Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det noen som har pusset opp trappen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-13, 10:31   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har pusset opp trappen?

Trappen vår er slitt, og jeg har lyst til å gjøre noe med den. Finnes det ikke ferdige trinn som man kan legge på, med laminat eller parkett?

Sånn at jeg kan male den hvit, og legge ned nye trinn, og få feks et slikt resultat:


(Tilfeldig googlet bilde.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 10:33   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Jepp, vi har nettopp gjort det. Litt jobb, endel penger men det ble veldig fint!

Vi kjøpte eiketrinn på Bauhaus, tror alle byggvarehandler har.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 10:35   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jepp, vi har nettopp gjort det. Litt jobb, endel penger men det ble veldig fint!

Vi kjøpte eiketrinn på Bauhaus, tror alle byggvarehandler har.

Passet trinnene godt, eller måtte de tilpasses? Og hva ligger prisen på, sånn ca? Er det trinnpris?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 10:37   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Nå trodde jeg først du viste frem trappa di og jeg tenkte at din definisjon av slitt var en annen enn min...Det finnes slike innsatser ja. Den må saget til. Mener at det vil komme seg på ca 3500 på en vanlig trapp. (270 pr trinn)

http://www.mal1000.no/Default.aspx?P...17032011052932

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 10:38   #5
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Passet trinnene godt, eller måtte de tilpasses? Og hva ligger prisen på, sånn ca? Er det trinnpris?

Du betaler pr trinn ja. Prisen avhenger om du må ha lange eller korte trinn. Trinnene kommer i standard rektangel-form, så må man kappe til så de passer.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 14:44   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Nå trodde jeg først du viste frem trappa di og jeg tenkte at din definisjon av slitt var en annen enn min...Det finnes slike innsatser ja. Den må saget til. Mener at det vil komme seg på ca 3500 på en vanlig trapp. (270 pr trinn)

http://www.mal1000.no/Default.aspx?P...17032011052932

Hehe, neida, jeg skrev under at det var tilfeldig googlet. Den der var jo splitter ny.

Å sage til hvert trinn høres ut som en stor jobb, og lett for å gjøre feil? Det skal jo bare litt skjevt til så blir det stygt? Eller er det ikke så vanskelig som det høres ut?

3-4000 er jo ikke så ille for å få en fin trapp. Cirka 5-6000 med maling og hobbyplater til å legge bak for å få den lukket.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 15:36   #7
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

På hver trinn-plate ligger det et papir som har samme fasong som trinnet. Det måler du og klipper til så det er likt trinnet i trappa. Da får man en mal som man bruker på trinn-plata. Det er litt plundrete, men det gikk greit. Mannen kjøpte inn noen ekstra for sikkerhetsskyld, men klarte seg uten feil-kapp. Vi har sving i trappa vår, så vi hadde litt ekstra måling der, men det gikk bra.

Vi er superfornøyde hvertfall.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 15:52   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Ah, så lurt! Kanskje jeg kan kjøpe ett trinn og forsøke meg frem før jeg går løs på hele trappen. Har sving vi også.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 16:06   #9
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Det er nok lurt ja. Prøvde å legge inn bilder av vår, men får det ikke til av en eller annen grunn.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-13, 20:05   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har pusset opp trappen?

Jeg har så lyst p ny trapp, men ser ikke for meg at vi vikser det selv ... Det er nok dyrt å få andre til å male og snekre da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no