Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 21:49   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har kjøkken og stue i første etasje, og soverom og bad i annen etasje. Jeg lurer på å bygge vaskerom i kjelleren. Er det helt håpløst når alle klærne bor i annen etasje? Vi må jo da bære skittentøyet ned, og faktisk huske å gå ned for å vaske klær. And then again huske å ta klærne ut av vaskemaskinen når det er ferdig. Er det noen som har det slik, og får logistikken til å fungere?


Annen etasje. Andre etasje. Hva heter det egentlig?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:50   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Farmor og farfar hadde en slik løsning husker jeg. I mitt hode høres det litt upraktisk ut, men jeg har ikke vaskerom i det hele tatt og kunne gjerne hatt det slik nå, hvis det var eneste mulighet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:51   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Jeg har det slik og jeg liker det ikke. Det blir utrolig mye bæring opp og ned trapper. Vi bærer skittentøyet ned, vasker og tørker i kjelleren og bærer klærne to trapper opp igjen. Jeg hadde aldri gjort det på denne måten om det hadde vært mulig å få inn et vaskerom i 1. etasje, men det krever et påbygg og det blir for dyrt nå.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:53   #4
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har vaskerom i kjelleren, og jeg synes det går helt fint. Vi har flere små skittentøyskurver på bad og soverom som ikke er tunge å bære ned, og så sorterer jeg vasken og bretter den etterpå i kjelleren. Det hender det tar litt tid å få lagt inn i skapene igjen, men klærne ligger i hvert fall ikke i veien. Vi har også plass til godt med tørkesnorer der, og det er fint siden vi ikke har tørketrommel.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 21-10-12 kl 22:30.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:53   #5
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Jeg har alltid hatt vaskerom i kjelleren, og det må jo bare fungere det
Har ikke hatt noe valg

Jeg liker det veldig godt vinterstid, fordi jeg har så stort ett vaskerom at jeg får hengt opp innholdet i 3 maskiner til tørk- og det tørker fort.
Klestørken er ute av synet her oppe hvor vi lever
Det jeg kunne tenkt meg var en skittentøyssjakt fra badet til vaskerommet, slik at jeg slapp å bære ned det skitne.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:55   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Jeg syns det er tungvindt å ha vaskerommet nede, men det er jo en vanesak.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:55   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har det sånn, og før flytting var jeg MEGET skeptisk, og lette etter løsninger for å få vaskemaskinen inn på badet i 2.etg. Men det går faktisk veldig bra, må bare slutte å tenke at veien ned i kjelleren er lang, for det er jo bare en liten trapp, ikkeno problem i det hele tatt.

(Det er mulig det har hendt at en vask har ligget i maskina over natta, da...)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:00   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har vaskerom i annen etasje og soverommene i første. Det er litt upraktisk, men funker. Klærne henger til tørk i første da, så blir ikke såå mye bæring. Planene er klare for vaskerom i første etasje, rommet og vannet er der, så er vel egentlig "bare" å få ut fingern, og da blir det 2 meter fra vaskerom til soverom, og det liker jeg veldig godt tanken på. Samt at vaskerommet får utgang til hagen og tørkestativet der.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:01   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Jeg ville heller hatt vaskerom i kjelleren enn å ikke ha det i det hele tatt, i hvert fall. Vi har hatt vaskemaskin og trommel på badet i leiligheten, og nå har vi fått vaskerom, og det er så deilig! Vårt ligger rett ved siden av badet og rett overfor soverommene, det er superpraktisk, men jeg hadde som sagt vært fornøyd med å ha det i kjelleren fremfor å måtte ha alt på badet igjen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:01   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Jeg har aldri tenkt over at det er noe stort praktisk problem, gitt - det er jo en deilig luksus å ha vaskerom i det hele tatt. Jeg bærer aldri skittentøyskurven opp og ned, da, bare plukker ut hver vask oppe på badet og bærer de aktuelle klærne ned.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:02   #11
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Jeg synes det er mye enklere og hyggeligere å få unna klesvasken etter at vi flyttet vaskerommet opp fra kjelleren.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:07   #12
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har det og det er mye bæring opp og ned trappene. Jeg mistenker at bretteprosessen hadde gått raskere om vaskeri et var i nærheten av soverom ene. Da vi hadde vaskerom ved soverom ene var alltid klærne brettet mens de fortsatt var varme. Nå hender det at alle klær er rene, men ikke brettet.

Hadde jeg måttet velge mellom null vaskerom og vaskerom i kjelleren, hadde det blitt vaskerom, det er veldig deilig med eget vaskerom.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:08   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Jeg synes det er veldig upraktisk.
Da vi flyttet inn her hadde tidligere eier laget opplegg for vaskemaskin og
tørketrommel på det ene badet i 1.etg., som et vaskerom(med toalett).
Vi har kun brukt det i kjelleren siden vi skulle pusse opp det i 1.etg,
men nå har det gått et år og vaskerommet blir vel ferdig om et par tre uker.
Jeg synes det er et ork å fly opp og ned hvis jeg har glemt noe,
i tillegg har vi veldig bratte trapper.
Men et vaskerom i kjelleren er jo bedre enn ikke noe vaskerom i det heletatt.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:12   #14
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har nå kombinert vaskerom og klesrom vedsiden av badet. Dette er for meg ikke en god løsning da det blir rene og skitne klær om en annen da vi ikke er så ryddige i dette huset. Så jeg vuderer i mitt stille sinn om det ikke er bedre å flytte vaskemaskin og tørketrommel ned på vaskerommet i kjelleren igjen, men det er den der trappa da.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:12   #15
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har det, og det er ikke ideelt. Sorteringen foregår på badet, det går skittentøyet inn i skuffer avhengig av type, det bæres ned i vaskekjelleren når skuffen er full, og bæres opp igjen for å tørkes når maskinen er ferdig, siden klær ikke kan tørkes i kjelleren uten å lukte skikkelig kjeller etterpå. Hvis jeg kunne velge ville jeg enten vasket klær på badet eller hatt vaskerom i samme etasje som bad. Enn så lenge er ingen av alternativene reelle alternativ, da får jeg bare få det til å funke som det er.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:16   #16
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Hadde det tidligere, og jeg må innrømme at jeg ikke tenkte sånn veldig over det. Det ble en vane som mye annet. Jeg syntes i grunnen det var deilig bare å ha et vaskerom og et sted som ikke var stua til å tørke klær.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:18   #17
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har vaskerom i 1. etg. (i samme etg. som gang, ett av badene, stue og kjøkken) og soverom, loftstue og hovedbad i 2. etg. Jeg synes det er tungvint med vaskerom i en annen etg. enn hovedbad og soverom. Men det slik var det nån en gang da vi kjøpte huset. Men det er selvsagt bedre enn å ikke ha vaskerom i det hele tatt.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:18   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Vi har kjøkken og stue i første etasje, og soverom og bad i annen etasje. Jeg lurer på å bygge vaskerom i kjelleren. Er det helt håpløst når alle klærne bor i annen etasje? Vi må jo da bære skittentøyet ned, og faktisk huske å gå ned for å vaske klær. And then again huske å ta klærne ut av vaskemaskinen når det er ferdig. Er det noen som har det slik, og får logistikken til å fungere?


Annen etasje. Andre etasje. Hva heter det egentlig?

Vi har det sånn. Jeg synes det er litt tungvint, men har gjestebad ved siden av og tar morgendusj der og setter på en vask med det samme. Etter jobb har jeg en runde i kjelleren hvor jeg tar ut tørre klær fra tørkeskap, henger opp ny vask og legger i maskin til dagen etter.

Jeg trøster meg med at det er sunt å leve litt strevsomt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:19   #19
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi har vaskerom i kjelleren og jeg synes at det er helt fint. Jeg har vel egentlig ikke tenkt over noen annen løsning, vanemenneske som jeg er.

Fordelen er at rommet er relativt stort, så vi har god plass til å tørke der også. Vi har ikke tørketrommel, men utgang til tørkeplass direkte fra vaskerommet og forholdsvis god plass til å tørke der inne når det er vått. Og så har vi pusset det opp så det er god ventilasjon og varmekabler og alt i alt et godt tørkerom.

Vi bærer ned alt skittentøy og sorterer i skuffer der nede. Så henger det til tørk der og jeg bretter og sorterer alt før det bæres opp. Litt mosjon i trapper har vi bare godt av.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:26   #20
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaskerom i kjelleren - er det håpløst upraktisk?

Vi hadde det slik i et tidligere hus, vaskerommet og boder i kjelleren. Jeg likte det absolutt ikke, kjipt å måtte gå opp og ned smal og mørk trapp med klærne, men det var jo slik det var. Det positive der var at vaskerommet var så stort at det var god plass til å henge opp tøy til tørk.
Nå senere tenker jeg at hvis vi hadde måttet ha det slik nå, ville jeg prioritert å male trapperommet lyst og delikat og å gjøre det hele mer innbydende enn det vi hadde dengang.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no