Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Fremkalling av digitale bilder

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 17:11   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Fremkalling av digitale bilder

Ja hvor gjør dere det på nettet ?

Har brukt Fotoknudsen, men har lyst å prøve noen andre nå.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:17   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Er du ikke fornøyd med Fotoknudsen sine bilder?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:20   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Jeg brukte Elkjøp tidligere. Det var et tilbud på 0,10 kr. pr. bilde.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:21   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Jeg synes fotoknudsen gir urolig dårlige bilder. Ble så skuffet sist gang jeg bestilte. Bruker nå bare elitefoto.no

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:24   #5
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Elkjøp er jeg fornøyd med, men så har ikke jeg noe veldig peiling da

Men de kom ut som gode bilder og billige på TV 2 hjelper deg, hvis ikke jeg husker helt feil.

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 09:28   #6
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg synes fotoknudsen gir urolig dårlige bilder. Ble så skuffet sist gang jeg bestilte. Bruker nå bare elitefoto.no

Enig, jeg er heller ikke spesielt imponert over bildene fra Foto Knudsen. Også er de så treeeeege! Er Elitefoto kjappere?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 09:44   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Jeg har prøvd litt forskjellig, men har landet på Eurofoto.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:01   #8
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Eurofoto her og. Er veldig fornøgde med dei.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 11:34   #9
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Ikke vært helt fornøyd med Fotoknudsen nei.
Da skal jeg ta å prøve Elite foto og Eurofoto.

Takk for tips.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 12:19   #10
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Enig, jeg er heller ikke spesielt imponert over bildene fra Foto Knudsen. Også er de så treeeeege! Er Elitefoto kjappere?

Jeg har ikke prøvd postordren til Elitefoto. Jeg sender inn bildene på nett og går innom butikken på vei til jobb og henter de. Da slipper jeg porto også
Men kjappe... det er de. Kan betale 50 kr ekstra om jeg vil hente bildene samme dag.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:03   #11
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Elkjøp og Japanfoto er de som har fått best i test på TV2 hjelper deg (bruker samme firma til å fremkalle bildene). Og de er vel noen av de rimligste på pris og tror jeg.

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 09:46   #12
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

ELkjøp og Japan Foto er billigst, ja Tror de opererer med 50 øre bildet nå for tiden. 10 øres tilbudet hos ELkjøp benyttet jeg meg også av, men det er jo en stund siden. Husker jeg hentet e DIGER kasse med bilder og betalte 87 kroner for hele sulamitten

Teller ned: 4

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 09:48   #13
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Jeg synes forresten bildene jeg har fremkalt hos Fotoknudsen har vært OK, jeg da Men Eurofoto sin fremkalling er kanskje enda et hakk bedre. Og der kan man jo også få hvite kanter uten tillegg i preisen. det kunne man ikke hos Fotoknudsen tideligere, men det har det muligens blitt en endring på

Teller ned: 3

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:22   #14
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Jeg var veldig fornøyd med bildene fra Elkjøp i 10-format, for de hadde kuttet de så jeg slapp å gjøre det selv. (Mange bilder som ikke var i standard 10x15, men gjerne litt 10x10, 10x12, osv...) Men forstørrelsene var jeg IKKE fornøyd med. Et par bilder hadde jeg både i 10-format + forstørrelse, og det var helt tydelig stor fargeforskjell.

De opererer med 9-format og, og da er prisen 59 øre nå. 99 øre for 10-format. Også har de ikke noe 39 kr eller 59 kr eller noe i grunnbeløp/ekspedisjonsgebyr eller lignende, som mange andre har, så lenge man henter i butikk.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:42   #15
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Har brukt Eurofoto i mange år nå. Benytter meg av noen av tilbudene til Japanphoto og Elkjøp men blir like skuffet hver gang så nå holder jeg meg til Eurofoto. De har også begynt med forskjellige ukestilbud som det er en god del penger å spare på.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 20:22   #16
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har prøvd litt forskjellig, men har landet på Eurofoto.



Sendte samme bilder til fremkalling hos flere fotobutikker, og jeg likte best bildene slik jeg fikk de fra Eurofoto. Farge og kvalitet.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 22:16   #17
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fremkalling av digitale bilder

Fotolabo er vi veldig fornøyd med.

Er også fornøyd med japan foto, elkjøp (bare ikke forstørrelser) og eurofoto.
Er fornøyd med fotoknudsen så lenge det er vanlig fremkalling. Har prøvd å bestille ekspresslevering et par ganger, og det blir IKKE bra.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no