Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Reklamasjon, hvor lang tid for å få noe fikset?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-13, 19:35   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reklamasjon, hvor lang tid for å få noe fikset?

Jeg har en tørketrommel som er nøyaktig ett år og en måned gammel. For et par uker siden sluttet trommelen å gå rundt, og ergo får den ikke lenger tørket klær.
Trommelen er kjøpt på Lefdal. Nå er det jo sånn at man først må ringe nummeret som er oppgitt for det og det hvitevaremerket på Lefdal sine sider, og så skal de igjen ta kontakt med reparatør. Jeg ringte Torsdag forrige uke, og det ble antydet at reparatør kom til å ringe, antakelig påfølgende dag.
Jeg har sendt Mail i dag tidlig, uten å få svar. Må ringe og purre i morgen.

Men altså, hvor lang tid godtar man at det tar å fikse en defekt vare? Jeg har ikke tenkt å være veldig raus med tida kjenner jeg. Å henge opp en diger sokk og undertøysvask for sju mennesker er mildt sagt tidkrevende.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 22:28   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamasjon, hvor lang tid for å få noe fikset?

Kan du møte opp i butikken og be de om å ringe?
Eller er det sånn trykk 1, trykk 2 når du ringer?

Jeg hadde ikke gitt meg og hadde vært rimelig forbannet på den første jeg hadde fått tak i. En uke er jo altfor lang tid på tilbakemelding.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no