn av mediedekningen av saken.

Hva??? Han har jo selv stått frem i media fra dag 1. Trøste har ikke ord hvor kvalm jeg er av denne mannen m.fl.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:43   #115
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg er jo egentlig ikke overrasket og det er jo egentlig veldig vanskelig å bevise osv. Han er dømt , jeg er bare lei meg over at han tjener soningstid på å kverulere, tåkelegge og ikke gi seg. Min generelle rettsoppfatning blir svekket av at ny beviser som sms kontakten mm. ikke virker skjerpende og hans generelle adferd i forhold til jenta i media i ettertid heller ikke har fått negative konsekvendser for ham. Sett bort fra det er det nok en juridisk korekt avgjørelse, jeg håper hun blir tilkjent erstatning for begge forhold da det vil si at hun blir trodd 100% men at bevisetsstilling ikke tillater en full domfellelse i straffesaken.

Jeg er enig med deg. Men, det kan jo hende det virker skjerpende på straffeutmålingen. Strafferammen for det han er dømt for er seks år.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:43   #116
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Vi skal visstnok få se et helt annet bilde av øygard i morgen. Han har hatt det så tøft, stakkars. Boo-frikkin-hoo.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:44   #117
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nå sier MYL at han må få strafferabatt på grunn av mediedekningen av saken.

Ja, særlig. Det var jo han som startet det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:44   #118
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Nei, jeg sa ikke du føler feil. Ikke legg ord i munnen på meg.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener/mente.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:44   #119
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sånn er det jo juridisk.

Sa hun nettopp at han er dømt for pkt 2 som et plaster på såret for jenta??? Er ikke det en ganske drøy ting å si om norsk rett?

Enig, jeg ble nokså sjokkert over den.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 22-05-13, 15:47   #120
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, særlig. Det var jo han som startet det.

Ikke sant? det er jo så urimelig at man kan grine. Evt. rive av seg håret.

Jeg håper han ikke får strafferabatt. Hvis han synes det er så himla fælt å bli skrevet om og hengt ut for grisepratet (som hun nevnte spesielt, så vidt jeg husker) så kunne han vel strengt tatt bare latt være å griseprate, egentlig?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no