Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 14:13   #41
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Etter det jeg har tolket ut av siden, så skriver man under for alle punktene du har nevnt.

Du skriver under på at leger du ikke kjenner i en sak du ikke kjenner farer med løgn? Men ikke med eget fullt navn nei. Søtt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:14   #42
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Den foreninga dei snakkar om er heller ikkje den foreninga folk vanligvis tenker på i forbindelse med barn med hjertesjukdom: Foreningen for hjertesyke barn.
Linken på facebook-sida fører til ei forening som heiter Hjertebarn - Norsk forening for lunge- og hjertesyke barn. Kvifor har det vore nødvendig å opprette endå ei forening? For meg virkar det faktisk som om dei prøver å få leseren til å tru at det dreier seg om den første foreninga.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:15   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Ikke bare farer med løgn. De bevisst prøver å sørge for at et barn dør, faktisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:16   #44
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Ja, jeg er tydeligvis en kronidiot.

Men litt av poenget med å lage et innlegg om denne FB-gruppen var ikke å utpeke at alle de godt over 6000 som har skrevet under er komplette idioter.

Poenget var faktisk ren nysgjerrighet fra min side om hvorvidt det foreldrene sier på siden om det norske helsevesenet kan være sant. Men det er nok god underholdning for noen at innlegget ble noe helt annet enn det i utgangspunktet var tiltenkt.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:17   #45
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Men litt av poenget med å lage et innlegg om denne FB-gruppen var ikke å utpeke at alle de godt over 6000 som har skrevet under er komplette idioter.

Men det var det du oppnådde.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:19   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Nå er du bare usaklig, Fruktflua.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:19   #47
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg skjønner ikke at noen henger seg på slike saker på FB, uansett hvor triste de er. Det er jo komplett umulig å vite hva som er sant og ikke, og jeg tviler ikke et sekund på at det er mulig å dikte opp de sørgeligste og samtidig troverdige historier uten at det finnes et snev av sannhet i dem.
Så ukritiske syns jeg det er synd at folk er og jeg kan ikke tenke meg at det er til særlig hjelp, annet enn moralsk for de som føler seg støttet. De som skal vurdere slike "underskriftskampanjer" vil vel neppe ta dem særlig alvorlig.

 
Gammel 20-04-10, 14:19   #48
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Og kvifor har ikkje denne foreninga ei postadresse? Berre kontonummer, mobilnummer og e-post adresse?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:20   #49
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, jeg er tydeligvis en kronidiot.

Men litt av poenget med å lage et innlegg om denne FB-gruppen var ikke å utpeke at alle de godt over 6000 som har skrevet under er komplette idioter.

Poenget var faktisk ren nysgjerrighet fra min side om hvorvidt det foreldrene sier på siden om det norske helsevesenet kan være sant. Men det er nok god underholdning for noen at innlegget ble noe helt annet enn det i utgangspunktet var tiltenkt.

Det som jeg synes faktisk er temmelig skremmende er at folk uten videre skriver under på at andre mennesker som er navngitte er mer eller mindre mordere uten noe som helst hemninger. Det er temmelig rått hva? De som opprettet gruppen hadde ikke trengt å navngi noen for å å få frem poenget sitt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:21   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Det var en avis, Aftenposten eller Dagbladets Magasinet, som hadde en artikkel om denne organisasjonen for et par år siden. Det er en veldig trist historie.

Jeg finner den dessverre ikke.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:21   #51
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg skjønner ikke at noen henger seg på slike saker på FB, uansett hvor triste de er. Det er jo komplett umulig å vite hva som er sant og ikke, og jeg tviler ikke et sekund på at det er mulig å dikte opp de sørgeligste og samtidig troverdige historier uten at det finnes et snev av sannhet i dem.
Så ukritiske syns jeg det er synd at folk er og jeg kan ikke tenke meg at det er til særlig hjelp, annet enn moralsk for de som føler seg støttet. De som skal vurdere slike "underskriftskampanjer" vil vel neppe ta dem særlig alvorlig.

Det er mange eksempler på personer som har diktet på seg det ene og det andre på nett. Jeg synes det er på sin plass å være kritisk, spesielt når det handler om å henge ut enkeltpersoner overfor et så stort publikum som FB faktisk er. Det må være lov å bruke hodet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:22   #52
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det som jeg synes faktisk er temmelig skremmende er at folk uten videre skriver under på at andre mennesker som er navngitte er mer eller mindre mordere uten noe som helst hemninger. Det er temmelig rått hva? De som opprettet gruppen hadde ikke trengt å navngi noen for å å få frem poenget sitt.

Det er jeg helt enig i. Og jeg studerte ikke alt innholdet på siden før jeg la ut link, og så faktisk ikke at det var noen leger som var navngitte der. My bad.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:22   #53
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, jeg er tydeligvis en kronidiot.

Men litt av poenget med å lage et innlegg om denne FB-gruppen var ikke å utpeke at alle de godt over 6000 som har skrevet under er komplette idioter.

Poenget var faktisk ren nysgjerrighet fra min side om hvorvidt det foreldrene sier på siden om det norske helsevesenet kan være sant. Men det er nok god underholdning for noen at innlegget ble noe helt annet enn det i utgangspunktet var tiltenkt.

Legar er mennesker, akkurat som det og meg. Og alle mennesker gjer feil på jobb ein gang i blant. Andre gangar gjer ein ikkje direkte feil, men ein får det ikkje så bra til som ein hadde håpt. Men eg kan aldri tenke meg at norske legar er totalt inkompetente og at dei bevisst prøver å hindre hjertebarn i å få hjelp. Kvifor i all verden skulle dei det?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:22   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var en avis, Aftenposten eller Dagbladets Magasinet, som hadde en artikkel om denne organisasjonen for et par år siden. Det er en veldig trist historie.

Ja, jeg leste den også. Jeg tror det var A-Magasinet, og jeg tror ikke det var så lenge siden som et par år.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:22   #55
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det er jo ikke penger de spør etter.

Og er det bedre å stigmatisere litauenere som svindlere enn å gi sin underskrift til desperate foreldre som søker støtte for sin sak?

For det første så vet du ikke om historien er sann. Kanskje er ikke disse stakkars desperate foreldrene foreldre en gang. Det kan være svindel. Og litauere er et eksempel.

For det andre, om dette er foreldre til et hjertesykt barn, og de er desperate, så kan du ikke vite om alt det andre de forteller er sant. Det kan være sterkt vridd. Og jo, de har (hadde?) bankkontonummer på siden sin, og ber om støtte for å sende lille Jonas til Boston.

For det tredje, skal man støtte alle bare fordi de er desperate og irrasjonelle? Skal desperasjon være unnskyldning for å henge ut andre mennesker? Dette er jo helt parallelt til alle de som henger ut barnevernsansatte for at de har tatt fra dem barna eller blandet seg inn i familieforholdene. De er også stakkars og desperate. Skriver du under på det også?

For det fjerde kan du umulig vite om en tur til Boston er bra eller dårlig for lille Jonas, forutsatt at han eksisterer og er hjertesyk. Kanskje er det ingen utvei for han. Kanskje finnes ingen redning. I den grad at norske sykehus vurderer at pasienter kan få bedre behandling i utlandet, så blir de da sendt også.

Og da er vi inne på konspirasjonsteorien. For når du altså har kjøpt historien, helt ukritisk gått ut i fra at disse foreldrene forteller SannhetenTM, og at de på ingen måte overdriver eller handler irrasjonelt, så koker det ned til om du virkelig tror at norske sykehus og norske leger bedriver planlagte konspirasjoner med det mål for øye å la flest mulig norske hjertebarn dø. Tror du det?

Så på VG-nett i går (tror jeg det var) at to av de barna som ble sterkt brannskadet etter en teltbrann, og som har ligget på Haukeland en ukes tid, var blitt sendt til Boston fordi de kunne få bedre behandling der.

Jeg sier ikke at det aldri kan gå prestisje i en sak for en lege, det kan det sikkert, men at opptil flere leger skal gå sammen i en konspirasjon for å hindre lille Jonas fra å bli frisk? Er det i det hele tatt NOEN som tror på det?

bina er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:23   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Pleier du å gjøre det, altså, å skumlese og skrive under på alt mulig på nettet? :intrisangt:

Det forklarer egentlig mye av oppslutningen til mye rart...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:24   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, jeg leste den også. Jeg tror det var A-Magasinet, og jeg tror ikke det var så lenge siden som et par år.

Nei, jeg tror egentlig det var et års tid siden, og dermed er det antagelig et par år.

Jeg tror det var sommer - mener jeg leste det på terrassen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:25   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, jeg tror egentlig det var et års tid siden, og dermed er det antagelig et par år.

Kjent tankegang. Jeg tror egentlig det var et par måneder siden, så da er mellom ett og to år sannsynligvis riktig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:27   #59
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Pleier du å gjøre det, altså, å skumlese og skrive under på alt mulig på nettet? :intrisangt:

Det forklarer egentlig mye av oppslutningen til mye rart...


Ba ikke du meg om å være saklig litt lenger opp her? Da burde du gå foran med et godt eksempel selv - som et minstekrav.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 14:28   #60
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, jeg er tydeligvis en kronidiot.

Men litt av poenget med å lage et innlegg om denne FB-gruppen var ikke å utpeke at alle de godt over 6000 som har skrevet under er komplette idioter.

Poenget var faktisk ren nysgjerrighet fra min side om hvorvidt det foreldrene sier på siden om det norske helsevesenet kan være sant. Men det er nok god underholdning for noen at innlegget ble noe helt annet enn det i utgangspunktet var tiltenkt.

Lizzom atte hæ?

Så nå sier du at du la ut denne tråden av nysgjerrighet for å få andres mening om dette kunne være sant?

Likevel, selv om du nå sier at du ikke vet om det er sant, så har du bare støttet dem?

Og i din iver etter å støtte, så har du ikke en gang brukt ditt fulle navn.

Joda, jeg ser at den første setningen i innlegget ditt tyder på en viss selvinnsikt.

bina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no