Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-21, 20:59   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Hvordan gjør man dette igjen...

Mannen og jeg vil gjerne ut og spise på lørdag. Vi vil gjerne sitte ute på smittevernvennlig sted. Er det noen som kan tipse om et hyggelig sted, med god mat, hvor man kan bestille bord ute?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 21:02   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Nå har jeg ikke vært sånn supermye ute etter at det åpnet opp igjen, men mitt inntrykk er at alle er gode på smittevern altså. Vi var forøvrig på jentelunsj på Frenchie på solli plass forleden, og fikk sitte ute. Digg mat, aldeles nydelig i sola, og iskald vin. Anbefales. varmt. De spurte om vi var samme eller forskjellige kohorter ved bestilling, og tilpasset bordet etter det.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 21:05   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Jeg spiser mye ute, og synes generelt de er gode på smittevern. Det finnes sikkert unntak, men alle stedene jeg har vært har hatt gode rutiner som følges.

Men hvor man kan bestille bord utendørs? Nei, det er jeg ikke så god på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-21, 22:33   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Jeg har akkurat vært på Lorry. Det er ikke så spennende kanskje, men en klassiker. Vi kunne bestille bord ute der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 07:39   #5
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Bruker være mulig å bestille ute på Sudöst og Nodee Sky i hvert fall. Har ikke sjekket etter gjenåpningen, da. Og Prindsen Hage, men det er liksom ikke helt en restaurant.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 14:41   #6
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Takker for tips!

Noen som har tatt fergen over til Nesodden og spist på Signalen?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 14:47   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.


Noen som har tatt fergen over til Nesodden og spist på Signalen?

Folk jeg kjenner på Nesodden skryter veldig, men jeg mistenkercat de trives godt med kort reisevei. Nesoddfergen i seg selv er jo ikke noen turistattraksjon, så jeg ville holdt meg i Oslo.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 15:02   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Folk jeg kjenner på Nesodden skryter veldig, men jeg mistenkercat de trives godt med kort reisevei. Nesoddfergen i seg selv er jo ikke noen turistattraksjon, så jeg ville holdt meg i Oslo.

Samme inntrykk. Selv er jeg helst utendørs på overfarten.

Festningsrestauranten er alltid bra, stille litt over folkemengdene, god mat og sol til sent. Digert, men det får stå litt fordi det er fint.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 18:13   #9
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Nå bestilte vi bord på Terrassen, Festningen restaurant, Lavender! Takk for tipset, ser fint ut!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 19:37   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Håper stedet innfrir til forventningene og at det er sol og varme. 😀.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 20:15   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Bare å glede seg. Anbefaler å spise blåskjell der hvis dere liker det. Beste i byen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 21:21   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Terrassen på Festningen er helt knall.

Jeg prøvde å bestille bord til seks personer der om tre uker - måtte på venteliste.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 21:23   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

... og så må jeg legge til at jeg i dag har prøvd å booke bord til fem kollegaer og meg selv, og det er så fullt overalt. OG det er så BRA! Jeg er så glad for at folk gir restaurantbransjen en bra gjenoppstart.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 21:26   #14
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille bord ute på restaurant i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

... og så må jeg legge til at jeg i dag har prøvd å booke bord til fem kollegaer og meg selv, og det er så fullt overalt. OG det er så BRA! Jeg er så glad for at folk gir restaurantbransjen en bra gjenoppstart.

Enig, jeg synes det er helt fantastisk at det er så mye som er fullbooket!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no