Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-20, 17:42   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

Jeg. En dame i min beste alder, fikk på meg en jenteparkas str 170. Vi snakker 75F frontparti, og 40/42 i klær. (OK, den var litt trang i fronten..)
Jeg kan ikke skjønne at en parkas i str 160 skal passe min 13-åring? Hun er helt gjennomsnittlig på høyde og vekt.

Hilsen mamma til en 13-åring som burde kle seg bedre i vestlandsvinteren.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-20, 17:45   #2
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

Min 12,5 åring har to parkaser fra Didriksons i str. 170 og de er helt passe til henne.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-20, 18:11   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

11-åringen min, som er ganske spebygd, har 150 i parkas fra Didrikssons, og den er ikke ekstremt stor til henne. Jeg er selv str 34 (36 over skuldrene), og den var nesten passe til meg bortsett fra i ermene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-20, 20:11   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

Så rart, kan være akkurat denne parkasmodellen som var litt odd i størrelsen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-20, 20:26   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Så rart, kan være akkurat denne parkasmodellen som var litt odd i størrelsen.

Kan være, arvingen har hatt flere og de var ganske normale i størrelsen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 01:25   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

Min lave og veldig spede nesten-13-åring har veldig, veldig god plass sin Didriksonparkas i str 150, i alle fall.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 11:01   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

Min 13åring som er 164 høy og rundt 50kg passer fint i sin 170. Den er helt perfekt til meg også. Samme høyde, litt tyngere. Det er en unisex modell. Synes ikke den er noe større enn andre klær i 170 han har.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-20, 12:28   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Didriksson parkas til ungdommer, er de gigantiske i størrelsen?

De modellene vi har hatt har vært helt normale i størrelse i alle fall. Både til barn og voksen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no