Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Male panel

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-12, 09:52   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male panel

Adrienne.. Det er noe sånt jeg frykter.
Jeg må kikke litt nøyere på arbeidet som er gjort. Det ser bedre ut i sokkelen enn i 1 etasje.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 15:56   #22
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Male panel

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

.
Må du gjøre det alene? Jeg og mannen maler panel i kjelleren. Jeg går med 10 cm kost og tar alle fordypningene, han går etter med rulle. Vi tar to strøk.

Mannen hjelper når han kan og da har vi samme arbeidsfordeling. Men han jobber mye og nå fikk vi jammen en syk unge også.

Jeg tror det hadde være enklere om det var stående panel. De lengste veggene er rundt 8 meter, kjenner det godt på ryggen når plankene under knehøyde males.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 20:20   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Male panel

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Mannen hjelper når han kan og da har vi samme arbeidsfordeling. Men han jobber mye og nå fikk vi jammen en syk unge også.

Jeg tror det hadde være enklere om det var stående panel. De lengste veggene er rundt 8 meter, kjenner det godt på ryggen når plankene under knehøyde males.

Stående panel hadde gitt flere "avslutninger" mot lister og hjørner, hvilket er litt ekstra arbeid, så tror ikke det har vært noe mindre jobb.

Litt avhengig da om det er lister på nå.

Malte badet nylig og der stod lister på. Det betydde at jeg måtte skvise litt maling inn i hullet mellom bordene. Og etterpå egentlig også gå over med en enda mindre pensen nede i hullene slik at man ikke så det trehvite der. Hadde sikkert egentlig spart tid på å feste listene på nytt.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 20:31   #24
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Male panel

Jeg er ferdig. Det ble nyyyhyydelig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no