Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

App som gir meg kontroll over datatrafikk

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-12, 08:27   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

App som gir meg kontroll over datatrafikk

Har hørt at det skal finnes? Jeg har fastpris med 500 Mb datatrafikk inkl, men får noen overraskelser på regningen. Så nå vil jeg skaffe meg bedre oversikt.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:12   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.669
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Data usage app

mannen bruker den og er fornøyd. KOmmer på jeg bør laste den opp selv og. (Den mannen bruker heter Data Usage Monitor og er gratis)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:33   #3
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Jeg bruker Onavo Count, er veldig fornøyd med den.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 09:54   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk


Takk!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 10:12   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Vi har Norton Utilities og er fornøyd.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:05   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Jeg har lastet ned 3G Watchdog.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 11:06   #7
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har lastet ned 3G Watchdog.

Denne bruker jeg også.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 19:31   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Android-telefonene har en oversikt over dette, med "alarmer" når man er på tur til å gå over kvote etc.

Ellers kan man gjerne sende sms til operatøren og få svar på hvor mye man har brukt.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 19:33   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Visste ikke at det var så mange. Nå skal det bli stålkontroll.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 19:40   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

*følgermed*

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 21:05   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.461
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Har Chess-abonnement og en app derfra hvor jeg kan gå inn og få oversikt over forbruket denne mnd.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 21:10   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Har hørt at det skal finnes? Jeg har fastpris med 500 Mb datatrafikk inkl, men får noen overraskelser på regningen. Så nå vil jeg skaffe meg bedre oversikt.

Du får ikke beskjed når du har overskredet det som er inkludert? Jeg mottar sms når jeg har brukt opp datatrafikken. Ellers ser jeg at jeg også skal laste ned en slik app, kjekt å ha.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 21:12   #13
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Telenor har en egen app over forbruk.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 21:15   #14
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: App som gir meg kontroll over datatrafikk

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har Chess-abonnement og en app derfra hvor jeg kan gå inn og få oversikt over forbruket denne mnd.

Det har Telenor også.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no