Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyekrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-21, 00:21   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øyekrem

Jeg trenger ny øyekrem. Jeg har prøvd mange ulike, men jeg synes egentlig ikke jeg merker noen forskjell, må jeg si.

Når jeg googler, finnes det tusenvis av kremer, og alle lover det samme: Reduserer fine linjer, glatter, jevner ut, gir fukt, lysner, strammer opp etc etc.

Hvordan skal jeg finne dem som egentlig virker?

Kjøper ofte hudpleieprodukter på Apotek 1 med hudpleieavdeling, for det har de hudpleiere og jeg får god hjelp. Men som sagt, huden min forblir lik.

Jeg er ikke villig til å betale opp mot 1000 for en øyekrem, men 500 er greit hvis den virker.

Bill. mrk. Kvinne (46) med rynker og poser både her og der

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 00:26   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem

Kiehl’s øyekrem funker fint for meg. Dermalogica sin total eye care er også god, men for meg fungerer Kiehl’s bedre.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 00:27   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem

Kvinne, 50 ^ sånn for ordens skyld

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 08:13   #4
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyekrem

Jeg synes Lancome har flere gode produkter til øyehuden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 09:07   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem

Takk for tips. Det er vanskelig å manøvrere i jungelen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 09:11   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem

Jeg har tro på banan bright fra Ole Henriksen, selv om jeg ikke ser forskjell selv, ca 50 år.
Salg hos Fredrik og Louisa til 399,-.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 09:14   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyekrem

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Kiehl’s øyekrem funker fint for meg. Dermalogica sin total eye care er også god, men for meg fungerer Kiehl’s bedre.

Hvilken fra Kiehl's? De har en del forskjellige. Jeg har prøvd den med avocado, som var veldig klissete, og Midnight Recovery Eye, som ikke gjorde noe som helst.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 21:09   #8
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyekrem

Øyekrem er vanskelig. Rynker og poser? Venninnen min med poser har nylig prøvd en salongbehandling og tok før- og etterbilder, og det var ganske stor forskjell. Om den er varig gjenstår jo å se. Jeg kan spørre henne om hvilken hvis du er interessert.

For tiden bruker jeg et retinolserum om kvelden som jeg innbiller meg strammer litt opp, men det er bare ministørrelsen på 15 ml som kommer på under 500. Det er dette: https://www.skincity.com/no/verso-sk...eye-serum-15ml

Ellers er vel koffein som ingrediens lurt? Mener det var en fra Vichy som ble nevnt i en tidligere tråd, jeg husker ikke helt. Her har sikkert f.eks Nera og Billa gode innspill.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 21:46   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem

Takk for tips! Var på det tidligere nevnte apoteket i dag og fikk hjelp av hudpleier. De hadde 50% på Murad, jeg hadde det i bakhodet, men endte opp med to (ulike) øyekremer fra REN. Det var 40% på dem hvis man kjøpte to produkter. Jeg har ikke prøvd det merket tidligere. Er spent.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 21:53   #10
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for tips! Var på det tidligere nevnte apoteket i dag og fikk hjelp av hudpleier. De hadde 50% på Murad, jeg hadde det i bakhodet, men endte opp med to (ulike) øyekremer fra REN. Det var 40% på dem hvis man kjøpte to produkter. Jeg har ikke prøvd det merket tidligere. Er spent.

Selv sverger jeg til Vichys øyegel med koffein (jeg har jo Norges feteste hud og den tåler INGENTING med fett i) - men REN er et supert og godt anerkjent britisk merke som baserer seg mye på planteekstrakter og såkalt naturlige ingredienser. Jeg elsker ansiktskrubben

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 22:34   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyekrem

Jeg har prøvd å finne ny øyekrem,men har ikke landet på noe enda. Men det jeg har lest er at peptider og koffein er greia mot poser.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 23:32   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Selv sverger jeg til Vichys øyegel med koffein

Jeg bruker denne. Ikke om kvelden, men om dagen. Leste noe om at man får mer rynker når man bruker oppstrammende om natten for huden blir stivere.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-21, 23:41   #13
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem

Nøkkelen er fukt (og fett) for å unngå dehydrert hud som rynker lettere. Og å drikke vann, sørge for et semioptimalt kosthold (vitaminer/mineraler/sporstoffer) og unngå sol uten beskyttelse. Jeg har ikke rynker, men dehydrerte og slappe øvre øyelokk (klypetesten). Jeg har aldri brukt mye på dyre produkter, men hatt ganske god gjennomføringsevne.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 00:13   #14
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg bruker denne. Ikke om kvelden, men om dagen. Leste noe om at man får mer rynker når man bruker oppstrammende om natten for huden blir stivere.

Om kvelden bruker jeg fuktserumet fra Vichy all over. Det kan brukes rundt øynene også, og jeg elsker at det er kjipt kjapt.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 00:25   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem

Enig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-21, 00:32   #16
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hvilken fra Kiehl's? De har en del forskjellige. Jeg har prøvd den med avocado, som var veldig klissete, og Midnight Recovery Eye, som ikke gjorde noe som helst.

Den med avokado. Trikset er å bruke lite, og liksom dytte/tappe/klappe (i mangel av bedre ord) den på. Ikke smøre.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no