Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Telttur med små barn - hva trenger jeg å tenke på?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-21, 16:13   #1
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Telttur med små barn - hva trenger jeg å tenke på?

Overnatting i telt/hengekøye sammen med barnehagebarn (4 - 2 år).
Ønsker at utstyret skal kunne brukes i sesongen fra vår til høst.
Primært planlegger vi for overnatting i juli i første omgang.
Vi har utstyr som som telt og hengekøyer.
Hva trenger vi tenke på?

Notert meg at vi må kjøpe nye soveposer og et par nye sett med ulltøy/ullsokker.
Hva mer bør vi tenke på?

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-21, 16:31   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telttur med små barn - hva trenger jeg å tenke på?

Tarp i tilfelle det regner.
Gode lommelykter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-21, 17:02   #3
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telttur med små barn - hva trenger jeg å tenke på?

Ullbuff til alle. Hansker. Lue. Tykke ullsokker. #frossenpinn

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-21, 17:17   #4
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Telttur med små barn - hva trenger jeg å tenke på?

Isolerende underlag i hengekøyen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-21, 19:03   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telttur med små barn - hva trenger jeg å tenke på?

Mine barn er eldre, men de utstyres alltid med hodelykt lett tilgjengelig.

Jeg har også med en ekstra varm jakke til hver. Selv julikvelder kan bli kjølige og det er godt å slippe å legge seg kald.

Ellers: Finn et sted ungene syns det er kjekt å være. Feks ved et vann. Jeg tar med dingser til mine, og de ligger gjerne i hengekøya og hører på lydbok.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-21, 21:34   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telttur med små barn - hva trenger jeg å tenke på?

Da min var så liten, likte jeg godt å henge oss så nært at jeg kunne kjenne om han var kald uten å gå ut av min egen sovepose.

Isolasjon under hengekøye er viktig. Vi bruker mammut bamse liggeunderlag. Ha alltid med lue uansett temperatur.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barn, telttur


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no