Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gassgrill

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-21, 08:53   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gassgrill

Vi trenger ny, mannen skal derfor få i bursdagsgave , men hva kjøper jeg?
Glad i å grille, men griller ikke så avansert mat.

Har sett på Dangrill Freja 410CS fra bakeren og kokken, finner lite info om den ellers, noen med erfaring?


Sist redigert av Chablis : 13-05-21 kl 10:49.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 10:36   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Vi hadde grill fra Obs, emv grill ( husker ikke merket), og da vi måtte ha ny gikk vi tilbake til Weber som vi hadde før.
Vi griller heller ikke avansert mat.
De to ru nevner kjenner jeg ikke til.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 11:23   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Jeg synes IKEA sine ser fine ut. Men jeg har ikke peiling på grill.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 11:26   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.334
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Vi har et digert Weber-monster av en gassgrill, og elsker den.

Her er forresten en ganske ny best-i-test for gassgriller: https://www.best-i-test.nu/gassgrill

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 13:24   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Mannen har prøvd ulike, og skal ikke ha annet enn Weber fremover. Trenger ikke de dyreste. Veødig greit at man kan kjøpe deler også. Mange merker har ikke den muligheten.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 13:36   #6
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Mannen har prøvd ulike, og skal ikke ha annet enn Weber fremover. Trenger ikke de dyreste. Veødig greit at man kan kjøpe deler også. Mange merker har ikke den muligheten.

Weber ønsker vi ikke i utgangspunktet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 14:51   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gassgrill

Vi kjøpte Morsø gassgrill i fjor. Vi kjøpte den mye pga utseende, men vi er fornøyde.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 19:11   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gassgrill

Jeg sier +1 på Weber. Jeg har grillet med mye annet, men det er de grillene jeg har likt aller best. Vi lager mye mat på grillen hele sommerhalvåret og gikk fra en Spirt til en Genesis for et par år siden, og er veldig fornøyd med byttet.

(Mannen er også fornøyd, men han er ikke så kresen på grill som jeg er. Og kan like gjerne grille på kull som gass, så han har ikke stemmerett. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 20:54   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.334
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Weber ønsker vi ikke i utgangspunktet.

Noen grunn til at dere ikke vil ha Weber?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-21, 21:10   #10
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Noen grunn til at dere ikke vil ha Weber?

Ja, mange grunner til det, vi synes rett og slett ikke kvaliteten er så god at det kan forsvare prisen, vi synes andre griller er like bra.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-21, 08:18   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gassgrill

Flying Culinary Circus har noen som er billigere og har kommet godt ut i test. Her et eks fra TV2 Hjelper deg. Vi har fordi vi fikk en. Men jeg finnes ikke interessert i gass og har kjøpt meg Morsø vedfyrt grill.

https://www.obsbygg.no/hage-og-utemi...-7072806001768

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-21, 09:31   #12
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gassgrill

Vi har hatt denne i et par år nå, og er fornøyd. Valgte den framfor Weber fordi jeg syns vi fikk mer for pengene her.

https://www.jernia.no/hjem-og-hage/g...ort/p/58016100

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-21, 09:46   #13
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gassgrill

Har hatt Weber Genesis i 14 år, og den varer og varer, ruster ikke og solid som bare det, selv om den står ute hele året, kun med trekket over på vinteren. Så selv om den var dyr da vi kjøpte den, så tenker jeg at det var en god investering. (En av tingene jeg var glad jeg insisterte å få med meg da jeg ble skilt, tror eksen er sur på det fremdeles. )

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 19:41   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gassgrill

Takk for tips.

Står igjen med to å velge mellom kå, den ene er best i test , den andre liker jeg bedre utseende på.
https://www.obs.no/bygg-og-hage/hage...-7071189206746

https://www.obs.no/bygg-og-hage/hage...-7072806001782

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no