Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen her som har sort listverk i huset?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-11, 19:51   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Men det er standardfarge, bæret. Når en skal ha noe annet så snakker vi andre tall.

Jasså? Er det sånn? Det leveres i utgagspunktet med eike/osp/palme--lister. (en eller anen tresort, uten malig), men trenger ikke å betale så mye for å få de hvite. Men da må jeg i hvertfall dobbeltsjekkke det.
Jeg må spørre om dette når vi skal i endringsmøte en eller annen gang.

Det festligste hadde jo vært og kjørt nonstop-listverk med forskjellig farge over alt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:04   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Man bare sier at man ikke skal ha lister, i hvert fall sa vi det. Men da er man jo avhengig av at man har malte flater med fine overganger. Eller som oss, samme farge på vegg og tak.

Jeg har gulvlister, da. Jeg sa pent neitakk til de i heltre eik som fulgte med (hallo? jeg har mørk røket eikeparkett, jeg kan da ikke ha leverposteibrune lister!) og fikk de til å kjøpe billige hvite i stedet. Det kostet ekstra, så klart.

Det er helt, helt sikkert sånn at du kan erstatte standardlistene med (ferdige) hvite til en ganske grei pris. De maler de ikke for deg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:10   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Jeg skulle aldri ha kjøpt hus. Jeg aner jo ikke forskjellen på noe som helst. Hvorfor vil man eventuelt ikke ha lister? Av praktiske grunner eller estetiske?
Hvorfor har vi egentlig lister?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:10   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Jeg ønsker meg en venn som bare kan ta over hele prosessen og gjøre de smarte tingene.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:19   #45
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Listeløst velger man om man vil ha et stramt preg på det. Vi har det, men har også en stil som er veldig minimalistisk i hele huset.
Her har vi det kun i oppholdsetasjen fordi det var veldig tidkrevende å gjennomføre. Og så har vi gulvlister. De er standard ferdigmalte.
Man finner ikke standard ferdigmalte, sorte lister. Så om man vil ha det må man enten male de selv, eller spesialbestille. Det er veldig dyrt. Det er nemlig sånn at ikke så mange har sorte lister i hele huset. Eller i et eneste rom.

Jeg kan se for meg at det kan være pent, men jeg tror det krever masse av innredningen. Som feks som hun lenger opp her som har det på kjøkkenet, men som har sort innredning osv osv.

Jeg ville nok ikke slengt meg rundt for en slik idè uten å være skråsikker på stilen min, og skråsikker på at man ønsker å ha sorte lister forever and ever.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:23   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.


Jeg kan se for meg at det kan være pent, men jeg tror det krever masse av innredningen. Som feks som hun lenger opp her som har det på kjøkkenet, men som har sort innredning osv osv.

Jeg ville nok ikke slengt meg rundt for en slik idè uten å være skråsikker på stilen min, og skråsikker på at man ønsker å ha sorte lister forever and ever.

Jeg kan jo bare få forandret det hvis jeg blir lei om et par år? Hvis det ikke koster mye å få ferdigmalte hvite lister, så kan man jo bare rive av de sorte og kjøpe ferdigmalte hvite?

Jeg har en veldig minimalistisk stil (I den grad jeg kan si at jeg har noen stil. Jeg bare liker ikke ting, og har derfor svært lite av det. ), og jeg tror det er da det blir kulest.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:25   #47
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ønsker meg en venn som bare kan ta over hele prosessen og gjøre de smarte tingene.

Vet du, jeg er SÅ enig. Vi bygde hus for noen år siden, og jeg syntes det var et mareritt å måtte ta stilling til alle mulige små og større ting. Å pusse opp et rom er piece of cake, men å skulle bestemme alle ting i et helt hus - rent mareritt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:26   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Vet du, jeg er SÅ enig. Vi bygde hus for noen år siden, og jeg syntes det var et mareritt å måtte ta stilling til alle mulige små og større ting. Å pusse opp et rom er piece of cake, men å skulle bestemme alle ting i et helt hus - rent mareritt.

Jeg har akkurat funnet ut at det finnes flere forskjellige typer stikkontakter! Stikkontakter! :skingrestemme:


Jeg kan ikke slikt!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:32   #49
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Jeg syns det er fint. Med riktig interiør. Og når man har satt seg noe i hodet man vil prøve, er det synd og skam å ikke tørre. Hallo - man lever bare en gang! Dessuten syns "alle" hvitt er det eneste pene nå, vent noen år...

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:32   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Vi har kun gulv og dørlister. Og penere stikk-kontakter i stue/kjøkken. Og det er selvsagt et bevisst valg. *elsker slik*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:33   #51
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Vi hadde tidligere et bad med mørkegrått listverk. Veggene var hvite, gulvet var svart. Jeg syntes de grå listene gjorde noe med romfølelsen, rommet virket mye mindre, og lavere under taket, enn det egentlig var. Nå er badet hvitt, uten list, med sandfargede fliset på gulvet. Det virker endel større enn før, selv om vi i realiteten har mistet et par cm på hver vegg.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:39   #52
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kan jo bare få forandret det hvis jeg blir lei om et par år? Hvis det ikke koster mye å få ferdigmalte hvite lister, så kan man jo bare rive av de sorte og kjøpe ferdigmalte hvite?

Jeg har en veldig minimalistisk stil (I den grad jeg kan si at jeg har noen stil. Jeg bare liker ikke ting, og har derfor svært lite av det. ), og jeg tror det er da det blir kulest.

Sorte lister passer, i den grad det passer noe sted, best i det jeg tenker på som "klassisk amerikansk stil". Med overdådig interiør og ton-i-ton møblement, der man tar igjen det sorte i innredningen.
Til stram minimalistisk stil er det penest uten lister for å ikke rote til uttrykket og skape luftigheten/åpenheten som man ofte ønsker når man har en enkel stil.

Og, det er virkelig ikke barebare å ta ned lister å sette opp nye. Selv om de er ferdigmalte. De kommer f.eks. ikke ferdigkuttet med passende vinkler for hjørner, så med mindre man er helt genial med gjærsaga er det en gedigen drittjobb og sette opp nye lister
Man kan jo alltids få en snekker til å sette opp nye lister på nytt igjen, men det vil jo koste en god del. Jeg tenker at du må elske sorte lister og virkelig kunne tenke deg å ha det slik en god stund hvis du skal investere i noe slikt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:45   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Sitat:

Til stram minimalistisk stil er det penest uten lister for å ikke rote til uttrykket og skape luftigheten/åpenheten som man ofte ønsker når man har en enkel stil.

Jeg Går ikke for noe bevisst uttrykk, jeg, egentlig. Og jeg vet jo hvor stor stuen min er uavhengig av om den ser liten eller stor ut?


Jeg blir helt forvirret, egentlig. Mest sannsynlig ender jeg med den standarden som står beskrevet i pakken, også drikker jeg meg full på whiskey på verandaen med stikkontakt, og hytter med neven fordi jeg ikke kan noe om hus og interiør.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:51   #54
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Jeg syns det så stilig ut med svarte lister på noen av de bildene jeg så på. Men jeg har jo egentlig ikke peiling på interiør, så jeg er jo egentlig ikke den rette å spørre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:00   #55
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Det kan være fint med svarte lister, men med rett interiør. Jeg tror man skal være ganske bevisst på interiør for å klare å "pull it off":







__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:01   #56
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Vi (dvs Mannen) har akkurat montert svarte golvlister på do. Det vart ganske kult. Veggane er krittkvite (trudde vi hadde ei bøtte eggehvit, men det hadde vi ikkje) og vinylgolvet gir ein illusjon av middelhavsfliser viss du er nærsynt - så sånn sett var det greit å få eit brot mellom dei to kvit-tonene det unekteleg fører med seg.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:02   #57
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg syns det så stilig ut med svarte lister på noen av de bildene jeg så på.

Enig, men jeg tenker også at man må ha en tilsvarende og gjennomført stil i huset for at slike lister skal være vellykket, og der må jeg melde pass, det blir for stilig for meg. Whiskey på verandaen høres i grunn greiere ut.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:04   #58
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg Går ikke for noe bevisst uttrykk, jeg, egentlig. Og jeg vet jo hvor stor stuen min er uavhengig av om den ser liten eller stor ut?


Jeg blir helt forvirret, egentlig. Mest sannsynlig ender jeg med den standarden som står beskrevet i pakken, også drikker jeg meg full på whiskey på verandaen med stikkontakt, og hytter med neven fordi jeg ikke kan noe om hus og interiør.

Ja, men som regel vil man at rommene skal føles store, eller virke større enn de er. For å bedre romfølelsen. Men om du virkelig vil ha sorte lister og tror du kommer til å bli fornøyd, så er det jo bare å hoppe i det. Så kan du drikke deg full på Whiskey på verandaen din med stikkontakt og lovprise de sorte listene som du synes passer utmerket inn i ditt nye hjem!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 10-10-11 kl 21:24.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:10   #59
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Men lås for guds skyld inn malesakene før du starter med whiskeydrikkingen. I tilfelle inspirasjonen slår til for fullt utover kvelden.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 21:16   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Vianne, det var det beste innlegget så langt!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no