Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-20, 11:15   #301
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi har sett The Prom på Netflix, og selv om den kunne ha vært litt mindre overflatisk så likte vi den godt.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 15:08   #302
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Romjul med familien. Netflix.

Hjem til jul blir fullstendig parkert. Se den.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 18:55   #303
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Vi har sett The Prom på Netflix, og selv om den kunne ha vært litt mindre overflatisk så likte vi den godt.

Var det like mye musikal hele veien?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 19:08   #304
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

I kveld er det christmas chronicles (1) med ungene

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 19:58   #305
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Så hele Hjem til jul i går.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 20:01   #306
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg elsket første sesong. Andre sesong ble det vanskeligere å holde styr på ting, og i tredje sesong ga jeg opp. Det ble for mange varianter av samme personer i forskjellige tidssoner. Mulig det hadde gått om jeg binget den en helg, men når man hadde et par dager mellom hver episode ble det dønn umulig, selv om jeg satt med imdb og sjekket navn og familieforhold.

Åh, du hadde så rett! Vi led oss gjennom sesong 3.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 20:02   #307
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Prøvde å se siste sesongen av Hjerteslag på TV2, men all tålmodigheten min med dårlige prestasjoner ble visst brukt opp på de to første sesongene.

Jeg har sett "alt" av dokumentarer på NRK og TV2 i høst og vinter, veldig mye bra. Blant annet en om det som trolig er et stygt justismord i Danmark på 80-tallet.

For å teste om hjernen min er klar til noe som den må følge med på så satte jeg på The Queen's gambit her om dagen. Og ja!!! JA!! Det funker. Jeg ble slukt inn i serien, så den skal jeg (vi, plutselig skulle mann og eldste også se den sammen med meg) kose meg/oss med i jula.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 19-12-20, 20:34   #308
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.827
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Binget Hjem til jul sesong 1 på torsdag, og tok sesong to i går og i dag.
Ser After life, som jeg liker godt.
Og så ser jeg Dr Who

Kaija er aktiv nå  
Gammel 19-12-20, 21:22   #309
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Romjul med familien. Netflix.

Takk for tips. Har startet på denne.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 22:45   #310
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

The Undoing (HBO). Meget bra, og var overhodet ikke skuffet over slutten slik flere her inne (og andre steder) har ytret. Det er alltid befriende med en realistisk og jordnær slutt. Det enkle er i noen tilfeller det beste. Når det er sagt så synes jeg karakteren til Kidman var spesielt merkelig. Hvorfor var hun skrevet inn som psykolog når hun helt åpenbart ikke hadde nytte av det whatsoever i sin rolle?! Det hadde vært langt bedre om hun hadde hatt et annet yrke. Det ble rett og slett ikke troverdig. Og jeg står fortsatt til de grader ved at det er vanskelig å leve seg inn i Kidmans karakterer når mye av mimikk har forsvunnet i ansiktet/munnen.

Love Life (Sumo). Ganske så herlig serie med Anna Kendrick som en ung kvinne i NY på leting etter kjærligheten. Spenner seg over mange år, så kult å se endringene. 30 min eps.

The Expanse (Prime). Nettopp startet på denne, og spesielt den ene delen av historien ble jeg umiddelbart dratt inn i og klarer nesten ikke å vente på at vi får sett neste ep. Digg å ha mange sesonger foran oss selv om vi synes det er deilig med de kortere miniseriene også.

His Dark Materials (HBO). S2 er så langt ekstremt god. Egentlig bedre enn S1, selv om den også var veldig bra. Liker at de bruker god tid på å bygge opp, og jeg må bare si at slow paced entertainment er det nye gullet.

Anne with an E (Netflix). Mulig jeg har nevnt denne før, men ser denne med Eldste, og hun er like forelsket i den som jeg, og det varmer jo et mammahjerte Jeg identifiserte meg enormt med Anne selv som barn, så et veldig hjertelig gjensyn. Vi gruer oss innmari til det er ferdig (ser S2 nå).

The Mandalorian (Disney+). Sett ferdig S2. Det er alltid litt sånn "åååh, nei, jeg kan jo ikke utrope en klar vinner?!" når man skal velge årets happening på serie-fronten liksom, men Mando har kapret hjertet mitt så til de grader. Eller det er vel kanskje mer riktig å si Dave Filoni og Jon Favreau, siden det er de to som har skapt dette. De har rett og slett fått frem mye av det jeg synes både gamle og nye Star Wars har manglet.



Og hvis noen trenger et serietips til juleferien og dere ikke har sett Away på Netflix, så vil jeg absolutt anbefale den.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 19-12-20, 22:51   #311
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Var det like mye musikal hele veien?

Ja, det var det. Og tydelig at Meryl Streep har tatt sangtimer siden Mamma Mia...

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 20-12-20, 15:20   #312
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Binget hele Hjem til Jul i helgen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 20-12-20, 23:25   #313
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Begynt på S2 E1 Hjem til jul = puteflau

Hele S2 var elendig. Bortkasta tid.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 21-12-20 kl 12:41.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 20-12-20, 23:39   #314
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg trodde ikke jeg skulle like The Mandalorian, men jeg slukte det rått. Og avslutningen på sesong 2 var helt magisk #starwarsblodfan


Sist redigert av Anne C : 21-12-20 kl 00:02.
Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-12-20, 23:50   #315
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg trodde ikke jeg skulle like The Mandalorian, men jeg slukte det rått. Og avslutningen på sesong var helt magisk #starwarsblodfan

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 09:22   #316
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Begynt på S2 E1 Hjem til jul = puteflau

Jeg vet ikke om jeg orker å se den serien ferdig. Har sett episode 1 og 2.

Sesong 1, i fjor, var grei nok. Enten er sesong 2 mye dårligere, eller så har jeg blitt mye kresnere siden i fjor.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 09:56   #317
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg synes sesong 2 av Hjem til Jul var veldig søt, jeg, men det er mulig jeg allerede er langt inne i juleboblen.

Liten også veldig godt filmen "Green Book" (Netflix) som jeg så for et par dager siden. Anbefales sterkt.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 10:24   #318
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

jeg likte sesong 2 av hjem til jul bedre enn sesong 1, sesong en var grei nok, men sesong 2 syns jeg hadde en fin og litt overraskende vending, ble i skikkelig godt humør av den.

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 11:24   #319
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Likte Green Book! Så den faktisk på kino for et liv siden da det var lov å gå på kino.

Jeg er i julebobla og har sett meg gjennom utallige dårlige julefilmer. Tror Rob Lowe med elefanter topper bunnlista.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 11:39   #320
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Slukte Hjem til jul ses 2 på fredag

Begynte å se Das Boot (NRK) i helga. Ikke fått sett den før nå.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no