Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

FB-spørsmål

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 09:27   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

FB-spørsmål

Jeg lurer på en ting.
Jeg er ganske sikker på at jeg har krysset av for at kun venner kan publiserer og kommentere på veggen min, og at kun venner kan se bilder.
Nå får jeg da en kommentar på et bilde fra ei som er en venn av en venn som også har kommentert bildet.
Hvordan får jeg til å endre dette da? jeg vil ikke at andre enn venner skal se det som skjer på profilen min,

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:27   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB-spørsmål

Og kunne en jeg ikke er venn med gå inn og sjekke hva som synes på profilen min?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:31   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB-spørsmål

Vennene dine kommenterer et bilde, da kan deres venner se bildet og hva som er kommentert. Venner av deg må holde musen over ditt navn og velge at ikke deres venner ikke kan se det de kommenterer hos deg, eller noe sånn.

Skal jeg gå inn og se på din?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:42   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB-spørsmål

Men får de da tilgang til hele veggen og profilen min, eller bare det ene bildet?
Sender deg navn, så kan du se hva du får opp.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:48   #5
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB-spørsmål

Du velger hvem som skal se bildene når du legger dem inn. Hos meg var plutselig public blitt standard og jeg oppdaget ikke det før noen jeg aldri hadde hørt om kommenterte på bildene mine. Da gikk jeg inn i albumet på "endre" og ordnet det. Nå er jeg veldig nøye på at det står riktig når jeg legger inn... Dette er mest ett problem når jeg legger bilder inn i statusfeltet, for når man lager album så kommer det opp en egen boks om hvem som skal se det.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:53   #6
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Vennene dine kommenterer et bilde, da kan deres venner se bildet og hva som er kommentert. Venner av deg må holde musen over ditt navn og velge at ikke deres venner ikke kan se det de kommenterer hos deg, eller noe sånn.

Skal jeg gå inn og se på din?

Hvis du velger at bare dine venner kan se bildene du legger ut så kan ikke venners venner se dem selv om vennene kommenter på dem. Man må bare være nøye på at det er huket riktig av på hvem som kan se dem.

Det er bare tull at man er avhengig av at andre skal passe på ens personvern på FB.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:53   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB-spørsmål

Det er bare venner som kan se bildene (sjekket nå), men det var haket av på venner av de som er tagget. Så da vet jeg det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:54   #8
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FB-spørsmål

Ja skulle til og si det.
Hvis du har tagget venner, så kan igjen venner av de se det
Men de kan ikke se noe annet enn det bildet du har tagget personen i.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 10:01   #9
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FB-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Ja skulle til og si det.
Hvis du har tagget venner, så kan igjen venner av de se det
Men de kan ikke se noe annet enn det bildet du har tagget personen i.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg tagger aldri, jeg tenker det får være opp til hver enkelt om de vil være tagget i mine bilder og det er sjelden noen gjør det. Nå legger jeg ikke ut bilder av noen uten tillatelse da, med mindre de er veldig aktive og legger ut bilder selv.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 10:05   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB-spørsmål

Jeg tagger heller ikke folk i mine bilder, men dette var en sånn sammen med.... greie.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 19:47   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB-spørsmål

Har vært på profilen din nå. Kan kun se profilbildet ditt. Ikke noe annet.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:18   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: FB-spørsmål

OK. Tusen takk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no