Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir du DIN bestemor til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 14:21   #61
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir du DIN bestemor til jul?

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Ett lite bestemorsøk på Epla og jeg fant disse:




Bestilte dem, også får hun noen gode garn i tillegg Det blir nok ypperlig for den produktive dama der, så kan hun stolt sette på et lite varemerke


En super ide, som sikkert faller i smak. Hva med et gavekort sammen med merkene? Da kan hun jo kjøpe det garnet hun vil og du sparer en formue i porto (som bestemoren din kan bruke på garn i stedet).

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 15:21   #62
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hva gir du DIN bestemor til jul?

Bestemor på 80 år får en fotokalender for 2011, gavekort hos sin faste frisør og garn.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 17:10   #63
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir du DIN bestemor til jul?

Mormor får fotobok av oss og 1 års abonnement på Se og Hør fra alle barnebarna
Farmor får fotoramme av en del av oss barnebarna, med bilder av oldebarna. (Med 24 barnebarn og ehhmm... 27!?! oldebarn, så er det litt mange bilder å henge på veggen hvert år..)

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 17:13   #64
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir du DIN bestemor til jul?

Min bestemor får juleblomsteroppsats levert på døren (hun bor langt borte) og fotokalender fra barnebarna.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 21:23   #65
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gir du DIN bestemor til jul?

Hun får en fotokalender fra ungene, også et ullundertøysett også skal jeg lage salte mandler som jeg legger oppi et marmelade glass fra Bloomingville;

To av mine venninner og mine foreldre får også slike glass fyllt med salte mandler (og evt andre nøtter).

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no