Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-21, 12:22   #1
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Hvor skal jeg bestille? Har bare erfaring med Dinner, men de har et utkjøringsgebyr på 179 kroner og det blir rett og slett for dumt. Har dere andre steder å anbefale? Vi bor på Frogner hvis det er av betydning.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 12:43   #2
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Har vel bestilt gjennom Foodoora fra MeiWei et par ganger. Mannen elsker Crispy duck, og jeg tror han var fornøyd.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 12:46   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Tatakii (Majorstuen) og XEast (Nydalen) er begge bra har jeg hørt fra high maintenance venner :-)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 13:05   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tatakii (Majorstuen) og XEast (Nydalen) er begge bra har jeg hørt fra high maintenance venner :-)

Jeg var ikke fornøyd med XEast sin crispy duck. Men jeg har bare spist den en gang, så det kan hende jeg var uheldig. Den kunne i alle fall ikke sammenlignes med den du får på Dinner (eller i London ). XEast har mye annen god mat, da.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-21, 20:03   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Takk for tips. Tenker vi prøver Tatakii, da. Det er jo samme "kjede# som Dinner også, ser jeg. Og hvis det holder for high maintenance venner, holder det vel for vår sønn som blir 18 og elsker crispy duck. ;-)

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 08:42   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Ikke det du spør om, men har du prøvd Jacobs Crispy duck frossent kit? Jeg synes det blir veldig godt, og funker vel så godt som take away.

https://meny.no/varer/middag/middag-...-7035620026232

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 08:59   #7
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Ikke det du spør om, men har du prøvd Jacobs Crispy duck frossent kit? Jeg synes det blir veldig godt, og funker vel så godt som take away.

https://meny.no/varer/middag/middag-...-7035620026232

Holder den til flere personer, Storm?

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 10:46   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Holder den til flere personer, Storm?

Jeg heter ikke Storm men har brukt den flere ganger. Som hovedrett kjøper jeg en til hver, men kan knipe inn på antall dersom man er flere enn to og ikke veldig storspiste. En er for lite til to, men det kan være litt mye med en til hver også.

Meny har ofte 3 for 2 tilbud på de, passer på å kjøpe da. Sparer ikke mye penger å kjøpe Jacobs kontra take-away ellers.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 17:08   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Kjøper vi 2 sånne så holder det fint til 4 hos oss. Men kanskje vi ikke er så storspiste?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 17:18   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Enig i at en pakke kan være litt knapt til to voksne. Vi har stort sett hatt annet i tillegg, at dette har vært en del av «asiatisk tapas»-middag.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 21:38   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Kajsas catering på Nesøya har også god crispy duck.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-21, 15:27   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crispy duck med pannekaker - take away - Oslo

Jeg glemte å skrive det før, men kan melde om at Crispy Duck fra Tatakii var nydelig. Vi bestilte en halv and, og det var mye av alt til tre personer som hadde spist litt sushi først. Jeg tror det var 18 pannekaker med og det var bra med and, ulike grønnsaker (fem ulike ting tror jeg det var) og saus til alle. Man må dampe pannekakene selv, men kjøttet var varmt mer enn en halvtime etter at det ble hentet, så det var bare å rive det litt opp med to gafler. Vi skal definitivt bestille igjen derfra en annen gang.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no