Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-20, 17:38   #721
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeffrey Epstein, Netflix. At sånt passerer er kvalmt.

Normal people, NRK. Den har fått terningkast 6 over hele linja, og på en måte skjønner jeg hvorfor. Den er vakker, og jeg vil bare se mer og mer. Men på den annen side synes jeg det er litt overdrevet at det klarer å gjøre det utrolig vanskelig for seg selv.

Jeg er enig ang både epstein og normal People.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 07-06-20, 20:22   #722
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi ser også Normal People, og jeg er virkelig ikke bergtatt. Den virker svært urealistisk på veldig mange måter og jeg skjønner liksom ikke hvilken historie de forsøker å fortelle.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 10-06-20, 21:39   #723
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Skulle se Normal people, men vet ikke om jeg gidder. Fant en annen på NRK som også skal være bra (Et sted å høre til), og tror heller jeg skal se den. Men først skal jeg se ferdig The prodigal son på Sumo.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-06-20, 22:14   #724
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg vet ikke? Men alle oppfatter og tolker jo ansikt og mimikk forskjellig. Jeg synes det er vanskeligere å tolke noen trekk som jeg ikke har så mye mengdetrening på. Sandra Oh har for meg mindre tydelig mimikk enn det jeg er vant til.

Det er ikke ment rasistisk, virkelig. Jeg prøver bare å gi en analytisk fortolkning av hva det er som er en utfordring forå meg.

Bare lurte, siden jeg ikke helt ser forskjellen. Er det noen forskjell i ansiktsmimikken til en nordisk skuespiller og en amerikansk en? Jeg klarer ikke se forskjellen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 10-06-20, 22:14   #725
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Skulle se Normal people, men vet ikke om jeg gidder. Fant en annen på NRK som også skal være bra (Et sted å høre til), og tror heller jeg skal se den. Men først skal jeg se ferdig The prodigal son på Sumo.

Så to episoder, og ser sikkert ferdig en gang. Ble ikke så hektet at det fristet til noe binging.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 10-06-20, 22:26   #726
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har startet på Et sted å høre til i dag. Jeg har sett to episoder og forsøker meg på noen til selv om jeg foreløpig ikke er fengslet. Denne ser jeg alene.

Normal people står for tur, men den skal jeg se sammen med mannen min når vi bare blir ferdige med Ozark.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 10-06-20, 22:33   #727
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har også forsøkt meg på Et sted å høre til, og sett to episoder. Synes foreløpig den er ulidelig kjedelig.
Akkurat ferdig med Killing Eve, som vi likte godt.
Jeg ser Fartsblind på nrk (svensk serie) alene, og Tyskland 86 (også nrk) med mannen.
Med datter (15) ser vi The marvelous mrs Maisel, men vi datt kraftig av sesong 3. Begge 15-åringene og jeg har prøvd oss på Zoeys playlist, men er litt sånn mæh.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 10-06-20, 23:08   #728
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Et sted å høre til ramlet jeg fort av, for en dårlig historie! Synd, for jeg liker historiske serier.
Jeg har også sett de to første episodene av Normal people og vet ikke om jeg gidder mer. Synes den er litt platt og kjedelig.

Planen nå er å teste ut Fartsblind, også på NRK.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 11-06-20, 10:43   #729
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Har igjen en episode av Unorthodox. Liker den veldig godt.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 00:40   #730
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg og mannen min har tidligere sett "The good life". Åh, for en serie. Elsker den! Vi har nå lokket vår 12-åring til å begynne å se den sammen med oss, for andre gang. Hun elsker den! Jeg anbefaler den på det sterkeste. <3

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 00:56   #731
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Holder på med sesong 4 av Blindspot. Trodde jeg datt av tidlig i sesong 3, men fant ut at den hadde jeg visst sett.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 01:28   #732
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Et sted å høre til ramlet jeg fort av, for en dårlig historie! Synd, for jeg liker historiske serier.
Jeg har også sett de to første episodene av Normal people og vet ikke om jeg gidder mer. Synes den er litt platt og kjedelig.

Planen nå er å teste ut Fartsblind, også på NRK.

Trikset er å begynne å se den når man er pålagt isolering.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 02:10   #733
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Gleder meg til Marcella. Et sted å høre til skal jeg se om det ikke er noe annet igjen å se, Normal people var kjedelig:

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 02:39   #734
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Når man ser dokumentarer om personer som R Kelly, Jeffrey Epstein, Harvey Weinstein og leser nyheter om Donald Trump, da blir man mannevond. Jeg må finne meg noe feelgood.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 16:58   #735
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Marvelous Mrs Maisel
Skikkelig feelgood.
På Amazon Prime

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 18:45   #736
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg koser meg med Why Women Kill på Fox.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 19:09   #737
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Marcella orket ikke vi se ferdig, den ble for teit. Særlig sesong 2.
Et sted å høre til er en serie jeg slukte, og en må se mer enn 1-2 episoder.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 20:37   #738
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg koser meg med Why Women Kill på Fox.

Hvordan får man tilgang på Fox? Prøvde å sjekke streamingtjeneste, men fant ikke noe vettugt.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 21:02   #739
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hvordan får man tilgang på Fox? Prøvde å sjekke streamingtjeneste, men fant ikke noe vettugt.

Vi har det gjennom Get, som egentlig er et møkkaselskap. Valgte Fox med ekstrapoeng.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 13-06-20, 22:09   #740
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hvordan får man tilgang på Fox? Prøvde å sjekke streamingtjeneste, men fant ikke noe vettugt.

Vi har Fox via Canal Digital og T-We appen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no