Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-12, 12:14   #141
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Jeg rydder hele tiden føler jeg.
Også har vi en dag i uka vi rydder og vasker hele familien.

Men jo, innimellom så flyter det jo.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 14:30   #142
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det må da finnes en bedre metode enn rydding. Rydding er jo drepende kjedelig.

Rydding er såååå 2011. Ny og bedre metode kalles kasting.

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kom på en sak, jeg var alene med barna en ukes tid for en tid tilbake, og da var huset konstant ryddig overalt...

Samme her, problemet er bare at gubben rapporterer det samme.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 14:40   #143
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Vi har vært på loppemarked i dag, kunne kommmet hjem med masse unyttige ting men klarte å beherske oss. Det ble kun barnebøker og barbie dukker (og en liten pyntefigur til rommet til eldste, greit nok). Jeg elsker å ha det sånn noenlunde ryddig nemlig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 14:48   #144
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Så pedagogisk du klarer å være

Her er det mer:

Jeg passe ropende: tror dere jeg er en slave eller????
Barna:

Den funka et par ganger her, frem til enn liten episode. Poden og kompis var på rommet sitt og jeg på stua. Poden roper at de er tørst og lurer på om jeg kan lage saft og bringe det inn til dem. Jeg svarer med en særdeles iskald "står det slave i panna på meg"? Det ble stille fra rommet og etter en liten stund hører jeg at de kommer tassende, men tasser forbi kjøkkenet, kommer opp bak ryggen min og klasker en post-it lapp i panna på meg. Gjett hva det sto på den?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 15:56   #145
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 14:23   #146
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Her prøver jeg å ha det ryddig i de rommene i huset som er synlig for tilfeldig gjester... Det vil si kjøkken, stue, hall og gjestebad. At det ikke er helt strøkent på vaskerom, kjøkkengangen, kontoret bryr jeg meg ikke så mye om da dette er bruks rom for oss.
2. etasjen prøver jeg også å ha det greit i tv- stua til ungene og badet. Soverommene til ungene er litt opp og ned på ryddighet. Frøkna på 3 påstår hun ikke vet hvordan man rydder og poden på 9 har en diagnose som gjør at rommet er strøkent.

For meg så er det viktigste at hjemme er representativt der vi har gjester. Tar heller en rydde dag i ny og ned for å få unna det jeg mener er unødvendig at ligger fremme i de andre rommene. At det ligger kleshauger med klær på vaskerommet som ikke er flyttet i skap og skuffer overlever jeg.

Ellers har vi ikke noe særlig leker i stua nede. Kun puslespill og dukkevogn og de har sine fasteplasser når frøkna legger seg om kvelden.

__________________
Mamman til S-03 og A-08
med bloggen livetsdrom.blogspot.com
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 15:04   #147
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

Her prøver jeg å ha det ryddig i de rommene i huset som er synlig for tilfeldig gjester... Det vil si kjøkken, stue, hall og gjestebad. At det ikke er helt strøkent på vaskerom, kjøkkengangen, kontoret bryr jeg meg ikke så mye om da dette er bruks rom for oss.
2. etasjen prøver jeg også å ha det greit i tv- stua til ungene og badet. Soverommene til ungene er litt opp og ned på ryddighet. Frøkna på 3 påstår hun ikke vet hvordan man rydder og poden på 9 har en diagnose som gjør at rommet er strøkent.

For meg så er det viktigste at hjemme er representativt der vi har gjester. Tar heller en rydde dag i ny og ned for å få unna det jeg mener er unødvendig at ligger fremme i de andre rommene. At det ligger kleshauger med klær på vaskerommet som ikke er flyttet i skap og skuffer overlever jeg.

Ellers har vi ikke noe særlig leker i stua nede. Kun puslespill og dukkevogn og de har sine fasteplasser når frøkna legger seg om kvelden.

Jeg har giftet meg med en ekstremt ryddig mann, så hos oss er det stort sett alltid ryddig. Her er det nemlig han som må ta kone og barn fatt når han er lei av å fungere som ryddehjelp Hans definisjon på rot og kaos, er f.eks en avis på stuebordet, frukt på kjøkkenbenken, eller at posen med vintertøy blir liggende urørt fremme (på et rom vi ikke benytter så ofte) en dag eller to før det sorteres.... Alt med måte er mitt motto, og både mannen min og jeg er med årene kommet nærmere hverandre i hva vi definerer som rot og ryddig NOK.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 17:39   #148
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Ah. Jeg kom plutselig på (da jeg bannet over de evige kleshaugene her) det viktigste for at det holdes jevnt over klesryddig her - å brette sammen klærne og legge de i skap MED EN GANG man tar de av stativene, ikke bare legge de haug for å "ta de senere".

Det har visst glippet en gang eller 14 i det siste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:16   #149
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Jeg leser med interesse, og lar meg inspirere. I dag har jeg ryddet vekk ting som jeg vet har ligget på gulvet i gangen siden før sommerferien. Og så er jeg straks på vei opp på loftet med redningsvester og soveposer som også var med på sommerferie...

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:29   #150
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Barna må alltid rydde før de begynne med noe nytt. Og før barnetv.

Vi rydder hver kveld og etter frokosten.

Dette gjør at det holder seg nogenlunde.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 19:50   #151
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Jeg virkelig hater rot. Klarer ikke å slappe av hvis jeg vet at det ligger en sokk under skohylla i gangen. Tror aldri jeg hadde greid å legge meg om kvelden hvis jeg visste det lå en sokk der. Eksempel.
(Jeg er ekstrem)..

Mannen er ekstremt ryddig han også, så vi tar litt hele tiden begge to. Dermed er det jevnt "strøkent" her. Selvfølgelig kan det flyte, men aldri til neste dag.
Er vi kommet hjem fra ferie, så er alt pakket ut, vasket, lagt på plass innen to døgn.
Før vi drar på jobb om morgenen/ legger oss om kvelden skal kjøkkenet være ryddig og rent, og det samme gjelder bad og gang.

Mange som har sagt til meg at "strøkent" er bare å glemme når tredjemann kommer i hus.
Det går foreløpig helt strålende.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:19   #152
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Jeg har også giftet meg med en veldig ryddig mann, og han har brukt lang tid på å lære opp meg!

Hver kveld er en av oss på kjøkkenet når ungene spiser kveldsmat. Da ryddes inn/ut av oppvaskemaskin, kjøkkenbenk osv. har åpen løsning stue og kjøkken så tar et kikk over stua og den lille inngangen vår og!

Når ungene går opp på loftet for tannpuss og legging er 1.etasje ryddig (ren er en helt annen ting, hybelkaniner trives godt)

En av ungene går på badet mens den andre rydder rommet sitt. Rommet MÅ ryddes hver kveld. Er mye kjekkere å starte en lek på et rom som har plass til å leke! lego får stå på gulvet dersom det er en del av leken/by. Men lego som ligger i deler må ryddes og oppbygde ting som ikke hører til i en feks by må i hyllene. Ungene må rydde vekk klær fra badet og vi voksne tar en kjapp rydding av badet før vi legger oss.

Den voksne som er oppe og hjelper med tannpussen sjekker over loftstua, hjelper litt med rommene, hjelper å finne fram klær og gymtøy til neste dag osv.

Vi tar som regel en 15 minutters rydding når ungene er i seng ca 20.00 FØR vi setter oss i sofaen, ellers er det vanskelig å komme utav igjen.

Hver morgen sendes ungene på skolen og jeg har 10 minutter før jeg må ut av døra. Da ryddes kjøkken og eventuelt gang. En kjapp kjekk av resten av huset som da som regel er ryddig fra kvelden før.

Når ungene kommer hjem fra skolen må sekker og gymtøy tas med en gang! Lekser skal rett i ranselen når de er gjort og aviser kastes etter bruk!

Flasker tas med hver torsdag når vi handler for en uke.

et annet tips er å minske mengden med klær til ungene (og oss selv) Mye lettere å holde det ryddig når det faktisk er plass i skapene/knaggene til klærne.

Dersom huset er kaos en kveld så går jeg ut døra og inn igjen! Da ser jeg hva eventuelt gjester, loddselgere, svigers ser dersom de tilfeldigvis svipper innom i forbifarten! Rydder det først!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:24   #153
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Jeg flirer litt av gjenkjennelse med hvordan det var med eksen. Snodige greier, men da jeg flyttet ut hadde jeg det ryddig, mens ungene sa det var så rotete hos pappa. Kjæresten min er flere hakk ryddigere enn meg, og jeg tenkte på denne tråden i går kveld. Da sto nemlig kjæresten og strøk gardiner, hang dem opp, ryddet og brett klær og jeg satt i sofaen med strikketøyet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:37   #154
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Mitt humør daler proporsjonalt med rot, noe de rundt meg gjentatte ganger har fått med seg. Her settes alle i sving. Alle rydder inn sine kopper etter et måltid, det er kun minste på 6 som ikke skyller av og setter i oppvaskmaskina etter seg. Mellomste på 9 kan "glemme" av og til, men blir da gjort høylytt oppmerksom på fadesen.
Alle rydder vekk sitt eget rot fra fellesrommene, ellers går det i søpla. Banna bein! De to eldste har som oppgave å rydde ut av oppvaskmaskina, for så å fylle den med det som har blitt satt på kjøkkenbenken i mellomtiden. Jeg forbeholder meg også retten å sette de i sving med støvsugeren fra tid til annen.
Ellers går jeg og plukker hele tiden. Vi bor 5 stk på 94 kvadrat så det sier seg selv at det ikke kan være bombet, da blir det verken plass eller levelig her. Hvordan de har det på rommene sine driter jeg i så lenge det ikke er helsefarlige tilstander, men fellesrommene skal være om ikke strøkne, så i allefall relativt presentable.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:51   #155
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg leser med interesse, og lar meg inspirere. I dag har jeg ryddet vekk ting som jeg vet har ligget på gulvet i gangen siden før sommerferien. Og så er jeg straks på vei opp på loftet med redningsvester og soveposer som også var med på sommerferie...

Dette ble jeg glad av å høre. Alltid delilig med noen som er litt mer rotete.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 21:54   #156
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dette ble jeg glad av å høre. Alltid delilig med noen som er litt mer rotete.

Godt jeg kan glede noen!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:07   #157
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Har altså ikke rukket å lese hele tråden, men melder inn at det første jeg tenkte var i retning kverk de som roter.
Hilsen hun som har fått anfall pga rot idag...

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:21   #158
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Jeg rydder

- Som hovedregel skal ting legges tilbake på plass etter bruk. det følges dog ikke alltid. Ofte er det ting som står ved trappen oppe og venter på å bli tatt med ned.
- I tillegg har ting stort sett fast plass
- Vi har nok litt i meste laget med ting og det er proppfllt i klesskap osv. Men, kan jo ikke kaste fullt brukbare ting heller, i alle fall ikke når jeg faktisk bruker tingene.
- Tar en ryddesjau innimellom (og gi gjerne alt man ikke trenger til fretex el.likn)
- Ellers prøver vi at det er ryddig før vi legger oss
- Guttene roter noe på rommene sine, dette rydder jeg stort sett opp noen ganer i uken. ber da barna ofte om å hjelpe til.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 00:24   #159
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

- Tar sekker ol med en gang vi kommer hjem
- Rydder av og setter inn i oppvaskmaskinen med en gang
- Aviser, reklame osv leses og kastes deretter
- Flasker, papir ol settes i boden til det blir levert riktige steder

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:58   #160
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

- Tar sekker ol med en gang vi kommer hjem
- Rydder av og setter inn i oppvaskmaskinen med en gang
- Aviser, reklame osv leses og kastes deretter
- Flasker, papir ol settes i boden til det blir levert riktige steder

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no