Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 23:16   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Sony Ericsson telefonen er høyst moden for utskifting, et år etter innkjøp, akkurat likt som forgjengeren. Jeg skal holde meg langt unna Sony eller Ericsson heretter.

Mannen har iPhone4S, og er veldig fornøyd med den. Vi har i tillegg 2 stk iPad, og en iPod. Jeg bruker iPoden når jeg trener, men løper jeg ute, har jeg i tillegg telefonen med meg, for å bruke runKeeper.

Kommer jeg til å ta med telefonen i lomma på løpetur, hvis jeg har iPhone? Da kan jeg i tilfelle ha både musikk og Runkeeper på den. men er den ikke tung? Tåler den det? Evt. en holder til å ha på armen, kan det brukes?

Jeg har også lyst til å teste Samsung Galaxy, enten SII eller den nye SIII.

Jeg har android pr i dag, men utnytter den desverre ikke, synes at mye av app'ene jeg bruker, lager mye "bugs" på telefonen, så jeg pleier å avinstallere de jeg har mistanke om tøyser det til. Vil jeg slippe dette på iPhone?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:47   #2
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Apps på iPhone er stort sett uten noen form for trøbbel, siden Apple må godkjenne alle apps før de legges ut til salgs. Har både iPhone1 og 4 - og det verste som noensinne har skjedd er at applikasjonen krasjer sånn at jeg har kommet til "desktop'en". Og det skjer svært sjelden.
Siden mannen din alt har iPhone, er det en ekstra bonus at du kan logge deg inn på iTunes med hans konto og installere "hans" apps gratis på din egen telefon. (Samme gjelder overføring til iPod og iPad.)
Ser ingen grunn til å ikke ta med telefonen når du trener.
Samsung Galaxy er fin den, men iPhone er mer brukervennlig - "it just works".

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:48   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Jeg synes Android er langt mer brukervennlig enn iPhone, man får faktisk gjort noe med den.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:57   #4
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Dessuten er Samsungen hyllet jevnt over som den beste telefonen på markedet. Det er uansett nevnt at blant toppmodellene er det småplukk som skiller dem, og det dreier seg kun om synsing og hva du liker. Lukk øynene og plukk ut en, det er visst jevnt over det samme. :-)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 13:31   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Jeg er tilhenger av iPhone. Synes den er veldig enkel og brukervennlig. Ikke så mye mikkmakk. Nå hadde jeg sikkert sagt det samme om samsung om jeg hadde vært vant med android. Sønnen har androidtlf og jeg må si jeg synes den er noe mer komplisert. Har dog ikke lekt så veldig mye med den.

Jeg har med meg iphone på treningsturer uten at det gjør meg noe som helst. Får plass til den i den lille lommen på løpebuksa mi, men tror jeg skal kjøpe festeanordning for armen.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 13:36   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Jeg er veldig fornøyd med iPhone 4S, og liker "sømløsheten" med de andre Appleproduktene i heimen. Jeg var også fornøyd med 3GS.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 20:21   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Er det ikke begrensning på hvor mange dingser vi kan ha på samme ituneskonto?

Jeg har hørt at iphone kan være litt sensitiv for fuktighet, vil den tåle å være med på trening?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 20:26   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Har hatt min iPhone i 2 år nå. Ingen fuktproblemer der i gården. Om man skulle være redd for det så finnes det "Kondomdragt" til den.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 00:14   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Har sett litt på Nike + sensor også, noen som bruker den i kombinasjon med iphone?

Fant en armstropp på applestore, så da funker det kanskje greit til trening også, jeg får tenke litt på dette, feriepengene er på vei inn. :glise:

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 01:53   #10
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Jeg bruker nike+, men ikke med sensor. Bruker appen med GPS.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 02:42   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Er det ikke begrensning på hvor mange dingser vi kan ha på samme ituneskonto?

Jeg har hørt at iphone kan være litt sensitiv for fuktighet, vil den tåle å være med på trening?

Tror det er fem enheter på samme konto.

Ellers er vel mange telefoner følsomme for fukt. Men har inntrykket av at Apple kanskje skylder raskere på fykt enn andre når det er noe galt.

Hadde en iPad inne til reperasjon nå. Kom jaggu regning - fikset på garanti, men de mente at garantien ikke dekte returfrakten, så det skulle de ha nesten 300 kroner for..... *ikke f... om jeg betaler*

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 23:11   #12
Ingridbieber
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Haugesund
Innlegg: 9
Ingridbieber har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Samsung Galaxy SIII vs. iPhone4S

IPHONE uten tvil ingen problemer! Den er helt guud!!!

__________________
NEVER SAY NEVER! DREAM BIG! BELIEVE!
Ingridbieber er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no