Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hva synes dere om Facebook?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 22:12   #21
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Men alt det dilldallet (sende blomster, tester, add ditt og datt) kan jeg klare meg foruten.

Samme her. Jeg syns ellers at feisbokk er artig. Har fått kontakt med gamle bekjente, men det er jo mest interessant i starten ved å høre hvordan livet har vært for dem. Nå som jeg vet det så har vi ikke så mye til felles....utenom lissom

Men jeg er med jeg......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 22:27   #22
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg syns faktisk det er en fin måte å holde kontakten med blant annet gamle venninner i utlandet. Jeg har ikke søkt opp "gud og hvermann" og de som får se den fulle profilen min er mennesker jeg har kjent godt en gang i tiden. Jeg foretrekker dessuten å vise frem presentable bilder av Snupp på en lukket profil på Facebook, fremfor på en åpen blogg på nettet. Og så bruker jeg messagingsystemet en del til å skravle med gamle kjente i utlandet. Det siste tilskuddet på listen min er faktisk min aller første kjæreste, som etterhvert ble en god venn. Vi har skrevet mye brev opp gjennom tidene, men siden han bor i utlandet, mistet vi kontakten med hverandre i løpet av studietidens hyppige flyttinger.

Det skal sies at jeg ikke bruker veldig få av applikasjonene på facebook. Jeg behandler det som et sted hvor informasjonen som legges ut i teorien er 100 % offentlig, rent bortsett fra at jeg også legger ut skrytebilder av Snupp der.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:42   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg bruker ingen av de der teite fjortis-applikasjonene, har blokkert alle sammen. Folk som sender meg en masse piss hele tiden uten stans sletter jeg konsekvent fra vennelista mi. Så DET problemet har jeg ikke lenger. Noen på vennelista har jo en halv mil med dritt nedover sida si, men da har jeg minimert siden deres slik at jeg kommer rett på wallen og ser ikke alt drittet deres, så det går bra. Jeg bruker Facebook kun for å holde kontakten med folk jeg vanligvis ikke snakker med og for å følge litt med på hvordan gamle klassekamerater og lignende har det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:00   #24
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Kan man blokkere slik at man ikke mottar sånn dritt? Jeg er lei av å ignorere sånt.

Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:11   #25
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg er innom Facebook innimellom, jeg syns det var et flott sted i begynnelsen, helt til det tok helt av med hjernefjerne applikasjoner og bling bling dilldall. Nå er jeg inne og ser på fotoalbumene til "vennene" mine.

Jeg er ganske avslappet og ikke særlig paranoid av meg tror jeg, men må si jeg hevet øyebrynene sist jeg var innom Facebook og det lå tydelig målrettet reklame mot meg der med overskriften "Nybakt mamma?". Jeg sjekket over profilen min, jeg har knapt brukt den det siste halvåret, det eneste som ligger der er bilde, navn tre innlegg på "wallen" min hvorav ingen handler om at jeg nettop har fått barn, jeg har heller ikke lagt igjen spor i form av gruppemedlemskap ol, så hvordan vet de egentlig at jeg er nybakt mamma?!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:16   #26
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg sjekket over profilen min, jeg har knapt brukt den det siste halvåret, det eneste som ligger der er bilde, navn tre innlegg på "wallen" min hvorav ingen handler om at jeg nettop har fått barn, jeg har heller ikke lagt igjen spor i form av gruppemedlemskap ol, så hvordan vet de egentlig at jeg er nybakt mamma?!

Jeg har også fått denne reklamen et par ganger selv om jeg ikke har i profilen at jeg har barn. Mulig det går på kjønn og alder?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:20   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Kan man blokkere slik at man ikke mottar sånn dritt? Jeg er lei av å ignorere sånt.

Ja men det er ganske mye arbeid og det teite er at fjortisidiot-brukere der inne lager flere og flere slike applikasjoner hele tiden så det kommer jo stadig nye. For å blokkere en applikasjon må du klikke deg inn på siden til akkurat den applikasjonen (trykk på navnet). Litt nedover på høyre side står det "add application" og rett under står det "block application". Du må gjøre dette på en og en applikasjon. Mye styr, men vel verdt det. Jeg har sikkert blokkert 100 slike nå, og får sjelden nye inviter, heldigvis. Hver gang jeg får en ny slik invite, går jeg først inn på siden og blokkerer applikasjonen og så ignorerer jeg den etterpå. Vips - der får jeg aldri mer forespørsel om akkurat DEN applikasjonen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:21   #28
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg liker Facebook ganske godt, jeg bruker det som en slags miniblogg, fører lister over bøker jeg leser osv., tar tullete tester og utveksler meldinger med en del venner og kjente – jeg har mer kontakt med en del folk jeg liker veldig godt, enn jeg ville hatt uten Facebook. :lat nettjunkie: Heldigvis har jeg stort sett ingen på listene mine som sender meg masse tull, og gjør de de, ignorerer jeg.

Samme her.

Jeg ignorerer tull&tøys - og ellers koser jeg meg veldig med å holde kontakten med gamle&nye kjente i inn- og utland på denne måten.
Jeg synes det er utrolig stas å kunne får være litt med på hverdagslivet til venner i utlandet ved å se på bilder og lese om ting de er opptatt av for tiden.

Jeg har faktisk blitt riktig så glad i facebook.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:29   #29
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg syns det er sånn passe. Moro å se gamle kjente, og ikke minst snoke enda mer på nye kjente.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:31   #30
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Alt dilldallet klarer jeg meg fint uten, men det er unektelig et eldorado for oss nysgjerrigperer.

Helt enig.

Finnes det FP-gruppe?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:33   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Superpraktisk. Har omtrent alle vennene mine der og det er lett å ta kontakt. Bruker nettet til det meste, ringer sjelden.
Er også kjempegreit når vi skal arrangere klassereuinon straks.

Ellers så er jeg lei superwall og applikasjoner. Men flott å ha alle på et sted.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:34   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Føler også at det er litt "kult" å disse Facebook.
Jeg har aldri sett det upraktiske med det selv da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:35   #33
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja men det er ganske mye arbeid og det teite er at fjortisidiot-brukere der inne lager flere og flere slike applikasjoner hele tiden så det kommer jo stadig nye. For å blokkere en applikasjon må du klikke deg inn på siden til akkurat den applikasjonen (trykk på navnet). Litt nedover på høyre side står det "add application" og rett under står det "block application". Du må gjøre dette på en og en applikasjon. Mye styr, men vel verdt det. Jeg har sikkert blokkert 100 slike nå, og får sjelden nye inviter, heldigvis. Hver gang jeg får en ny slik invite, går jeg først inn på siden og blokkerer applikasjonen og så ignorerer jeg den etterpå. Vips - der får jeg aldri mer forespørsel om akkurat DEN applikasjonen.

Neida.. man kan blokkere seg mot alle.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:37   #34
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Syns det er helt greit...
Var hekta i begynnelsen men det har roet seg nå

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:41   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Neida.. man kan blokkere seg mot alle.

Hæøæø? Hvordan da?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:44   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæøæø? Hvordan da?

Husker ikke. Skal sjekke det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:45   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Ja, gjør det. :alt det slitet for ingenting:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:46   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Det er en applikasjons-blokker. Men jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:49   #39
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg er registrert og syntes det var gøy å få en kanal hvor jeg enklere kunne holde kontakt med gamle klassekamerater og studievenner. Nå bruker jeg det hovedsakelig til å overvåke min bror + en tidligere kollega.

Jeg har ingen av applikasjonene - de synes jeg er litt overkill. Dessuten fikk jeg litt facebookparanoia da navn og profilbilde ble gjort søkbart på google (vi fikk jo advarsel slik at jeg fikk endret innstillingene). Ellers misliker jeg at bilder ikke slettes permanent når man "sletter" bildene fra fotoalbum - bilde-URL fungerer like fordømt i ettertid - dvs. at bildene fremdeles blir liggende på serveren. Det gjorde at jeg sluttet tvert å legge ut bilder.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 01:41   #40
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg er der litt, noen grupper jeg er med i er barselgruppa fra nm feks. Min søster bor i spania og jeg har ett tantebarn, lettere å sende bilder av henne å se hva som skjer med dem. Kan sende en melding til henne eller min bror som bor i skottland om ting jeg lurer på.
Har en del venner lagt til, noen av dem er liskom bare der, mens andre kan jeg prate med nå å da.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no